نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
بازیکنان بدون تیم بعد از نقل و انتقالات؛ بخت‌برگشته‌ها
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

مهلت نقل‌وانتقالات تمام شد و برخی ستاره‌ها را هیچ تیمی به خدمت نگرفت، اما آن‌ها فرصت دارند به‌عنوان بازیکن آزاد تیم جدیدشان را در آینده نزدیک انتخاب کنند.

به گزارش خبرورزشی، وضعیت فوتبال در قاره سبز دیگر مثل سابق پرپول و لاکچری نیست. بحران کرونا باعث شده بسیاری از تیم‌ها با مشکلات مالی مواجه شوند و این مشکلات روی نقل و انتقالات هم تأثیرگذار شود. بسیاری از بازیکنان تاپ بعد از پایان نقل و انتقالات بدون تیم مانده‌اند و باید تا پنجره بعدی برای بازی کردن صبر کنند. اسم‌های بزرگی در این میان دیده می‌شوند که در ادامه آن را می‌خوانید.

الکساندر پاتو

مهاجم برزیلی سائوپائولو فصل را با ۹ گل در ۳۵ بازی به اتمام رساند و ماه آگوست با اتمام قراردادش نه کاغذ تمدید را جلوی خود دید و نه اینکه پیشنهادی جدید داشت. بازیکن سابق میلان و چلسی این روزها فوتبال را از خانه تماشا می‌کند و دنبال تیم برای زمستان است.

دنیل استوریج

بازیکنی که تجربه قهرمانی در لیگ قهرمانان را دارد، فعلاً بیکار است. بازی در ترابزون‌اسپور برای دنیل استوریج خوشایند نبود. او ۷ گل در ۱۶ بازی برای این تیم زد و بعد از محرومیت حالا باید با مشکل جدید پیدا کردن تیم دست و پنجه نرم کند. این سرنوشت ملی‌پوش انگلیس است که می‌گویند استوریج ۳۱ ساله دنبال بازی در لیگ آمریکا می‌باشد.

سمیر نصری

با کمپانی به اندرلخت رفتند اما شرایط کرونا باعث شد سمیر نصری با مسئولان باشگاه بلژیکی به مشکل بخورد. پرواز به مقصد دبی و بی‌توجهی به مقررات باشگاه باعث شد این بازیکن کارش با اندرلخت تمام شود و اکنون بدون تیم بماند. قهرمان ۲ لیگ برتر اکنون از بنونتو ایتالیا پیشنهاد دارد.

ماریو بالوتلی

با برشیا کارش تمام شد چون سقوط این تیم به سری B اتوماتیک‌وار بند آزادسازی قرارداد بالوتلی را فعال کرد. او مورد توجه واتفورد و بازگشت به لیگ برتر بود اما دستمزد زیادی طلب کرد تا این انتقال منتفی شود. بالوتلی دوست دارد در ایتالیا بماند اما پیشنهاد قابل توجهی به دستش نرسیده و هنوز خودش را بازیکن درجه یک اروپا می‌داند.

دنی ولبک

با بیش از ۴۰ بازی ملی و بازی در جام جهانی‌ روسیه اکنون باید بازی‌ها را از طریق تلویزیون تماشا کند. واتفورد آخرین مسیر مهاجم سابق یونایتد و آرسنال بود و از تابستان تا الان در انتخاب تیم جدید مردد مانده است. در آستانه ۳۰ سالگی و بیکار شدن به بحران‌های دنی ولبک اضافه می‌کند.

جک ویلشیر

یک آرسنالی سابق دیگر هم وارد بحران بیکاری شده است. مصدومیت‌های متوالی جک را با وستهم به مشکل انداخت و این بازیکن ۹ ماه مانده به پایان قراردادش این تیم را ترک کرد. او اکنون خانه‌نشین است و منتظر پیشنهادات جدید که زندگی‌اش را از این حالت خارج کند.

ماریو مانژوکیچ

تجربه بازی در قطر و دلار نفتی انگار برای ماریو جذاب نبوده است. او دوباره دلتنگ ایتالیا شده و قصد دارد به فوتبال سرزمین چکمه بازگردد. پیشنهادی قابل توجه می‌خواهد که هنوز به دستش نرسیده است. زندگی برای او در این یک سال به طور عجیبی تغییر کرد و اکنون بدون تیم است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی