نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: عیسی آل‌کثیر تا همین الان هم به خوبی جای خالی مهاجم جداشده سرخپوشان را پر کرده است.

نوروزی: آل‌کثیر جای علیپور را پر کرد، او مهاجمی شش دانگ است

به گزارش خبرورزشی، رضا نوروزی درباره پیروزی پرسپولیس مقابل پاختاکور ازبکستان و صعود این تیم به نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: پرسپولیس بازی خوب و منطقی را به نمایش گذاشت. هرچند اخراج ماشاریپوف هم خیلی به نفع پرسپولیس شد و توانست مقداری از فشار پاختاکور را کم کند. البته این را هم از یاد نبرید پاختاکور یک روز بیشتر استراحت کرده بود. گرچه مقابل پرسپولیس حرفی برای گفتن نداشت.

وی ادامه داد: با ۱۰ نفره شدن پاختاکور، پرسپولیس به خوبی توانست این تیم را کنترل کند و فشار شدید اجازه نداد که آن‌ها دست به پرس بزنند. خوشحالم که پرسپولیس برنده این جدال حساس شد و حالا باید در نیمه‌نهایی بازی کند.

مهاجم پیشین پرسپولیس در خصوص عملکرد عیسی آل‌کثیر گفت: آل‌کثیر در چند سال گذشته مهاجم درجه یکی بوده و خیلی خوشحالم که الان در پرسپولیس بازی می‌کند. او هم خوب گل می‌زند و هم خوب موقعیت‌سازی می‌کند، با کمی خوش‌شانس، اکنون آمارش خیلی بهتر از این بود.

نوروزی در پاسخ به این سووال که آل‌کثیر می‌تواند جای خالی علی علیپور را در پرسپولیس پر کند؟ اظهار داشت: همین الان هم آل‌کثیر جای علیپور را پر کرده است. او یک مهاجم شش دانگ و درجه یک است که می‌تواند خیلی به پرسپولیس کمک کند.

وی همچنین درباره تقابل پرسپولیس و النصر عربستان در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا عنوان کرد: النصر نشان داده تیم قدرتمندی است و شکست دادن آن‌ها کار راحتی نخواهد بود. ضمن اینکه ما به طور کلی در تقابل با تیم‌های عربستانی کمی مشکل داریم.

پیشکسوت پرسپولیس در پایان گفت: با تمام این اوصاف اگر تمرکز بالا باشد و یا از تاکتیک خوبی استفاده شود می‌شود النصر را شکست داد و برای قهرمانی آسیا خیز بلندی بر داشت. امیدوارم که پرسپولیس از پس این تیم عربستانی بربیاید و به فینال لیگ قهرمانان آسیا برسد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی