۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

پژمان نوری، مدیر‌عامل باشگاه ملوان یک تصمیم جالب گرفته است؛ او می‌خواهد دوباره تیم بانوان ملوان را راه‌اندازی کند.

به گزارش خبرورزشی، سکو‌های استادیوم تختی انزلی هنگام دیدار‌های خانگی تیم بانوان بیشتر از بازی‌های آقایان پر می‌شد؛ حضور مادربزرگ‌ها و نوه‌ها روی سکو‌ها آن هم در روز‌های جمعه که تیم بانوان را تشویق می‌کردند، خالق تصاویر جالبی بود، اما حیف که با تصمیم باشگاه این تیم خوب به بهانه مشکلات مالی منحل! و تکرار خاطرات خوب برای بانوان انزلی متوقف شد.

اما هنوز هم جای خوشحالی وجود دارد. پژمان نوری، مدیر‌عامل باشگاه ملوان یک تصمیم جالب گرفته است؛ او می‌خواهد دوباره تیم بانوان ملوان را راه‌اندازی کند. او در این‌باره می‌گوید: «نمی‌خواهم به حواشی بپردازم و به آن‌ها پاسخ بدهم، اما به هواداران باشگاه ملوان تضمین می‌دهم تیم بانوان ما قطعاً در لیگ برتر حضور خواهد داشت و تلاش می‌کنیم مانند سال گذشته شرایط آبرومندانه‌ای برای این تیم فراهم کنیم. قطعاً علاقه‌مندان به فوتبال تصاویر مربوط به هواداران تیم بانوان ملوان را دیده‌اند. بیشترین هوادار را در بین تیم‌های فوتبال بانوان داریم و شور و هیجان هواداران ما در استادیوم انزلی بی‌نظیر است. مگر می‌شود فوتبالی باشیم و این پتانسیل را نادیده بگیریم؟ هواداران ارزشمند‌ترین سرمایه باشگاه ملوان هستند و دلیل بقای این باشگاه قطعاً حضور و حمایت همیشگی آنهاست.»

در ادامه حرف‌های مدیر‌عامل جدید باشگاه ملوان را در مورد تیم بانوان باشگاه می‌خوانیم: «متأسفانه ملوان یک باشگاه بدهکار است. فصل گذشته بخشی از بدهی فصول گذشته را پرداخت کردیم و در زمان امانتداری خود بدهکاری به جا نگذاشتیم. چند روز پیش بدهی پاشنکو که مربوط به چند فصل پیش بود را پرداخت کردیم. برای اینکه ملوان به شرایط ایده‌آل برسد، باید چند فصل این سختی‌ها را تحمل کنیم، به همین دلیل نمی‌توانیم پا به پای تیم‌های مدعی لیگ برتر بانوان هزینه کنیم. این تیم‌ها معمولاً به صورت اختصاصی روی تیم بانوان تمرکز می‌کنند، اما باشگاه ملوان به جز تیم بزرگسالان آقایان در هفت رده سنی پایه نیز تیم‌داری می‌کند که با توجه به وضعیت اقتصادی باشگاه شرایط بسیار سخت است، اما از آنجایی که سیاستگذاری باشگاه سازندگی و بازگشت به اصالت ملوان است، ما باید این مسیر را ادامه دهیم. می‌خواهم به هواداران قول بدهم تا روزی که بنده در خدمت آن‌ها بوده و اجازه تصمیم‌گیری داشته باشم، ملوان در فوتبال بانوان تیم‌داری خواهد کرد.» بدون شک این یکی از بهترین تصمیماتی است که از سوی باشگاه ملوان گرفته شده است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی