۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

یک منبع موثق در باشگاه پرسپولیس به ما گفت: باشگاه پرسپولیس در فصل نقل و انتقالات بر سر دوراهی بزرگی قرار گرفت. اینکه پول برانکو را بپردازد و با او تسویه حساب کند یا اینکه بشار رسن را حفظ کرده و بازیکنان جدید برای تقویت تیم بخرد؟

پول برانکو را به بشار، رادو و بازیکنان جدید دادند به گزارش خبرورزشی، مهم‌ترین دغدغه پرسپولیس پس از پایان نقل و انتقالات، دردسر بزرگ شکایت برانکو و بسته شدن پنجره این تیم محسوب می‌شود. زلاتکو ایوانکوویچ که به عنوان دستیار اول برانکو در پرسپولیس فعالیت می‌کرد، مبلغ قراردادش ۱۶۰ هزار یورو بود. او هم مانند برادرش به خاطر قهرمانی‌های پرسپولیس در جام حذفی و لیگ برتر ۲۰ هزار یوروی دیگر به قراردادش اضافه شد. زلاتکو ۹۷ هزار و ۸۸۹ یورو از قراردادش را دریافت کرده، اما در نهایت با طلب ۸۲ هزار و ۱۱۱ یورویی از پرسپولیسی‌ها جدا شد. ایگور پانادیچ هم که به عنوان مربی دروازه‌بان‌ها چند سالی در پرسپولیس فعالیت می‌کرد، بابت فصل ۹۸-۹۷ قرارداد ۱۳۰ هزار یورویی منعقد کرده بود. او نیز به خاطر موفقیت‌هایی که پرسپولیس به دست آورد، ۱۵ هزار یورو به عنوان آپشن به قراردادش اضافه شد. پانادیچ نیز در نهایت با توجه به دریافتی ۸۱ هزار و ۲۵۲ یورویی که داشت، با طلب ۶۳ هزار و ۷۴۸ یورو از جمع پرسپولیسی‌ها جدا شد.

مارکو استیلینویچ دیگر مربی کروات سرخپوشان در فصل ۹۸-۹۷ نیز با قراردادی به مبلغ ۱۰۰ هزار یورو به پرسپولیس آمد و ۱۵ هزار یورو نیز آپشن به این قرارداد اضافه شد. او هم بابت اصل قراردادش ۷۸ هزار و ۸۱۰ یورو دریافت کرده بود و در نهایت هم با طلب ۳۶ هزار و ۱۹۰ یورویی قرارداد خودش با پرسپولیسی‌ها را فسخ کرد. از قرار معلوم باشگاه پرسپولیس با تمامی این دستیاران پرسپولیس تسویه کرده است اما...

مشکل بزرگ‌تر خود برانکو است. شنیدیم ۳۰۰ هزار یورو از طلب برانکو پرداخت شده و حدود ۷۰۰ هزار یورو از طلب این مربی کروات باقی مانده است. همان‌طور هم که نوشتیم باشگاه پرسپولیس درخواست مهلت ۲۰ روزه از برانکو برای پرداخت مطالباتش کرده است. چرا؟ یک منبع موثق در باشگاه پرسپولیس به ما خبرداد: «باشگاه پرسپولیس در فصل نقل و انتقالات بر سر دوراهی بزرگی قرار گرفت. اینکه پول برانکو را بپردازد و با او تسویه حساب کند یا اینکه بشار رسن را حفظ کرده و بازیکنان جدید برای تقویت تیم بخرد؟ به دلیل مشکلات مالی باشگاه، امکان اینکه هر دو اتفاق با هم بیفتد وجود نداشت. باشگاه پرسپولیس هم تصمیم گرفت با دستیاران برانکو تسویه حساب کند، حدود ۱۵۰ هزار یورو به بشار بپردازد که راضی به تمدید قراردادش شود، ۵۰ هزار یورو نیز به رادوشویچ پرداخت شد و باقی پول هم صرف خرید‌های جدید شد. بنابراین اولویت‌بندی بر این اساس صورت پذیرفت که ابتدا بشار حفظ شود، سپس خرید‌ها انجام شده و بعد مهلتی ۲۰ روزه از برانکو گرفته شود.»

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی