نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات فساد اخیر راضی هستید؟
مدیرانی که بمب ترکاندند، فوتبال را به این روز انداختند
منبع: ایلنا
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مدیرعامل باشگاه تراکتور گفت: هیچوقت اهل بمب ترکاندن نبودم و اتفاقا مشکلات این فوتبال را 2-3 مدیرعاملی که دائما حرف از بمب می‌زدند زیاد کردند.

به گزارش خبرورزشی، محمد علیپور مدیرعامل جدید باشگاه تراکتور درباره وضعیت قراردادهای بازیکنان لیگ برتر می‌گوید: «موردی که من را متعجب می‌کند افزایش بی‌رویه قیمت بازیکنان است. من چند سال قبل در نفت تهران بودم و اختلاف قیمت بازیکنان از آن زمان تا حال حاضر هر جوری حساب می‌کنم نباید این قدر می‌شد و رقم‌های عجیب و غریبی درخواست می‌شود که با هیچ عقل و منطقی سازگار نیست و واقعاً نمی‌دانم چرا به این شکل شده است.»

مدیرعامل تراکتور در مورد قانون منع بکارگیری بازیکنان و مربیان خارجی و تاثیرش روی قیمت بازیکنان داخلی هم توضیح داد: «همه بحث تورم در فوتبال را نمی‌توان به این قانون مربوط دانست. در کل من قانونی که وضع شده را قانون بدی نمی‌دانم چرا که کشور ما در وضعیت خاصی قرار دارد و باید از پرداخت‌های بی رویه که سرمایه را از کشور خارج می‌کند پرهیز شود و این را هم در نظر داشته باشید که خارجی‌هایی که در این سال‌ها وارد ایران شدند به جز 3-4 مورد خاص سایرین کیفیت خاصی نداشتند که از نیروهای داخلی بالاتر باشد  و فقط سرمایه‌سوزی شده است.»

... و ماجرای ترکاندن بمب‌های نقل و انتقالاتی از دیدگاه مدیرعامل تراکتور: «هیچوقت اهل بمب ترکاندن نبودم و اتفاقا مشکلات این فوتبال را 2-3 مدیرعاملی که دائما حرف از بمب می‌زدند زیاد کردند. خریدهایی که با جنجال انجام می‌شد و اسمش را بمب می‌گذاشتند ولی در اصل ترقه هم نبودند و دیدید که در نتیجه گیری موفق عمل نکردند.»

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • الن مورگان IR ۱۲:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۳
    قطعا لابی های عابدینی در فدراسیون از ذهن مردم پاک نمیشود
  • امید اس اس IR ۱۲:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۳
    فقط رویانیان و تمام
  • کیسه مافیا ورزش IR ۱۲:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۳
    علی فتح الله پندار توفیقی و علی خطیر از استقلال رویانیان و عابدینی هم از پرسپولیس
    • 000 IR ۱۳:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۳
      بمب ترکان اول حاج فتل بود بغدش هم پندارتایم راکه یادتونه بازکن دوزاری راقرادادچندصدمیلیونی وحتی میلیاردی می بستند؟ فوتبال رااین آقایان به گندوکثافت کشاندند

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات فساد اخیر راضی هستید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی