نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟
۹
منبع: فارس
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

یکی از لیدرهای باشگاه استقلال با حضور در پشت بام باشگاه تهدید به خودکشی کرد.

به گزارش خبرورزشی، در شرایطی که چند روز پیش در جریان یکی از تمرینات تیم استقلال یکی از لیدرهای این تیم در لایو اینستاگرامی از الفاظ خوبی استفاده نکرد، به وی چند روزی مجوز حضور در تمرینات و باشگاه استقلال داده نشد.

با گذشته چند روز از این اتفاق این فرد امروز به پشت بام باشگاه استقلال رفته و اعلام کرده خودش را از بالا به پایین پرت می‌کند! این در حالی است که پلیس وارد خیابان باشگاه شده و به آتش‌نشانی نیز اطلاع داده شده است.

ظاهرا طی روزهای گذشته مسئولان استقلال به این فرد اجازه حضور در باشگاه را نداده و البته فرزند وی مجوز تمرین با تیم بزرگسالان استقلال را پیدا نکرده است. همین موضوع باعث ناراحتی این لیدر شد.

این تصویر به هنگام ورود خودروی نیروی انتظامی به محل باشگاه استقلال را نشان می‌دهد و البته با پادرمیانی یکی از مسئولین این فرد از اقدامی که در سر داشت پشیمان شد و بعد از 30 دقیقه حضور در پشت بام از این محل به پایین آمد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۹
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • کیسه حقیر IR ۱۵:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۲
    واقعا این لیدر حد و حدود خودش نمی دانست به سرمربی سابق کیسه چه حرفهای زشت و زننده می زد اخراج این لیدر بی تربیت کوچکترین تبیهه هست لیدر باید جایگاه خودش در باشگاه بداند قبلا که لیدرها چه بلایی سر بازیکنان نوجوان تیم کیسه آوردند و حتی با کادرفنی تیم در گیر شدند
    • حمید علوی CA ۱۹:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۲
      لیدر پروری در اوایل دهه ۷۰ توسط دو نفر در استقلال شروع شد و سپس به بسیاری از باشگاهها رواج پیدا کرد: ۱) امیر مافیا ۲) شوالیه ی دروغ این دو‌ نفر جریان خریدن لیدر و استفاده از این اهرم برای شعار دادن روی سکوها رو راه انداختن. اینه که وقتی کسی مثل امیر مافیا در مصاحبه هاش به دروغ دم از اخلاق میزنه، حتی منه استقلالی حالت تهوع بهم دست میده.
  • حامد IR ۱۵:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۲
    اینم کار وزیره لابد
    • ... IR ۱۶:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۲
      سریال هوچی گری قسمت Nام
  • حمید علوی CA ۱۶:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۲
    بایست بذارن خودش رو پرت کنه پایین. ما همچین هوادارای باجگیری رو لازم نداریم.
  • محسن IR ۱۶:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۲
    واقعا هوچیگری تو خون این جماعته ، الحق که نادی الکیسه ال سعود برازنده شماست ، لابد تو هم از وزیر ورزش چیزی میخای و مدیر باشگاهت گفته اینجوری به خواستت میرسی ؟ مرد ناحسابی تیمت از ترس پرسپولیس به ترکیه پناه برد دست به خودکشی نزدی ، ۶ تا از العین خوردید خودکشی نکردی ، تو گروه ۳ تیمی چهارم شدید خودکشی نکردی ، حالا داری خودکشی میکنی ؟ نکنه طاقت دیدن بازی های سرورت تو جام باشگاه های جهان رو نداری ؟
  • امیرتاجی IR ۱۸:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۲
    ایکاش خودشو مینداخت پایین راحت میشدیم از دست این بی شخصیت
  • لنگی آبکش IR ۱۸:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۲
    کی از شما نظر خواست . لنگی برو بابات صدات می زنه .
  • Amir perspolis IR ۱۸:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۲
    اینا همش بخاطر جذب فالوور و شاخ مجازی شدنه اینا دیگه کی هستن که نمیدونن مردم خیلی زرنگتر از این حرفا هستن و خودشون خوب میدونن دنیا چه جوری داره پیش میره و هر حرکتی دلیلش چیه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی