نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟
سعادتمند برای فروش قایدی اقدام کرد
منبع: فارس
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

رئیس هیئت مدیره باشگاه استقلال گفت: مدیرعامل قبلی باشگاه بحث فروش قایدی را پیگیری می‌کرد اما این اتفاق نیفتاد.

به گزارش خبرورزشی، اسماعیل خلیل‌زاده درباره شائبات مطرح شده درباره فروش مهدی قایدی اظهار داشت: مدیرعامل قبلی باشگاه این بحث را پیگیری می‌کرد اما این اتفاق نیفتاد. قایدی در حال حاضر بازیکن ما است و در استقلال می‌ماند زیرا قرارداد دارد. تا این لحظه برای فروش وی هیچ اقدامی صورت نگرفته است.

وی درباره آخرین وضعیت تمدید قرارداد علی کریمی گفت: وی با یکی از اعضای هیئت مدیره استقلال و من مذاکره کرده است. انشاءالله بتوانیم کریمی را به تیم بازگردانیم.

رئیس هیات مدیره باشگاه استقلال درباره فسخ قرارداد هروویه میلیچ توضیح داد: درخواست فسخ قرارداد میلیچ خیلی وقت پیش ارائه شده بود و تا این لحظه نتوانستیم پول وی را پرداخت کنیم. با این  وجود پول دیاباته را روز گذشته پرداخت کرده و به معاون بین الملل باشگاه گفته‌ایم برای وی بلیت بگیرد تا به تهران بازگردد و سر تمرین برود.

خلیل زاده درباره توافق باشگاه استقلال با شیخ دیاباته برای عقد قرارداد جدید گفت: مذاکراتی با وی انجام شده و فکر می‌کنم به ایران بازمی‌گردد.

وی درباره برگزاری جلسه کمیته انضباطی استقلال برای بررسی تخلف محمد دانشگر و فرشید اسماعیلی عنوان کرد: مشکل خاصی وجود ندارد و موضوع این دو بازیکن را حل می‌کنیم.

رئیس هیئت مدیره استقلال در ادامه گفت‌وگو با شبکه خبر اضافه کرد: هرچند این باشگاه مدیرعامل ندارد اما سرپرست استقلال کارها را به شکل مستمر انجام می‌دهد. پنجره نقل و انتقالاتی استقلال هم از تیر بسته شده و برای بازکردن آن دو سه روز بیشتر فرصت نداریم. برهمین اساس باید پول شفر، جباروف و باشگاه پاختاکور را پرداخت کنیم و فکر می‌کنم این پنجره تا هفته آینده باز می‌شود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۵
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • Amir perspolis IR ۲۰:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۲
    پول رسیده مشکلی ندارن و تا هفته ی آینده هم پنجرشون باز میشه حدود چهارصد هزار دلار هم به دیاباته دادن پرسپولیسم در حال فروپاشی بعد از دستاورد بزرگ فینالیست شدن در آسیا خدا خودش حق پرسپولیسو از تک تک کسایی که باعث و بانی این وضعیت هستن بگیره و میگیره
  • قهرمان همه دوران IR ۲۰:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۲
    سوال من اینجاست که چطور استقلالی که از تیرماه پنجره ش بستست، هنوزم که هنوزه بحث کسر امتیاز و رفتن به لیگ پایین تر نیست؟! ولی پرسپولیسی که از 22 شهریور پنجره ش بسته شده، مدتهاست که بحث مربوط به کسر امتیاز و خطر سقوط به لیگ پایین تر هست همش؟!!! چرا واقعا؟!
  • .،. IR ۲۳:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۲
    برای کیسه متاسفم که می خواد امثال بازیکنای جوون مث قایدی که واقعاً دارن تو ایران حیف میشن رو پیر بکنه و مانع لژیونر شدنش بشه یا کریمی که از باشاک شهیر پیشنهاد داره ، اگه بزارن بره این فصل بازیاشو جلو منچستر یونایتد و پاریسن ژرمن و لایپزیش می بینیم نه جلو تیمای داخلی اونوقت میاد میگه انشاالله کریمی رو باز گردانیم، با این کارشون دارن به کریمی و یکی از بازیکنای تیم ملی ظلم میکنن برای امثال این مدیرا متاسفم، پس فردا هم تو جام جهانی جلو تیمای مزخرف آفریقایی که بازیکناشون تو تیمای تاپ هستن مث آرسنال لیورپول ، منچستر ، بارسا می خوریم بعد تیم ما ک خیلی ادعا داره بازیکناش تو لنگ و کیسه و سوراختور و زردک و.... هستن واقعا خجالت آوره و کل دنیا بهمون می خنده اونم به خاطر عقده ای بازی بعضیا... به امید روزی که تو اروپا اونقدر لژیونر داشته باشیم که نیاز به دعوت بازیکن از تیمای لیگ داخلی نباشه
    • فرشاد IR ۰۷:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۳
      دوست عزیز،لطفا از تیم مورد علاقه خودت لژیونر صادر کن
    • .،. IR ۱۲:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۳
      دوست عزیز تیم مورد علاقه من لژیونر میگیره تیم مورد علاقه من اعتبار و شهرتش جهانیه و همه میشناسنش اقتخاراتش ده برابر نمیگم تیم شما بکله ده برابر کل تیمای لیگ برتر ایرانه من با افتخار طرفدار منچستر یونایتدم و خوش حالم که طرفدار هیچ تیمی تو لیگ ایران نیستم ولی به عنوان یه ایرانی و هوادار تیم ملی وقتی میبینم اکثر هوادارا بخیل شدن و به جای فکر کردن به حال و روز تیم ملی فقط به فکر تیمای خودشون و کری های بچگانه هستن و بهترین بازیکنا رو برا تیمای ناشناخته و بی افتخار خودشون می خوان واقعا خجالت آوره و ناراحت میشم ، خودتون راست حسینی و بی تعصب بگید مگه استقلال و پرسپولیس کی هستن؟؟؟؟ یه بازیکن که ملی پوشه بره اروپا بهتره یا بمونه تو لیگ ایران؟؟؟؟ کدومش ب نفع تیم ملیه؟؟؟

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی