بعضی‌ها از محرومیت پرسپولیس احساس پیروزی می‌کردند!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: در صورت شکایت یا پیگیری مجدد باشگاه النصر عربستان، جای هیچ نگرانی نیست.

به گزارش خبرورزشی، علی رغبتی درخصوص اتفاقات پس از بازی پرسپولیس مقابل النصر عربستان به گفت‌وگو با پایگاه خبری وزارت ورزش گفت: بلافاصله پس از دریافت شکواییه نماینده عربستان از طریق AFC، یک تیم تشکیل داده و یک وکیل مسلط به امور بین‌المللی که سابقه خوبی داشت در راس این تیم قرار دادیم.

رغبتی گفت: وقتی اطلاعات مورد بررسی قرار گرفت متوجه شدیم که این شکواییه باشگاه النصر از هر لحاظ رد می‌شود چون تخلفی انجام نداده بودیم. موضوع به قدری واضح بود که لازم ندیدیم بخش دیگر را ارسال کنیم در همین راستا کمیته انضباطی AFC مدارک را بررسی کرد و رای به سود باشگاه پرسپولیس صادر شد.

رغبتی تاکید کرد: در صورت شکایت یا پیگیری مجدد باشگاه النصر، جای هیچ نگرانی نیست چرا که پرسپولیس همه بازیکنانی را که در زمان نقل و انتقالات به خدمت گرفت قبل از موعد مقرر اسامی آنها را ارسال کرده و توانسته برای آنها کارت بازی دریافت کند برهمین اساس نیز در طول مسابقات از همه بازیکنان بهره گرفته است .

وی با بیان اینکه پرسپولیس نماینده فوتبال ایران است، افزود: برخی گمان می‌کردند اگر پرسپولیس در این پرونده نتیجه نگیرد برای آنها پیروزی است برهمین اساس اطلاعات غلط را برای طرف‌های خارجی ارسال کردند.  انتظار می‌رود همچون گذشته در خصوص حمایت از نمایندگان ایران همراهی وجود داشته باشد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی