نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
رمضانی: تازه فهمیدم چرا پرسپولیس همه جام‌ها را می‌گیرد
زمان مطالعه: ۳ دقیقه

مهاجم تازه‌وارد پرسپولیس به خبرورزشی گفت: من خیلی دیر به پرسپولیس آمدم و فقط با دو جلسه تمرین راهی مسابقات شدم. بازی کردن در پرسپولیس خیلی سخت است، چون هواداران به درستی توقع زیادی از بازیکنان دارند.

خبرورزشی - یکی از بازیکنان تازه‌وارد پرسپولیس آرمان رمضانی مهاجم بلندقامت فصل گذشته سایپا بود که قبل از سفر سرخپوشان به تیم اضافه شد. آرمان در چند دیدار لیگ قهرمانان آسیا به عنوان یار جانشین به میدان آمد ولی نتوانست گلزنی کند. از همین‌رو بعضی از کارشناسان و هواداران نسبت به عملکرد و حضورش در پرسپولیس انتقاد کردند. با این حال آرمان معتقد است هر چه بگذرد بهتر خواهد شد و هواداران آرمان متفاوتی را در لیگ می‌بینند. گفت‌وگوی ما با این بازیکن را در ادامه می‌خوانید.

آرمان لیگ قهرمانان آسیا چطور بود؟
خدا را شکر از این بهتر نمی‌شد. با اینکه می‌دانستیم کارمان مقابل غول‌های آسیا چقدر سخت است ولی با هدف فینالیست شدن وارد مسابقات شدیم و خدا را شکر به هدفمان رسیدیم. امیدوارم با این نتایج توانسته باشیم دل هوادارانمان را شاد کنیم.

برای خودت این بازی‌ها چطور بود؟
خب واقعیتش این است که من خیلی دیر به پرسپولیس آمدم و فقط با دو جلسه تمرین راهی مسابقات شدم. بازی کردن در پرسپولیس خیلی سخت است، چون هواداران به درستی توقع زیادی از بازیکنان دارند. اگر می‌بینید خیلی نتوانستم با تیم هماهنگ شوم یا گل بزنم به خاطر این بود که تمرین زیادی نداشتم و کمی زمان می‌برد تا با جو پرسپولیس هماهنگ شوم و در قالب تاکتیکی تیم جا بیفتم. قطعاً شرایط این‌طور نمی‌ماند و هر چه بگذرد و بیشتر در کنار تیم تمرین کنم می‌توانم بیشتر کمک‌حال پرسپولیس باشم.

انتقادات هم در این مدت از تو زیاد بود!
بله می‌دانم هواداران از مهاجم توقع گلزنی دارند ولی گفتم این مشکل با گذشت زمان حل خواهد شد. آنقدر تلاش می‌کنم تا جایگاه خودم را به دست بیاورم و همه این نظرات منفی را به مثبت تبدیل کنم. از همین‌جا هم به هواداران قول می‌دهم آرمان متفاوتی را در ادامه بازی‌ها و فصل آینده لیگ برتر خواهند دید و من همه تلاشم را برای موفقیت پرسپولیس می‌کنم.

وقتی به تیم اضافه شدی برخورد بزرگترهای پرسپولیس با تو چطور بود؟
خیلی خوب بود و به گرمی از من و بقیه تازه‌واردها استقبال کردند. پرسپولیس بازیکنان بزرگ زیادی دارد و اتحاد و همدلی در تیم حرف اول و آخر را می‌زند. یکی از عوامل موفقیت پرسپولیس در کنار اتحاد حضور بزرگترهای فوق العاده‌ای است که واقعاً تأثیرگذارند. شاید باور نکنید ولی من وقتی به پرسپولیس آمدم و این جو فوق العاده و رفاقت بچه‌ها را دیدم تازه فهمیدم چرا این تیم در چند سال اخیر همه جام‌ها را گرفته و بهترین تیم ایران است.

در بازی‌هایی که به میدان رفتی بیشتر وظایف دفاعی داشتی، درست است؟
خب شرایط هر بازی متفاوت است ولی با توجه به آن بازی و سخت بودن دیدارهای آسیایی و نیاز تیم، کادر فنی از من می‌خواست در کارهای دفاعی هم کمک کنم.

در مورد بازی با النصر و صعود به فینال هم صحبت کن.
واقعاً النصر تیم قدرتمندی بود ولی قبل از بازی با اتفاقاتی که به ناحق برای عیسی رخ داد و AFC با نامردی او را محروم کرد شوک بزرگی به ما وارد شد ولی همه بچه‌ها هم‌قسم شدند اول به خاطر نام بزرگ پرسپولیس و بعد به خاطر عیسی هر طور شده النصر را ببریم که خدا را شکر این اتفاق افتاد و شرمنده هواداران نشدیم. امیدوارم شرایط فینال هم طوری رقم بخورد که قهرمان آسیا شویم که با انگیزه‌ای که در تیم می‌بینم و انرژی مثبت هواداران این اتفاق می‌افتد.

قبل از آمدن به پرسپولیس از استقلال هم پیشنهاد داشتی، چطور شد پرسپولیس را انتخاب کردی؟
من واقعاً از بچگی پرسپولیسی بودم و این تیم را دوست داشتم. همیشه دلم می‌خواست روزی در پرسپولیس و جلوی صد هزار هوادار این تیم بازی کنم. درست است چند بار استقلالی‌ها تماس گرفتند ولی انتخاب پرسپولیس کاملاً دلی بود و دوست داشتم پیراهن سرخ را بر تن کنم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی