نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

رئیس سابق هیئت بسکتیال ماهشهر به خبرورزشی گفت: روزی با انحلال ذوب‌آهن گروهی خوشحال شدند و عده‌ای بی‌تفاوت، تعداد کمی هم ناراحت، برای من جای سؤال دارد بحث نمک‌نشناسی در ورزش حرفه‌ای نیست، بحث احترام به ریشه‌ها و یک شهر است.

به گزارش خبرورزشی، کناره گیری تیم بسکتبال پتروشیمی بندرامام (ره) در فصل جدید لیگ برتر، مردم ماهشهر را دلخور کرده است. به نحوی که خیلی‌ها با تجمع مقابل باشگاه سعی داشتند تا نارضایتی‌شان را به گوش امین معاوی، مدیرعامل باشگاه برسانند که او هم راضی به صحبت با هیچ فردی نیست. البته فدراسیون و هیئت خوزستان هم واکنشی به این کار او نشان نداده‌اند. در حالی که رئیس هیئت خوزستان، قبلاً گفته بود با مسئولان پترو صحبت کرده، اما حالا با حتمی شدن انحلال تیم بسکتبال ماهشهری‌ها روزه سکوت گرفته است.

مجتبی پیرزمانی، رئیس هیئت بسکتبال خوزستان که بعد از روی کارآمدنش با این معضل بزرگ روبه‌رو شده، می‌گوید: «کناره گیری این تیم از رقابت‌های لیگ برتر، یک اجحاف در حق مردم خوزستان بوده و مسئولان این تیم باید تجدیدنظر کنند. بار‌ها سعی کردم با مسئولان این باشگاه جلسه‌ای داشته باشم، اما متأسفانه نه نامه ما را جواب می‌دهند و نه پاسخ تلفن را می‌دهند و از این بابت خیلی ناراحت هستیم. انتظار داریم مسئولان این باشگاه پاسخگو بوده و دلایل این کناره گیری را مطرح کنند تا ما بدانیم چه‌کار کنیم.»

او در ادامه تأکید می‌کند: «اگر مدیران باشگاه به لحاظ هزینه با مشکل مواجه هستند، می‌توانند با یک پنجم هزینه سال قبل در لیگ شرکت کنند ولی اینکه بگویند به خاطر بودجه تیمداری نمی‌کنیم یک بهانه است.»

از طرفی شنیده می‌شود هیئت مدیره پتروشیمی بندرامام (ره) اعتقاد دارند مجموعه پتروشیمی بسیار بزرگ است، پس باید همه در آن هزینه کنند. آن‌ها تنها سهم خود را بدهند یا اینکه بخشی از بودجه ورزش‌شان را به نماینده مردم شهر بدهند تا آن‌ها تیمداری کنند. تازه گفته شده آن‌ها مجموعه ورزشی خود را به عملیات غیر صنعتی ماهشهر واگذار کردند!

سعید قنواتیان، رئیس سابق هیئت ماهشهر هم که از عدم تیمداری این شهر بسیار ناراحت است، می‌گوید: «حرف‌های ناگفته زیاد است. بحث بسکتبال یک منطقه و قدمت این رشته در این خطه است. افراد زیادی سال‌های سال زحمت کشیده‌اند تا بسکتبال ماهشهر به اینجا رسیده است. ۹۵ درصد مربیان و بازیکنان حرفه‌ای سابقه حضور در این تیم را داشته‌اند. در واقع بخشی از موجودیت فدراسیون بسکتبال در سال‌های گذشته مدیون فعالیت این رشته در ماهشهر بوده است.»

او در ادامه تأکید می‌کند: «نادیده گرفتن پتانسیل این خطه در بسکتبال کشور و سکوت در برابر آن، زمینه انحلال بقیه تیم‌ها را هم فراهم می‌کند. روزی با انحلال ذوب‌آهن گروهی خوشحال شدند و عده‌ای بی‌تفاوت، تعداد کمی هم ناراحت، برای من جای سؤال دارد بحث نمک‌نشناسی در ورزش حرفه‌ای نیست، بحث احترام به ریشه‌ها و یک شهر است. چرا حالا همه بی‌تفاوت به این موضوع نگاه می‌کنند؟»

قنواتیان با اشاره به بی‌تفاوتی فدراسیون، رسانه‌ها و هیئت خوزستان هم می‌گوید: «آیا برای آن‌ها حذف پتروشیمی به‌عنوان فاجعه محسوب نمی‌شود؟ اینکه دست روی دست بگذارند، بی‌تفاوتی یا بی‌اهمیتی مسئولان ماهشهری و یا بی‌مسئولیتی کسانی را اثبات می‌کند که همه در مواقع دیگر نقش دایه مهربان‌تر از مادر را بازی می‌کنند!»

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی