جمعه ۲۵ مهر ۱۳۹۹ - ۲۲:۴۴
۱ |
۰
امیری: وطنی خانه اول و آخر نساجی است
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مدیرعامل باشگاه نساجی گفت: امیدواریم چمن ورزشگاه وطنی با کیفیت مطلوب هر چه سریع‌تر در اختیار نساجی قرار گیرد.

خبرورزشی/ لیگ برتر ایران؛ به نقل از روابط عمومی باشگاه نساجی مازندران، علی امیری مدیرعامل باشگاه بعد از تساوی نساجی در دیدار تدارکاتی مقابل گل‌گهر در مورد شرایط برگزاری مسابقات فصل پیش‌رو اظهار کرد: وضعیت چمن مصنوعی ورزشگاه شهید وطنی طی این سال‌ها به‌گونه‌ای بود که همواره مورد اعتراض بازیکنان، کادر فنی و کارشناسان امر چه بومی و چه غیربومی قرار داشت؛ به‌دنبال همین موضوع قول تغییر وضعیت چمن را از مسئولان گرفته بودیم.

وی افزود: بعد از رایزنی‌های باشگاه و تاکید سازمان لیگ، با ورود و پیگیری جناب حسین‌زادگان استاندار ورزشی مازندران که همواره در تنگناها و مشکلات حامی باشگاه نساجی بودند و همچنین با پیگیری‌های جدی اداره‌کل ورزش و جوانان چه در دوره قبل و چه با حضور جناب رنگرز مدیرکل جدید، روند ترمیم موقت چمن مصنوعی و بهبود کیفیت آن آغاز شده است.

مدیرعامل باشگاه نساجی مازندران ادامه داد: انتظار داریم در آینده‌ای نزدیک پس از تحویل زمین، آغاز به‌کار پروژه، ساخت خزانه چمن طبیعی و نصب آن، ورزشگاه شهید وطنی که خانه اول و آخر باشگاه نساجی است، دارای چمن طبیعی مطلوب و در خور شان شود.

امیری خاطرنشان کرد: انشاءالله با کنترل ویروس کرونا باز هم شاهد حضور پرشورهای شمال ایران در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر باشیم تا با ظرفیت مضاعفِ یار دوازدهم به دیدار رقبا برویم.

وی در پایان گفت: امیدواریم با حمایت‌ها و پیگیری‌های مسئولان، چمن ورزشگاه وطنی به موقع و با کیفیت مطلوب در اختیار باشگاه نساجی قرار گیرد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • غضنفر IR ۲۳:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۵
    بهت نمیاد آقای امیری بهتره راجع به مرغوبکار و تیم محبوبت حرف بزنی شما سنبل خط آبی مالک باشگاه هم هستی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی