۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

لیگ بلژیک برای شارلوا و علی قلی‌زاده به بهترین شکل آغاز شده و این تیم با 4 برد پیاپی در صدر جدول قرار دارد.

به گزارش خبرورزشی، علی قلی زاده یکی از بازیکنان لیگ بلژیک تا این زمان بوده و و این بازیکن در 4 بازی 3 پاس گل داده است. او حالا بازیکنی کلیدی برای تیمش محسوب می‌شود و ادامه درخشش در شارلوا باعث خواهد شد تا قلی‌زاده به هدف‌های مهمترش در فوتبال اروپا دست پیدا کند. قلی‌زاه در خصوص موقعیت خودش در لیگ بلژیک و مسائل مختلف دیگر گفت و گو کرده که در زیر می خوانید:
***
*ما در صدر جدول قرار داریم و لیگ را خیلی خوب شروع کردیم. امیدوارم این روند را ادامه دهیم تا به یک موفقیت بزرگ برسیم. البته لیگ بلژیک فوق‌العاده سخت است و نمی‌توان از حالا پیش‌بینی کرد چه تیمی قهرمان خواهد شد. اصلا نمی‌توان گفت کدام تیم شرایط خوب یا بد دارد. به عنوان مثال بروژ یکی از شانس‌های قهرمانی است ولی لیگ را خوب شروع نکرده است. حالا باید جلو برویم تا ببینیم شرایط چگونه است.
*بلژیکی‌ها فرانسوی حرف می‌زنند که واقعا زبان بسیار سختی است. حتی آنهایی که چند سال است در این کشور هستند گاهی کم می‌آورند، یعنی وقتی دچار مشکل می‌شوند انگلیسی صحبت می‌کنند. من بابت زبان مشکلی ندارم چون انگلیسی صحبت می‌کنم و البته سعی می‌کنم فرانسوی را هم بیشتر یاد بگیرم.
*متاسفانه تیم ملی ایران در این چند ماه بازی یا اردوی تدارکاتی نداشت، این واقعا خنده است. اگر مسئولان سرمربی را انتخاب می‌کنند پس باید روی این تصمیم و انتخاب خودشان بایستند. اگر اسکوچیچ انتخاب شده است پس باید از این مربی حمایت شود. شاید این مربی، من و خیلی از بازیکنان را نخواهد و دنبال بازیکنان جدید و پیاده کردن تفکراتش باشد، پس باید به خواسته ها و برنامه‌های این مربی احترام بگذاریم و کمکش کنیم.
*درباره ویلموتس صحبت خاصی ندارم. من در یک اردو حاضر شدم که اصلا شرایط خوب نبود. اصلا نمی‌توانید این مربی را با کی‌روش قیاس کنید، به هیچ عنوان.  پرداخت 6 میلیون یورو برای سه بازی به ویلموتس خنده‌دار و البته فاجعه است، یک اتفاق درناک است.
*ما کی‌روش را رد کردیم تا مربی بهتر بیاوریم و کمتر هم هزینه کنیم ولی دیدید شرایط چگونه شد. کی‌روش عاشق فوتبال ایران، عاشق تیم ملی و مردم ایران بود. وقنی می‌باختیم او از همه ما بیشتر ناراحت بود و وقتی هم پیروز می‌شدیم او از همه خوشحال‌تر بود. کی‌روش حتی به خیریه هم کمک می‌کرد و برای فوتبال ما نکات مثبت زیادی را به ارمغان آورد. 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی