نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

آمار نشان می‌دهد بازیکنان و مربی‌ای که جوایز بهترین‌های سال اروپا را کسب کرده‌اند، شایسته دریافت این جایزه بوده‌اند.

به گزارش خبرورزشی، مراسم بهترین‌های اروپا و قرعه‌کشی مرحله گروهی لیگ قهرمانان در ژنو برگزار شد. مراسمی که برخلاف سال‌های گذشته خبری از مهمان در آن نبود و کرونا همه چیز را به حضور چندین مهمان از جمله دیدیه دروگبا و فلورن مالودا خلاصه کرده بود.

نویر بهترین دروازه‌بان
برای نویر یکی دو سالی می‌شود که رقابتش با مارک تراشتگن به چالشی سخت برای هردو تبدیل شده است. چالشی که نویر توانست در بازی رودررو مقابل بارسلونا با آن نتیجه سنگین همتایش را کنار بزند. او در همه بازی‌های لیگ قهرمانان بازی کرد و همراه بایرن جام نقره‌ای را کنار بوندس‌لیگا، جام‌حذفی و سوپرجام اروپا و آلمان فتح کرد. نویر ۳۴ ساله در فینال لیگ قهرمانان هم حسابی درخشید. او در ۱۱ مسابقه لیگ قهرمانان ۸ گل خورد و موفق شد ۶ بار کلین‌شیت کند. اکنون‌ نویر این جایزه را کنار دستکش طلای بوندس‌لیگا در ویترینش می‌گذارد.

کیمیش بهترین مدافع
بردن چنین جایزه‌ای در ۲۵ سالگی لذت دوچندانی برایش یاشوا کیمیش داشت. مدافع بایرن همه افتخارات و آمارهای نویر در این فصل را شامل می‌شود جز اینکه یک بازی کمتر از او در لیگ قهرمانان اروپا انجام داد. پایه‌گذار گل قهرمانی بایرن توانست ۱۶۱ امتیاز را برای این انتخاب به خود اختصاص دهد. نفرات بعدی هم آلفونسو دیویس و داوید آلابای بایرنی بودند. گفتنی است ۳۲ مربی حاضر در لیگ قهرمانان اروپا به همراه ۵۵ روزنامه‌نگار رسانه‌های ورزشی اروپا آرای بهترین بازیکنان را دادند.

دبروینه بهترین هافبک
در بهترین فرم خود فصل را تمام کرد اما با شایعه آمدن مسی به سیتی تابستان پراسترسی را تجربه کرد. کوین فاصله نزدیکی با تیاگو‌ آلکانتارا داشت و با ۲ امتیاز اختلاف بهترین هافبک سال اروپا شد. کوین دبروینه با ۲۹ سال سن و پس از دریافت جایزه بازیکن سال جزیره اکنون این عنوان را هم به خانه می‌برد. او در فصلی که گذشت ۷ بازی در لیگ قهرمانان انجام داد که حاصلش ۲ گل و ۲ پاس گل بود. با ۲۰ پاس گلی که در لیگ برتر داده بود موفق شد در این دو تورنمنت در مجموع ۲۲ پاس منجر به گل بدهد.

لواندوفسکی بهترین مهاجم و بازیکن
وقتی لقبت «لوانگلسکی» باشد باید هم عنوان بهترین مهاجم را تصاحب کنی و هم اینکه بهترین بازیکن اروپا شوی. فصلی که گذشت از هر جهت برای روبرت بهترین و تکرارنشدنی بود. او در حالی قاطعانه بیشترین آرا را به خود اختصاص داد که فاصله زیادی با کیلیان امباپه داشت. ۱۵ گل و ۶ پاس گل در ۱۰ مسابقه لیگ قهرمانان به خوبی نشان می‌دهد جایزه‌های لوا در ۳۲ سالگی کاملاً حقش بوده و ماشین گلزنی این مهاجم لهستانی حالا حالاها خاموش نخواهد شد.

فلیک بهترین مربی
هانسی فلیک تا چندسال پیش مربی متوسطی در دنیای فوتبال بود. امروز اما به عنوان سرمربی بایرن جایزه بهترین مربی سال اروپا را در دستانش می‌گیرد. یورگن کلوپ و یولیان ناگلزمن دیگر گزینه‌های کسب این جایزه بودند که آرای آنها با فلیک فاصله زیادی داشت. ۸۰ مربی که ۳۲ نفر در لیگ قهرمانان و ۴۸ نفر در لیگ اروپا حضور داشتند به همراه ۵۵ روزنامه‌نگار رسانه‌های ورزشی اروپا در آرای انتخاب بهترین مربی نقش داشتند که عمدتاً هانسی فلیک را انتخاب کردند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی