نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

رئیس فدراسیون کشتی از عدم همکاری و سنگ‌اندازی بعضی مسئولان ورزش ناراحت است.

خبرورزشی/ مهدی شیروانی؛ علیرضا دبیر در حاشیه جلسه هماهنگی بیستمین دوره مسابقات لیگ برتر کشتی آزاد باشگاه‌های کشور جام یادگار امام (ره) حرف‌هایی را مطرح کرد که بیشتر گلایه و نارضایتی از عملکرد و تصمیمات بعضی مسئولان ورزش است. علیرضا دبیر در بخشی از درد دل‌ها و گلایه‌هایش گفت:

*بعضی‌ها به جای برطرف ساختن مشکلات و کمبود‌های فدراسیون کشتی، در این شرایط بحرانی ناشی از شیوع کرونا و تحمیل تحریم‌های ناجوانمردانه، به جای همکاری، بیشتر سنگ‌اندازی می‌کنند.

*به جای کمک برای تأمین نیاز‌های کشتی در سال المپیک، متأسفانه چونه کشتی را کوچک‌تر از قبل می‌گیرند! همین رفتار، تأثیر مستقیم در همه برنامه‌های فدراسیون و تیم‌های ملی دارد.

*وقتی بودجه فدراسیون به اندازه و به موقع تأمین نشود، قطعاً برنامه‌هایی نظیر برپایی اردو یا اعزام کشتی‌گیران به مسابقات مورد نظر کادر فنی تیم‌های ملی نیز مقدور نیست.

*مشکل اصلی ما رفتار و تصمیمات معاونت مالی وزارت ورزش است. این معاونت به جای اینکه برای برطرف ساختن کمبود‌های مالی و تأمین بودجه مورد نیاز کشتی، دتبال تأمین منابع باشد، متأسفانه منابعی که خودمان با رایزنی جذب می‌کنیم را نیز به موقع نمی‌دهد، از آن می‌کاهد یا هنگام تحویل نیز جزو بودجه پرداختی از سوی وزارت ورزش محسوب می‌کند!

*اگر همین روند را ادامه دهند، نه می‌توانیم اردو‌های تیم‌های ملی را به موقع و مناسب برگزار کنیم و در مواقعی هم که لازم باشد تیم‌هایی را به مسابقات بین‌المللی برون‌مرزی اعزام کنیم، نه می‌توانیم هیچ کشتی‌گیری را اعزام کنیم.

*راه‌اندازی لیگ هم از نظر مالی و هم از نظر فنی به نفع کشتی‌گیران و تیم‌های ملی است. تعطیلی ۸ ماهه و دوری کشتی‌گیران از اردو‌ها با نظارت کادر فنی تیم‌های ملی و شرکت در لیگ می‌تواند شناخت خوبی از وضعیت آن‌ها به مربیان تیم ملی بدهد.

*از وزارت بهداشت که زمینه شروع این رقابت‌ها را با صدور مجوز فراهم کرد، سپاسگزارم. از بچه‌های سازمان لیگ به ویژه نصیرزاده هم تشکر می‌کنم که با تلاش‌ها و پیگیری‌های مستمر، زمینه حضور تیم‌ها و باشگاه‌های علاقه‌مند را فراهم کرده تا جمع کثیری از کشتی‌گیران و مربیان ملی بتوانند بخشی از نیاز‌های مالی‌شان را تأمین کنند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی