نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
۰
سه‌شنبه ۸ مهر ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۷
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

پرسپولیس باید فرداشب یکی از ۴ مسابقه مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا را مقابل پاختاکور برگزار کند. مسابقه‌ای که بی‌تردید دل میلیون‌ها ایرانی به آن گره خورده است.

حرف آخر| ویترینی به نام پرسپولیس خبرورزشی/ علی جوادی؛ یحیی گل‌محمدی فهرستی ۸ نفره به پرسپولیس داده بود و ۳ نفر از این میان جذب شدند، اما بازیکنان خریداری شده توانستند جواب اعتماد را بدهند و عملکردی قابل قبول در آسیا داشتند. اگرچه این بازیکنان در فوتبال ما شناخته‌شده بودند و پیش از این نیز با آن‌ها کاملاً آشنا بودیم؛ ولی باید بپذیریم که این چند بازی در لیگ قهرمانان برای پرسپولیس، جایگاهی خاص به بازیکنان جدید داده است.

عیسی آل‌کثیر گل‌های زیادی در این فوتبال زد، اما کدام گل به اندازه گل او به السد دیده شد؟ سرلک بازی‌های زیادی انجام داد، اما کجا به اندازه پرسپولیس برجسته شد؟ لک سیو‌های بسیار داشت، اما کجا به اندازه پرسپولیس محبوبیتی برای او آورد؟ افزایش چشمگیر میزان دنبال‌کننده در شبکه‌های اجتماعی و درجه محبوبیت، نکته‌ای است که بی‌تردید، خرید‌های تازه به آن رسیده‌اند. این نکته کلیدی ماجراست. این تغییر ماهیت و تفاوت آشکار را باید ببینند و قدر آن را بدانند. پرسپولیس مانند استقلال، یک برند بزرگ با اعتباری ویژه است. اگرچه تغییر مداوم مدیریت در سال‌های اخیر و حضور مدیران ضعیف موجب شده به اعتبار این برند آسیب بخورد و بازیکنان برای باشگاه شرط و شروط بگذارند، اما در هر حال باید قدر این برند را دانست. امیدواریم خرید‌های تازه پرسپولیس بدانند برای چه تیمی بازی می‌کنند. آن‌ها تا امروز عالی ظاهر شده‌اند، اما درجه انگیزه آن‌ها تا آخرین روز حضور در تیم باید مانند امروز باشد. کاش مدیران رده بالا هم مانند هواداران و بازیکنان، قدر این برند‌ها را می‌دانستند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی