نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
مشکل مدیریت استقلال بغرنج‌تر از مربیگری‌اش است
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

پیشکسوت استقلال به خبرورزشی گفت: برای باشگاهی مثل استقلال خوب نیست که تمریناتش را دیر استارت بزند. یک زمانی این باشگاه منظم‎ترین باشگاه و اصطلاحاً باشگاه ۵ ستاره ایران بود و باشگاه‌های دیگر آرزوی داشتن وضعیت این تیم را داشتند.

خبرورزشی/ لیگ برتر ایران؛ اکبر کارگرجم پیشکسوت استقلال درباره حضور تیم فنی جدید و شرایط مدیریت در این مجموعه با ما همکلام شد.

آقای کارگرجم از استقلال خبر دارید؟

همین که بالاخره یک تیم فنی بالای سر تیم ایستاد و تیم از بلاتکلیفی درآمد جای شکر دارد.

چطور؟

به خدا بد است! این برای باشگاهی مثل استقلال خوب نیست که تمریناتش را دیر استارت بزند. یک زمانی این باشگاه منظم‎ترین باشگاه و اصطلاحاً باشگاه ۵ ستاره ایران بود و باشگاه‌های دیگر آرزوی داشتن وضعیت این تیم را داشتند ولی الان می‌بینیم در این چند سال یا تمرینات‌شان دیر شروع می‌شود یا مربی ندارند یا بازیکنان‌شان از هفته‌های سوم و چهارم تکمیل می‌شوند در شرایطی که در دوران ما علاوه بر تیم الف استقلال، همیشه یک تیم ب هم داشتیم که موازی تیم الف تمریناتش را استارت می‌زد و بازیکنانش زاپاس نفرات این تیم بودند.

از محمود فکری چقدر شناخت دارید؟

او در دوران بازی‌اش جزو خوب‌های استقلال در فاز دفاعی بود. یک فوتبالیست بااخلاق که در این مدت هم هر بار حرف‌هایش را گوش کردم متوجه شدم از آن زمان هم پخته‌تر و بااخلاق‌تر شده است. فکر می‌کنم نتایجی که در این سال‌ها گرفته بیانگر توانمندی‌هایش است.

ویژگی فکری برای نشستن روی نیمکت استقلال چیست؟

اولاً او دیگر جوان و خام نیست که تصور کنیم مهره‌سوزی کرده‌ایم. باید تیم را برای ۳، ۴ سال به دستش بسپاریم تا بتواند با تفکرات خودش آن را به همه‌جا برساند. از آن مهمتر این است که فکری ۷، ۸ سال کاپیتانی این تیم را داشته و از نظر وجاهت بین پیشکسوتان و بازیکنان تیم دارای ارج و قرب است. از جنس این تیم است و می‌داند بازی یک تیم پرطرفدار با یک تیم بی‌طرفدار زمین تا آسمان فرق دارد. همین‌ها می‌تواند جزو ویژگی‌های این مربی باشد که توانسته با جمع و جور کردن چند تن از استقلالی‌های همدوره خودش حرفش را بهتر هم به آنها منتقل کند.

از اوضاع مدیریتی باشگاه چه برداشتی دارید؟

همه چیز زیر سر وزارت ورزش است و باید دید آنها چه خوابی برای تیم دیده‌اند. فعلاً که تیم به خودی خود تمریناتش را دیر استارت زده و هنوز بازی تدارکاتی نکرده ولی همه چند بازی دوستانه هم داشته‌اند. مشکل مدیریت در استقلال از پیدا کردن مربی بغرنج‌تر است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۵
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • حمید DE ۱۶:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۵
    غمشو نخور وزیر دارین
  • IR ۱۶:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۵
    کیسه با محمود قهرمان لیگ میشه منظورم محمود احمدی نژاد قهرمان میشه نه با محمودفکری خخخخخخخخخخخخخخخخخخ
  • IR ۲۱:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۵
    اگه متظورت تیم بی طرفدار میگه نساجی هستش غلط کرده همین نساجی کبیرررررربودش که بازیکن هایی مثل فکری وطن فروش تواین تیم رشدکردن نساجی بیش از استقلال پرسپولیس طرفدارداره
  • آبی کارگرجمی IR ۲۱:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۵
    سیم خاردار کیه؟اکبر کارگرجم یادت بخیر جوانی
  • کیسه مافیا ورزش IR ۱۱:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۷
    {...} کیسه دوباره می خواهد با کمک شما قهرمان شود

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی