نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟
سه‌شنبه ۲۲ مهر ۱۳۹۹ - ۲۳:۴۶
۵ |
۰
عواقب سنگین دیگری برای پرسپولیس در راه است؟
منبع: فارس
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

باشگاه پرسپولیس به جز پاداش لیگ قهرمانان آسیا بیش از ۱۰۰ هزار دلار به بوژیدار رادوشویچ بدهکار است.

به گزارش خبرورزشی، بدقولی مدیران باشگاه پرسپولیس برای پرداخت مطالبات بوژیدار رادوشویچ سبب شده این دروازه بان کروات که نقش مهمی در ثبت پوکر قهرمانی سرخ‌پوشان داشت حسابی از آنها دلخور باشد.

رادو از حدود ۵ ماه قبل پولی از پرسپولیس دریافت نکرده و حدود ۱۱۰ هزار دلار از این باشگاه طلب دارد. ضمن اینکه پاداش بازی با السد قطر و همچنین صعود تیمش به فینال لیگ قهرمانان را هم دریافت نکرده است‌. هرچند قرارداد اجاره خانه وی در روزهای اخیر تمدید شده است.

این مسائل سبب شده دروازه بان کروات آینده مبهمی در پرسپولیس داشته باشد و با وجود تاکید یحیی گل محمدی به حفظ وی، شاید تعلل مدیران پرسپولیس سبب شود رادو تصمیم جدی برای آینده‌اش بگیرد.

مسئولان باشگاه پرسپولیس که این روزها درگیر پرونده برانکو ایوانکوویچ هستند در روزهای اخیر بخشی از مطالبات بشار رسن را هم پرداخت کرده‌اند اما رادو به عنوان دیگر خارجی پرسپولیس، تنها بازیکن این تیم است که در ماه های اخیر دریافتی از باشگاه نداشته است. وی سه سال دیگر با پرسپولیس قرار داد دارد و اگر بی توجهی مسئولان باشگاه شرایطی فراهم کند که منجر به جدایی رادوشویچ شود، آن وقت پرداخت غرامت این مدت می تواند عواقب سنگینی برای آنها ایجاد کند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۵
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • ۴+۶ IR ۲۳:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۲
    این هم از شاهکاری مدیریت هزینه انصاری فر هست پرسپولیس از مدیران نالایق پرسپولیس کم ضربه نخورده هست
  • ... IR ۰۰:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۳
    من نمیدونم اینایی که کلمه های تکراری مث وزیر و سوگلی و نورچشمی و حکومتی و ... گوش فلک و کر کرده این خبرها رو میخونن یا نه!
  • Amir perspolis IR ۰۰:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۳
    بشار هم که جدا شد
  • ناشناس IR ۰۰:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۳
    خسروانی تیم ناپاکی از حقوق مردم ایجاد کرد و شاهین مردمی نابود کرد با تغییر حکومت این تیمی که با حق مردم بزرگ شده و زامبی بیت المال است تحمل قهرمانی های تیم مردمی پرسپولیس رو نداره هیهات این تیم کیسه پاک نمی شه با هیچ آب زمزمی
  • مسعود IR ۱۱:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۳
    خبر ورزشی پیشنهاد میدم از بین کامنت های برادران لنگ!!!!! چند نفر رو نامزد دریافت جایزه نوبل در بخش اراجیف بافی و توهم گرایی معرفی کنید جایزه اش با من، 4 فصله نیمی از بازیکنان اصلی استقلال جدا میشن ما را متهم به هوچیگری می کردنند حالا یه ساله تیم لنگ دوتا بازیکن از دست داده دنیا رو سر خودشون گرفتن و به همه بد وبیراه میگن

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی