نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟
یکشنبه ۲۰ مهر ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۲
۹ |
۰
مدافع پرسپولیس مجبور به خداحافظی می‌شود؟
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

یحیی گل‌محمدی نظری روی باقی ماندن محمد انصاری در پرسپولیس با توجه به آسیب‌دیدگی این بازیکن ندارد.

به گزارش خبرورزشی، مدیران باشگاه پرسپولیس در صحبت‌هایی که به تازگی با محمد انصاری انجام داده‌اند، به وی اعلام کرده‌اند شرایط ادامه حضورش در این تیم با توجه به نظر یحیی گل‌محمدی و کادرفنی فراهم نیست.

این درحالی است که مدافع مصدوم پرسپولیس پس از پارگی رباط صلیبی خود مشغول گذراندن دوران نقاهت است و دست کم تا نیم‌فصل لیگ برتر نمی‌تواند برای این تیم بازی کند. به همین دلیل از مدیران باشگاه درخواست کرده در تمرینات شرکت کند اما آن‌ها طبق نظر گل‌محمدی فعلا چنین اجازه‌ای به این مدافع نداده‌اند.

با این وضعیت به نظر می‌رسد انصاری با وجود این‌که یک سال دیگر با پرسپولیس قرارداد دارد، در دو سه روز آینده مجبور به خداحافظی از این تیم شود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۹
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • پژمان IR ۲۱:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۱
    اینم از معرفتتون... انگار نه انگار این بنده خدا تو بازیای تیمتون رباط داده...ـ حیف از این بازیکن خوب و با استعداد که پرسپولیسی شد...ـ البته طولی نمیکشه که اعلام پشیمونی کنه از اینکه تیم پرسپولیسو برای ادامه فوتبالش انتخاب کرده
    • كيسه سوز IR ۰۹:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۲
      اتفاقا ديشب يه توييت كيسه سوز زد،،تا جواب امثال كيسه كشاي وطن فروشي مث تورو داشته باشه!!!
    • كيسه سوز IR ۰۹:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۲
      اتفاقا ديشب يه توييت كيسه سوز زد،،تا جواب امثال كيسه كشاي وطن فروشي مث تورو داشته باشه!!!
    • محمد طرفدار هزار اتیشه پرسپولیس کبیییییییییییرر IR ۱۴:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۲
      سلام خدمت تمام دوستان من خودم خیلی دوست دارم تو پرسپولیس بمونه ولی بخاطر مصدومیتش نمیتونه تا نیم فصل بازی کنه که همین باعث میشه جای لیست خالی نمونه گزشته از اینها ما تو فینال لیگ قهرمانان بازی داریم و احتیاج زیادی به بازیکن تازه نفس داریم انشاله هرجا که میره موفق باشه
  • یه پرسپولیسی قدیمی IR ۰۳:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۲
    یه آقا و باشخصیت دیگه که باید ازش جدا بشیم و به خدا بسپاریمش؛ ایشالله هرجا میره سالم و موفق باشه!
  • ابرام US ۰۷:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۲
    جوانمردی در ورزش و در تمام شؤونات زندگی باید در نظر با شد . پرسپولیس حق ندارد خلاف منش انسان و اخلا قی رفتار کند . این بازیکن با ارزش در راه سربلندی پرسپولیس صدمه دیده و باید با اخلاق انسانی با او رفتار شود. پرسپولیس حق ندارد اخلاق را ببازد .
  • با افتخار استقلالی ام IR ۰۸:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۲
    یعنی مکتب لونگ همینه.. بازیکنی که میره از باشگاه لونگ اونجا مثل میوه ای می مونه که آب میوه رو میگیرن و تفاله اش رو میندازن دور... بدبخت ها اینقدر جو گیر شدن که وقتی رنگ فیتال رو دیدن بازیکنان شون رو فراموش کردن.. آقای انصاری تو مکتب استقلال پرورش یافت و حیف که رفت لونگ..
    • كيسه سوز IR ۲۱:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۲
      كيسه كش،،،كاري كه با امثال عابدزاده و نامجو كرديد ندارم،كه دهه هشتادي هستي و سن و سالت به اون موقع ها نميخوره!!!ولى شما يه مورد آبروزي بين المللي به اسم يادوواني داريد،،كه واسه ايران و ايراني جماعت ،حيثيت نذاشتيد،،يس خاهشا ببند فقط!!!!
  • محمدرضا بهرامی IR ۰۸:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۲
    به یحیی جون بگید در اون سال پنجره های بسته در تیم ماند و برا کشور افتخار آفرید شما کجا بودی اصلا نیاید باهاش برخورد بدی بشه میتونن اونو نگهدارن هروقت قادر به بازی بود بازی کنه.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی