نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مالک باشگاه سپیدرود رشت با بیان اینکه گشایش پنجره فولاد خوزستان تخلف آشکار فدراسیون است، گفت: رایزنی برای تغییر رأی کمیته انضباطی فدراسیون دور زدن قانون و بی‌احترامی به ارکان فدراسیون فوتبال است.

به گزارش خبرورزشی، کیومرث بیات با بیان اینکه پیگیر موضوع انتقال محمد بلبلی به فولاد خوزستان است، اظهار داشت: اخبار منتشره مبنی بر بازشدن محدود پنجره نقل‌وانتقال فولاد یک تخلف آشکار از سوی فدراسیونی است که اجرای احکام خودش را بلد نیست.

وی با تأکید بر اینکه در فوتبال روز دنیا بستن پنجره دارای فوریت است، افزود: مادامی‌که استیناف حکم را تائید کرد فرض بر این است که باید در سایت فدراسیون پنجره نقل‌وانتقال تیم بسته شود و این‌که چند نفر از اهواز بیایند و رایزنی کنند دور زدن قانون و بی‌احترامی به ارکان فدراسیون است.

بیات با اشاره به اینکه توافق‌نامه را قبل از این جریان‌ها با باشگاه فولاد نوشتیم که کار به اینجا نکشد، تصریح کرد: آقای آذری این توافق‌نامه را خط‌خطی کرده و گفتند بیات کاره‌ای نیست! بعد که پنجره بسته شد متوجه شد که بنده مالک تام‌الاختیار باشگاه سپیدرود هستم.

وی با بیان اینکه اگر آذری توافق‌نامه را خط نمی‌زد الآن مشکلی وجود نداشت، گفت: تکلیف جریمه نقدی ۵۰ میلیون تومانی فولاد و ۹ میلیون تومانی که سپیدرود برای ثبت شکایت پرداخت کرده مشخص نیست! گویی ما مرتکب تخلف شده‌ایم و فولاد طرف پیروز ماجراست.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی