نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرپرست باشگاه پرسپولیس گفت که که شکایت النصری‌ها از این تیم شیطنتی است که هم از داخل و هم از خارج صورت می‌گیرد.

به گزارش خبرورزشی، مهدی رسول‌پناه سرپرست باشگاه پرسپولیس در خصوص شکایت النصر گفت: این مسائل قانونی نیست، شیطنت‌هایی است که از سوی آن‌ها انجام می‌شود. این اتفاقات هم از داخل و هم از آن طرف صورت می‌گیرد. به قول معروف این «آل کثیف» می‌خواهد زهرش را به پرسپولیس بریزد. کاری که در قبال آل کثیر صورت گرفت، مظلومیت او و پرسپولیس را نشان داد. ما یک جواب محکم و تودهنی خوبی به آن‌ها دادیم، چون خدا با پرسپولیس بود.
سرپرست باشگاه پرسپولیس در پاسخ به این سوال که منظورش از شیطنت داخلی‌ها چه کسانی هستند؟ تصریح کرد: بعدا در این خصوص توضیح خواهیم داد؛ الان نمی‌خواهیم کام‌مان را تلخ کنیم.
رسول‌پناه درباره این موضوع که با صعود پرسپولیس به فینال آسیا پاداش ویژه‌ای از سوی AFC به این تیم تعلق می‌گیرد، خاطرنشان کرد: ابتدا این موضوع را روشن کنم که این پول الان به دست ما نمی‌رسد. فدراسیون هم از فیفا پول می‌خواهد، ولی پولش بلوکه شده است. AFC اعلام کرده که این پول باید به حساب باشگاه واریز شود. باید تا فینال صبر کنیم، چون بعد از فینال این پول واریز می‌شود و یک روند قانونی دارد. بحث دیگر موضوع انتقال این پول به باشگاه پرسپولیس است که در حال حاضر و با توجه به تحریم‌ها خیلی به آن خوشبین نیستم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی