نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
مدیرعاملی استقلال سهمیه‌ای شده است!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

عضو اسبق هیئت‌مدیره باشگاه استقلال گفت: تیمی با ۳۰، ۴۰ میلیون طرفدار را مانند گوشت قربانی بازی می‌دهند و مدیریتش را سهمیه‌ای کرده‌اند. 

خبرورزشیمحمدرضا مدنی؛ حسن زمانی از مسئولان پیشین مجلس شورای اسلامی و عضو اسبق هیئت‌مدیره باشگاه استقلال در گفت‌وگو با خبرورزشی درباره اتفاقات مدیریتی و حضور جمعی از پیشکسوتان در مجلس حرف زد و تنها راه دستیابی به آرامش مدیریتی در این تیم را استفاده ضابطه‌مند از مدیران باتجربه و رزومه‌دار دانست. 

آقای زمانی! آیا مجلس می‌تواند کاری برای استقلال انجام بدهد؟
اگر فراکسیون ورزش مجلس بخواهد، قطعاً برای این کار دستش باز است ولی شرط مهم این است که بخواهد. 

باید این کار صورت بگیرد؟
البته! تیمی با ۳۰، ۴۰ میلیون طرفدار را مانند گوشت قربانی بازی می‌دهند و مدیریتش را سهمیه‌ای کرده‌اند. 

چرا هر بار ۵۰ امضا برای استیضاح وزیر ورزش جمع می‌شود، فردای آن روز به ۵ عدد تقلیل پیدا می‌کند؟
ابتدا باید فراکسیون ورزش مجلس به این جمع‌بندی برسد و برای حل واقعی مشکل کمر همت ببندند ولی اینکه اقدامات فقط در حد حرف و شعار باشد، خروجی خاصی نخواهد داشت. 

استقلال هم مثل پرسپولیس با سرپرستی موقت اداره می‌شود. این تبعات منفی برای دو تیم بزرگ تهرانی ندارد؟
این یعنی شرایط ناپایدار در رأس هر دو باشگاه که حکم سم را برای هر دو باشگاه دارد. چرا؟ چون رأس هرم هر دو باشگاه را به امان خدا رها کرده‌ایم. مدیرعامل باید منتخب اعضای هیئت‌مدیره باشد ولی این ایراد بزرگ به هر دو باشگاه وارد است که مدیران عامل‌شان را ‌فرد دیگری انتخاب می‌کند. 

پیشنهادی دارید؟
با توجه به بروز این همه مشکل و معضل باید به دوستان در وزارت ورزش پیشنهاد بدهم قبل از هر چیز، دو هیئت‌مدیره قوی ۵ نفره برای سرخابی‌ها انتخاب کنند و سپس آنها از بین خودشان یک مدیر با سابقه مدیریتی موفق و تجربه ورزشی را انتخاب کنند و این دو مورد اصلی برایشان ملاک باشد تا کسی که قرار است در این سمت منصوب شود، ضابطه‌مند انتخاب شود نه رابطه‌مند! مادامی که مدیران سرخابی‌ها با رابطه منصوب می‌شوند، همین است. 

سؤال مهم هواداران این است که چرا مدیران ناکارآمد پس از خروج از باشگاه بازخواست نمی‌شوند؟
دقیقاً! شما ببینید با شفر که انسانی اخلاقی بود چه برخوردی شد؛ در حالی که خیلی بهتر در فضایی دوستانه می‌شد او را مجاب به جدایی کرد. اتفاقاً ما نهادهایی داریم مانند دیوان محاسبات، سازمان بازرسی کل کشور و از آنها بالاتر وزارت اطلاعات. چون این اتفاقات در این دو باشگاه تبعات و پیامدهای اجتماعی دارد اتفاقاً باید در انتخاب هیئت‌مدیره این دو باشگاه هم نظارت این مراجع لحاظ شود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • جاعل و متقلبین لُنگی IR ۰۹:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۸
    قابل توجه هواداران استقلالی عزیز ..!! مراقب باشید وزیر لُنگی در ادامه خیانت و ضربه زدن های خودش به بدنه استقلال قصد داره کاظم اولیایی رو مدیر کنه..!!نباید بگذاریم این امر محقق بشه.. سابقه اولیایی رو همه میدونن..یه پاش لب گوره.. چرا از جوان تر ها مثل آذری استفاده نمیشه؟؟ وزیر لُنگی ابتدا با وارد کردن خلیل زاده طی این چند فصل ضربه مهلکی به استقلال کبیر زد تا لُنگ حقیر جام های اسنپی رو راحت بگیرن و حالا در آخرین لحضات عمر دولت تدبیر و امید تیر خلاص رو با آوردن کاظم اولیایی میخاد بزنه..! کاظم اولیایی همون کسی است که در آن سالها نتواتست در برابر مافیای لُنگ بایسته و با قانون من در آوردی حضرات ..استقلال رو به دسته پایین فرستادن..و جالب تر اینکه سال بعد هم لُنگ باید با این قانون به دسته پایین میرفت ولی.. همچنین ایشان بدلیل نپرداختن پول هزینه جراحی احمدعابدزاده به لنگ رفت تا لُنگی های بی اعتبار و الان ادعای داشتن پیش کسوت کنن..چون اون موقع پول شرکت های فولاد و سامسونگ و نفت و با عابدینی جان و بقیه دوستان به لُنگ سرازیر میشد و بازیکن دزدی و حاضری خوری این جماعت لونگ زبانزده عام وخاص است..
  • محمدطاها US ۱۱:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۸
    خب فوتبالی که رنگ و بوی سیاسی بگیرد همین میشود، شما بگید کجای دنیا و کدام تیم فقط در مدت ۹ ماه پنج مدیر عامل و چهار سرمربی رو برکنار می کند؟! تغییرات متناوب مدیریت استقلال و بی ثباتی تیم در طول هشت سال گذشته باعث عدم نتیجه گیری تیم شد تو این چند سال یا بازیکن فروختن یا با سرمربی به مشکل خوردن، هرسال مدیر نالایق بازیکنای کلیدی تیم رو نمیتونه حفظ کنه از انتخاب سرمربی و نگه داشتن اون عاجزه ، تازه کلی سو مدیریت باعث ضررهای مالی زیاد میشه که قابل پرداخت نیست..در عوض پرسپولیس تو این چند سال ثبات مدیریت داشت تمام بازیکناش رو حفظ کرد غیر از امسال که دو سه تا از بازیکناش رفتن ولی در عوض بهترین های لیگ رو جذب کردند..
  • ! IR ۱۲:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۸
    دستپخت وزارت

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی