کنعانی‌زادگان: نه تخفیف دادم نه رضایت؛ استقلالی‌ها کامل پولم را دادند
زمان مطالعه: ۵ دقیقه

محمدحسین کنعانی زادگان مدافع پرسپولیس به خبرورزشی گفت: من نمی‌دانم شجاع چه تصمیمی می‌گیرد ولی طبیعی است که بازیکنان تیم قهرمان و تیمی که به فینال آسیا رسیده پیشنهادات مالی خوبی داشته باشند. اتفاقاً ما با هم خیلی چفت شدیم و هماهنگیم؛ واقعاً حیف است شجاع از پرسپولیس برود.

خبرورزشیامید یوسفیان؛ پرسپولیس در اکثر بازی‌های این فصل با زوج شجاع خلیل‌زاده و محمدحسین کنعانی‌زادگان در قلب خط دفاعی به میدان رفت و این دو بازیکن عملکرد فوق‌العاده‌ای از خود نشان دادند، به خصوص در لیگ قهرمانان به طوری که در شروع مجدد این بازی‌ها پرسپولیس فقط دو گل دریافت کرد که هر دو گل از روی نقطه پنالتی بود. امروز فرصتی دست داد تا با محمدحسین کنعانی‌زادگان که به تازگی از اردوی تیم ملی به تهران برگشته گفت‌وگویی انجام دهیم.

از اردوی تیم ملی و بازی مقابل ازبکستان شروع کنیم.

به نظرم اردوی بسیار خوبی بود و بعد از مدت‌ها توانستیم در کنار بچه‌ها تمرین کنیم و دیدار مقابل ازبکستان هم بازی خوبی بود و نیاز داریم از این اردوها و بازی‌ها بیشتر برگزار کنیم تا به امید خدا همه دست به دست هم دهیم و تیم ملی را به جام جهانی‌ ببریم.

کار کردن با اسکوچیچ چطور بود؟

خیلی خوب بود. با اینکه اولین اردوی تیم ملی با کادر جدید بود ولی اتحاد و هماهنگی خوبی بین بچه‌ها شکل گرفت و این موضوع قطعاً در آینده به ما کمک خواهد کرد. شاید باورتان نشود ولی هر وقت اسکوچیچ را می‌دیدیم او در حال کار کردن بود و تیم‌ها را آنالیز یا برنامه‌های تمرینی را تنظیم می‌کرد. در مجموع فکر می‌کنم می‌توانیم با کمک یکدیگر نتایج خوبی بگیریم و موفق شویم.

برسیم به پرسپولیس که اصلاً حال و روز خوبی ندارد!

بله متأسفانه اوضاع تیم خوب نیست. ما با کلی زحمت به فینال آسیا رسیدیم ولی هیچ کس به فکر پرسپولیس نیست و از تیم حمایت نمی‌کند. ما نماینده ایران در فینال آسیا هستیم و اگر افتخاری به دست بیاید برای همه مردم ایران است. می‌دانیم باشگاه کلی بدهی دارد و اوضاع مالی اصلاً خوب نیست فقط امیدوارم مشکلات حل شود و این تیم زمین نخورد، چون چشم و دلخوشی ٤٠ میلیون آدم به این تیم است.

هواداران خیلی نگرانند و از جدایی بازیکنان می‌ترسند.

حق دارند نگران تیم‌شان باشند، کل بازیکنان پرسپولیس هم نگرانند. بچه‌ها هم یکسری مطالبات دارند و طبیعی است که نگران آینده خود باشند. امیدوارم به داد پرسپولیس برسند چون واقعاً تیم ما مظلوم است.

این روزها بحث جدایی شجاع خیلی جدی است؛ در اردوی تیم ملی حرفی از جدایی نزد؟

من نمی‌دانم شجاع چه تصمیمی می‌گیرد ولی طبیعی است که بازیکنان تیم قهرمان و تیمی که به فینال آسیا رسیده پیشنهادات مالی خوبی داشته باشند، شجاع هم همین‌طور است. او یکی از بهترین‌های پرسپولیس است و اتفاقاً ما با هم خیلی چفت شدیم و هماهنگیم؛ واقعاً حیف است شجاع از پرسپولیس برود.

برنامه خودت برای فصل آینده چیست؟

آنقدر خسته‌ام که می‌خواهم چند روز فقط استراحت کنم و در کنار خانواده باشم. واقعیت این است نمی‌خواهم هواداران را نگران کنم، پیشنهاد دارم ولی ابتدا باید با باشگاه صحبت کنم. پوشیدن پیراهن پرسپولیس و بازی برای هواداران این تیم افتخار بزرگی است، تکلیفم طی چند روز آینده مشخص خواهد شد.

در این مدت اتفاقاتی هم رخ داد که بازیکنان مقابل هواداران قرار گرفتند! حتماً خودت هم این موضوع را حس کردی.

بله متوجه این موضوع شدم ولی واقعیت چیز دیگری است و ما بازیکنان پرسپولیس همیشه با جان و دل برای این تیم و هوادارانش بازی می‌کنیم. هواداران بدانند و به شیطنت یک عده گوش ندهند. آنها فقط دنبال دیده شدن هستند. ما بازیکنان همیشه همراه و کنار هواداران هستیم و نه مقابلشان و آنها نباید در این موضوع شک کنند. شاید باورتان نشود ولی ما هم جزو همین مردمیم؛ وقتی آنها ناراحت می‌شوند ما هم غمگینیم به خصوص اینکه همه در این روزها مشکلات مالی دارند و اوضاع خوب نیست. چند وقت قبل یکی از هواداران جلوی فرودگاه جلویم را گرفت و گفت اوضاع مالی خوبی ندارم ولی حاضرم موتورم را بفروشم و به پرسپولیس کمک کنم. شاید باورتان نشود بعد از دیدن گریه‌های این هوادار بغضم گرفت و اشکم درآمد.

یک مقدار هم در مورد لیگ قهرمانان آسیا صحبت کنیم.

واقعاً شرایط سخت بود. کرونا و دوری از خانواده و فاصله کم بازی‌ها و نداشتن ریکاوری مناسب باعث شد کار واقعاً دشوار شود. از روز اول آقایحیی به ما گفت با تمام وجود فقط با هدف فینالیست شدن وارد بازی‌ها می‌شویم و خدا را شکر بچه‌ها با جان و دل کار کردند و به هدفمان رسیدیم. از حق نگذریم انرژی مثبت هواداران قوت قلبی برای ما بود و به نظرم دعای ٤٠ میلیون پرسپولیسی ما را به فینال لیگ قهرمانان آسیا برد.

خط دفاعی پرسپولیس هم عملکرد فوق‌العاده‌ای داشت.

اینکه ما کم گل خوردیم و عملکرد دفاعی خوب بود به خاطر مشارکت کل تیم در دفاع بود و بچه‌ها در سخت‌ترین شرایط هر چه داشتند برای موفقیت تیم گذاشتند. امیدوارم این روند ادامه‌دار باشد و بتوانیم جام قهرمانی آسیا را به ایران بیاوریم.

سخت‌ترین مهاجمی که جلویش در این تورنمنت قرار گرفتی کدام بازیکن بود؟

واقعاً نمی‌شود از یک بازیکن گفت چون همه تیم‌های آسیایی خط حمله قدرتمندی داشتند و کلاً خرج زیادی برای جذب بازیکنان هجومی می‌کنند. واقعاً قرار گرفتن مقابل چنین مهاجمان چند میلیون دلاری سخت بود ولی ما شایستگی خودمان را نشان دادیم و ثابت کردیم این موفقیت‌ها اتفاقی نیست. اگر هم بخواهم واقعاً از بهترین مهاجمان آسیا اسم بیاورم باید مهاجمان تیم خودمان مثل عیسی، وحید، عبدی یا آرمان را بگویم که خیلی خوب کار کردند و عالی بودند.

در مورد محرومیت عیسی چه نظری داری؟

همه می‌دانند عیسی بدون قصد و بدون اینکه بخواهد به کسی توهین کند آن خوشحالی را انجام داد، امیدوارم زودتر بخشیده شود و به فینال برسد.

در مورد پنالتی مقابل النصر هم صحبت کن.

خب روحیه خوبی داشتم که پنالتی اول را بزنم، انصافاً هم پنالتی اول واقعاً سخت است به خصوص اینکه گلر آنها بسیار باتجربه بود و در لیورپول بازی کرده بود. خدا را شکر توپم را گل کردم و خوشحالی معروفم را انجام دادم تا روحیه تیم بالا برود.

باز هم پنالتی می‌زنی؟

بله مشکلی ندارم و اگر کادر فنی بخواهد در مسابقات لیگ هم پنالتی می‌زنم.

اگر قهرمان آسیا شوید خوشحالی خاصی انجام می‌دهی؟

بله حتماً خوشحالی ویژه‌ای انجام می‌دهم ولی هنوز به جزئیاتش فکر نکردم. امیدوارم بعد از بازی فینال همه مردم ایران خوشحال باشند.

در مورد طلبت از باشگاه استقلال و درخواست هواداران پرسپولیس هم صحبت کن.

خیلی خوب شد این موضوع را مطرح کردید. من کلی پیام داشتم که تحت هیچ شرایطی به استقلال رضایت ندهم و بعد از آن هم یکسری انتقاد کردند که چرا رضایت دادم در حالی که اصلاً نه تخفیف دادم و نه رضایت. طبق قانون باشگاه استقلال اگر کل طلبم را می‌داد پرونده خود به خود بدون نیاز به رضایت من بسته می‌شد و باشگاه استقلال هم دقیقاً همین کار را انجام داد و بدون یک ریال تخفیف از سوی من پولم را به حسابم ریخت و پرونده بسته شد. خواستم به هواداران توضیح دهم که طبق خواسته آنها من نه طلبم را بخشیدم و نه تخفیفی به استقلالی‌ها دادم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳۷
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • فرزاد IR ۱۴:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۴
    برای همه کمک هایی که به مردم شهرت میکنی بعنوان یک هم استانی سپاسگزارم انسانیت بالاترین ارزش و قهرمانی است زنده باشی پهلوان
    • مهدی IR ۱۵:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۴
      انسانیت؟؟؟ از کنعانی؟؟؟؟ چشماتون رو باز کنید لطفا
    • یوسف IR ۱۵:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۴
      این شخصیت دو رو که در استقلال خودشو استقلالی و در پرسپولیس خودشو پرسپولیسی میداند تشکر کردن داره
    • بابا مسعود IR ۱۶:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۴
      دززززززز..... آخه این انسانیت داره..؟؟ وقتی هویتش مشخص نیست.. جناعت لونگ ..!!انسانیت؟؟
    • دانیال IR ۰۱:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۵
      دوستی اسم خودتو بابا مسعود گذاشتی اگه واقعا به حرفات ایمان و اعتقاد داری باید بهت بگم که هویتت خودت هم مشخص نیست . و حتی جرات نوشتن اسمتو هم نداری پس با توجه به حرفای خودت نتیجه میگیریم که انسانیت و .... نداری ضمنا الاستقلال واژه کاملا درستیه چون فارسی رو بلد نیستید . کلمه لونگ غلطه یکم مطالعه کن تا فارسی رو یاد بگیری
    • پیروز IR ۲۱:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۵
      زاااارررررت
  • سلیم IR ۱۵:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۴
    اوون پول حلال نیست که گرفتی چون اوون فصل کلا مصدوم بودی وحاشیه درست کردی
    • دانیال IR ۱۷:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۴
      اتفاقا حلال هستش الاستقلال با حمایت حکومت و وزیر از پرسپولیس دزدیدش ولی مال دزدی بهش وفا نکرد ضمنا تمرینات غیراصولی و .... باعث مصدونیتش شد
    • 000 IR ۱۹:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۴
      ملاک حلالی وحرامی پول قراردادهست درقراردادهرچی اومده پس لطفاانظری ندهید بازیکن دریک تیم مصدوم بشه پولش رامیگیره.وکاملاقانونی وحلاله
  • سامان IR ۱۵:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۴
    بدون شک اون پول حلال نیست خودتم میدونی ک این پول حقت نبود ونیست ومطمئن باش آنرا بنوعی پس میدهی.به این نمیگن زرنگی اگ اعتقاد داشته باشی ک فکرنکنم داشته باشی پس بدون خرج عیش ونوش نمیشه آقای کنعانی زادگان
  • اسطوره شیس و نصرتی IR ۱۵:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۴
    آقا این همون آدم فروشه نیست که میگفت من از بچگی استقلالی بودم!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!خیلی آشناست
  • فوتبال پاک IR ۱۷:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۴
    پول بدست آوردن یه موضوعه و یه طرف قضیه س طرف دیگه ش ...............................
  • علی IR ۱۸:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۴
    نان رابه نرخ روزخوردن حکایت این آقا است
  • شهرام IR ۱۸:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۴
    آفتاب پرست
  • عباس شهمرادی IR ۱۸:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۴
    خودشیرینی نکن مردباش واقیعت بگو استقلال چقدربهت داد یک چهارم قرادادت رابهت ندادن حالا برای اینکه محبوب بشی دروغ میگی صداقت داشته باش واقیعت بگو استقلال فقط پرونده ات بست من کسی میشناسم توباشگاه هست میدونم چقدر بهت دادن ولی حیف که نمیتونم بگم واقعا قراردادت خنده داربود من اگه بودم همین مبلغ نمیگرفتم چون ابروش خیلی بهتربود
    • ابرام US ۰۸:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۵
      ازین خالی ها برو برای بچه محلات ببند . تو میدونی و نمیگی؟ !!!! تو همه این چیزهایی رو هم که میگی نمیدونی که نباید بگی ! تو اصلا نمیدونی که نمیدونی !
  • US ۱۹:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۴
    حیف پولی که بتو دادن افتاب پرست
  • مرتضی IR ۱۹:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۴
    پدرانه پولتو دادیم ، پسر بابا
  • نبیل IR ۲۰:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۴
    بخدااین باپول اومدبالاحاضرم قسم بخورم بچه ی شهرم کاملامیشناسمش باباش به یک دلال پول دادمستقیم اوردش تهران بخدااگرزوم میکنیدبه بازیهاش بعدمیبینید چه بازیکنی هست تاتوپ میگیره میده به جفتی همین کارش اگردروازبان خوب نبودوشجاع نبود۱۰تا۱۰تامیخوردن
    • fred US ۲۰:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۴
      دوست عزیز ! قبول که علی کوجک شما پپه بود اما دیگه کیروش و برانکو رو که نمیشد گول زد. ی چی بگو که ....
  • مرتضی IR ۲۰:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۴
    هر وقت بخوان دو رویی را تو بازیکنان و فوتبال ایران مثال بزنن مطمئنن نام این آقا تا ابد هست پولی که براش زحمت نکشیدی از بیت المال بهت دادن تو گلوت گیر میکنه همه شاهد باشید.همون لایی قایدی برات بسه
  • جواد IR ۲۰:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۴
    پیشنهاد داری اگه قرارداد نداری برو، منت سر هوادار نذار، الان اگه اینجا نبودی توخواب هم آسیا و تیم ملی رو نمیدید، مث اینکه یادت رفت دوران برانکو چجور رفتی استقلال و 4 نشون دادی
    • Amir perspolis IR ۲۰:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۴
      شما کیسه کشا چقد عقده ای هستین با پنجاه تا اسم کتمنتدمیزارین و به خودتون مثبت فیک میدین اه اه اه
  • علی IR ۲۰:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۴
    بدبختی از ادبیاتت میباره
  • آبی آبی تا ابد آبی IR ۲۱:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۴
    حیف آفتاب پرست نیست که اسمشو میزارید رو این اختاپوست واقعا اگه اون پولو بگیری از گلوت پایین نمیره البته اگه گرفته باشی
  • اهوازی IR ۲۳:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۴
    این آقا مایه ننگ هر خوزستانیست ، منفورترین بازیکن تاریخ خوزستان ، من استقلالی هستم اما با بازیکنایی مثل حسین کعبی ، نعیم سعداوی و و دیگر خوزستانی ها مشکلی ندارم اما واقعیت این بشر کسی ازش خوششون نمیاد ، چون حرکات و حرفای دورازشآن یک ورزشکار را میکند . هر رقابتی باشه بین دوتیم بهرحال مال یه کشوریم و نباید بازیکن فوتبال مسائل ضد فوتبال را تحریک کند . خوبه مهدی بیاد لایی بهت بده و مضحکه خاص و عام بشی ؟
    • علی IR ۰۰:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۶
      چرا الکی یجوری میگی ک خوزستانیا رو همه کیسه کش نشون بدی...اهواز رو نمیدونم درست ولی من تو خرمشهر آبادان هر ۱۰نفر ک میبینم ۷تاشون پرسپولیسین......این کیسه ای بودن خوزستانیا رو کی اختراع کرده نمیدوم!!!
  • حسین FR ۰۰:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۵
    آقا آدم از این عقده ای تر و بوقلمون صفت تر هم هست واقعا؟ به قول خودش زمین گرده!!!
  • IR ۰۲:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۵
    حیف {...} مثل تو پیراهن استقلال را بپوشه بخدا
  • صادق IR ۰۸:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۵
    واقعا متاسفم برات آفتاب پرست
  • IR ۰۹:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۵
    آفتاب پرست
  • تنگسیر IR ۱۱:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۵
    درج خبر یا تصویر در مورد افرادی مانند کنعانی زاده قطعا برای تعدادی از مخاطبین نوجوان نشریه وزیتن خبر ورزشی بدآموزی داشته و موجب ترویج رفتارهای خارج از عرف و اخلاق حرفه می گردد.اینکه فردی طلبکار اقدام به کری خوانی و تهدید باشگاهی با پخش کلیپ نماید و نه از سوی آن باشگاه و نه کمیته انضباطی...هیچ واکنشی در قبال رفتارش نبیند...البته خانه ورزش کشور از پایبست ویران است
  • تتلیتی وحشتناک باهوش IR ۱۴:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۵
    خسارت دیرکرد هم می گرفتی
  • ابادانی FR ۱۱:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۶
    کری خواندن کنعانی در بحث گرفتن طلبش اشتباه هست. حقش بوده و گرفته اما اینهمه کری خوانی نداره.اما در مورد افرادی که ایشون رو دو رو می نامند باید عرض کنم جوری صحبت نکنیم که انگار فوتبال ما مدینه فاضله است و همه در کمال صداقت دارند رفتار می کنند. اون زمان ، استقلال پول بیشتری داد رفت استقلال . الان هم به نفعش بود برگشت پرسپولیس. کاری که خیلی ها می کنند. من فقط میتونم بگم که متاسفانه اینجور آدم‌ها در فوتبال موفقتر هستند. یادمون نرفته که فوتبال ما چه بلایی سر امثال مجاهد خضیراوی آورد چون آدم ساده ای بود. گناه سایرین رو به گردن مجاهد انداختند . بازیکنی که میتونست در بهترین تیم های دنیا بازی بازی کنه. در کل من تفاوتی بین بازیکنان استقلال و پرسپولیس و تیم های دیگه نمیبینم همه شون فقط برای پول غش می کنند. تعصب ، حداقل بیست ساله که مرده .
  • بالاک IR ۱۶:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۶
    نچسپ
  • کرد IR ۱۶:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۶
    طبق قانون باشگاهپولو داد وخود به خود بسته شدولی ازت رضایت نخواست پولو انداخت جلوت فرق میکنه با پولو بهت تقدیم کنه راستی گفتی بخاطر هوادار رضایت ندادی چقر ازین پولو به هوادار دست تنگ پرسپولیس دادی خیلیاشون بامعرفتند هوادارپرسپولیسو داخل این ماجرا نکن راستی چرایه زمانی 4رو نشون دادی اونم بخاطرهواداربودوالا حیفه تورو توی صف باقری کلانی وحید امیری گل مهدویکیا و..... قراربدن نچسپ ترین فوتبالیستی که دیدم همین بوده مطمینم پرسپولیسی ها هم درکل دوستش ندارن مواظب رباط صلیبیت باش آفتاب پرست
  • 6 IR ۰۸:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۷
    تا ابد كيسه ام!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی