نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

امیری گفت: قرارداد سرمربی تیم ما به صورت کاملا حرفه‌ای بسته شده و اینکه یک نفر بگوید من بند قراردادم را ندیدم حرف عجیبی را مطرح کرده است.

مدیرعامل نساجی: فکری روزی متوجه اشتباه خودش خواهد شد

به گزارش خبرورزشی، علی امیری، در خصوص اتفاقاتی که طی روز‌های اخیر برای باشگاه نساجی رخ داده که در نهایت منجر به استعفای محمود فکری و پیوستن این مربی به استقلال شده است اظهار داشت: بعد از پایان فصل گذشته و در شرایطی که تیم ما نتایج قابل قبولی کسب کرده بود چند نشست را با محمود فکری برگزار کرده و شرایط ادامه همکاری را با هم بررسی کردیم.

وی افزود: در این جلسات در خصوص درخواست‌های بازیکنان فصل پیش و موارد مختلف بحث شد و در نهایت تصمیم گرفتیم با توجه به جدایی بازیکنان کلیدی تیمی درخور نام نساجی روانه مسابقات فصل آینده کنیم. طبیعتا برنامه‌ها طبق روال پیش رفت، تمرینات آغاز شد، برنامه اردویی و جذب بازیکن توسط مدیران باشگاه پیگیری شد تا اینکه چند روز پیش متوجه شدیم آقای فکری از باشگاه استقلال پیشنهاد دارد.

مدیرعامل باشگاه نساجی تاکید کرد: از آنجا که خود آقای حدادیان به عنوان مالک باشگاه از علاقه محمود فکری به استقلال مطلع بود به او اعلام کرد حتما با باشگاه استقلال مذاکره کند، اما قبل از عقد قرارداد یا توافق نهایی منافع باشگاه نساجی توسط باشگاه استقلال لحاظ شود. طبیعتا مربی که قرارداد دارد باید به قرارداد خود پایبند باشد، اما متاسفانه چند روز پیش متوجه شدیم تمامی توافقات به صورت یکطرفه صورت گرفته آن هم در حالی که باشگاه نساجی در این اتفاقات لحاظ نشده است.

امیری خاطرنشان کرد: جالب اینجا است که تا روز گذشته مدیران استقلال تنها یک تماس با ما گرفتند و حتی راضی به برگزاری نشست حضوری نبودند. حتی در نشست عصر روز گذشته خود محمود فکری اعلام کرد که این حق باشگاه نساجی است که مدیران باشگاه استقلال با ما مذاکره کنند، اما به یکباره شب گذشته شاهد استعفای ایشان آن هم در رسانه‌ها بودیم در حالی که اصول حرفه‌ای ایجاب می‌کند یک مربی استعفای خود را تقدیم هیات مدیره کند و سپس منتظر پاسخ آن بماند.

وی یادآور شد: متاسفانه آقای فکری با وجود اینکه خودش بار‌ها در جلسات با ما تاکید داشت که باشگاه نساجی باید از این انتقال حق خود را دریافت کند، اما حتی منتظر پاسخ مخالفت هیات مدیره برای استعفا نماند و مذاکراتش با باشگاه استقلال را ادامه داد. من برای استقلال و هوادارانش احترام قائل هستم و سال‌ها در این باشگاه زحمت کشیدم، اما فکر می‌کنم خود مدیران این باشگاه هم می‌دانند اقدام آن‌ها برای تحریک محمود فکری که با نساجی قرارداد دارد یک اقدام غیر اخلاقی و ناپسند است.

مدیرعامل باشگاه نساجی تاکید کرد: در بعد اخلاقی رفتار مدیران استقلال و البته محمود فکری در فوتبال ایران ثبت خواهد شد، ضمن آنکه باشگاه نساجی آنقدر در این فوتبال قدمت دارد که بتواند یک مربی خوب را جایگزین آقای فکری کند، اما مطمئنا با گذشت زمان ایشان متوجه اشتباه در مورد صحبت‌هایی که در مورد تیم نساجی انجام داد خواهد شد. نساجی تیم ریشه داری است که مردم مازندران آن را با پوست و خون خود لمس می‌کنند، اما اینکه یک مربی با ۱۱ بازی هدایت نساجی به تیمی مثل استقلال برود و عقبه خودش در استانی که متولد شده را خراب کند کار قشنگی نیست.

امیری در ادامه خاطرنشان کرد: بدون شک باشگاه نساجی به نمایندگی از مردم مازندران که صاحبان اصلی اش هستند پیگیری‌های حقوقی را در مورد فسخ قرارداد یکطرفه فکری در آستانه سفر تیم به جزیره کیش انجام خواهد داد و مردم مازندران و طرفداران نساجی همانطور که مالک باشگاه وعده داد مطمئن باشند بلافاصله یک مربی خوب را جذب تیم خواهیم کرد.

وی در خصوص اظهار نظر فکری مبنی بر اینکه قراردادش را نخوانده و در آن یک بند اضافه شده است عنوان کرد: این صحبت از یک مربی که همه ساله با باشگاه‌های مختلف قرارداد امضا می‌کند بعید است. شنیده ام آقای فکری مدعی شده تاوان رفاقت را می‌دهد، اما مربی که از لیگ دسته اول به نساجی آمده تاوان کدام رفاقت را داده است؟

مدیرعامل باشگاه نساجی افزود: قرارداد سرمربی تیم ما به صورت کاملا حرفه‌ای بسته شده و اینکه یک نفر بگوید من بند قراردادم را ندیدم حرف عجیبی را مطرح کرده است. چطور سرمربی تیم مبلغ قرارداد را دید، ولی مبلغ فسخ قرارداد را ندیده است؟

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی