نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

در ماجرای درگیری بازیکنان تیم فوتبال استقلال با عوامل کادر پزشکی در فرودگاه دوحه قطر، پای پلیس نیز به ماجرا باز شده بود.

پای پلیس قطر به ماجرای درگیری استقلالی‌ها در فرودگاه دوحه باز شد

به گزارش خبرورزشی و به نقل از تسنیم، بازگشت تیم فوتبال استقلال از دوحه قطر به ایران با حواشی زیادی روبه‌رو بود، به طوری که در فرودگاه دوحه، بازیکنان با تیم پزشکی درگیری پیدا می‌کنند و کار به جای باریک کشیده می‌شود.

دکتر کاوه ستوده، پزشک تیم فوتبال استقلال روز گذشته اعلام کرد که با معاینات انجام شده مشخص شد که دنده سیدحسین حسینی، دروازه‌بان تیم استقلال شکسته نشده است. این مسئله باعث ناراحتی دروازه‌بان آبی‌پوشان شد که چرا پزشک تیم باید چنین مصاحبه‌ای انجام دهد و به نوعی مصدومیتش را زیر سؤال ببرد. به همین دلیل، حسینی در فروگاه دوحه به هنگام بازگشت استقلال، به ستوده اعتراض شدیدی می‌کند. این اعتراض باعث درگیری لفظی بین طرفین شده و گفته شده حسینی ضربه‌ای هم به ستوده زده است.

در حالی که یکی از عوامل تیم پزشکی به حمایت از ستوده وارد درگیری‌ها شد، یکی دو بازیکن استقلال نیز به حمایت از حسینی به ماجرا ورود کردند. پلیس قطر نیز با دیدن این درگیری‌ها، وارد عمل شد و عوامل درگیری را محاصره کرد.

مسئولان استقلال پس از گفت‌وگو با پلیس قطر و رایزنی موفق شدند سوار هواپیما شده و به ایران بازگردند. احمد سعادتمند، مدیرعامل باشگاه هم در فرودگاه حضور داشت.

این اتفاقات در حالی در فرودگاه قطر برای نماینده ایران افتاد که پیش از این هم استقلالی‌ها در فرودگاه دچار مشکلات دیگری هم شده بودند. پس از فینال جام حذفی و بازگشت استقلال از مشهد، در فرودگاه مهرآباد برخی از بازیکنان با هواداران معترض درگیری فیزیکی پیدا کردند و یک نفر از مسئولان استقلال در آنجا حضور نداشت تا ماجرا را مدیریت کند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی