نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟
پول آب معدنی نداشتیم ولی سهمیه آسیا می‌خواستند
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرمربی فصل قبل تیم صنعت نفت آبادان به خبرورزشی گفت: نمی‌شود وقتی تیمی پول آب معدنی ندارد سهمیه آسیایی کسب کند. نمی‌شود در استادیومی که برای ۱۰۰ سال پیش است دنبال قهرمانی بود.

خبرورزشیلیگ برتر ایران؛ بهنام سراج، سرمربی فصل قبل تیم صنعت نفت آبادان، در خصوص شرایط این تیم گفت: «صنعت نفت خیلی از بازیکنان خوبش را از دست داده و یکسری بازیکن جدید گرفته و وقت کمی تا شروع مسابقات باقی ‌مانده دارد. امیدوارم بتوانند خیلی زود با دیگر اعضای تیم هماهنگ شوند، چون انتظارات از آنها بالاست. اینکه یک تیم در لیگ برتر باشد مهم نیست اینکه بتواند جایگاه بالایی کسب کند اهمیت دارد و با توجه به توقعاتی که وجود دارد نسبت به سال گذشته کار برای این تیم سخت‌تر است.» وی درباره شرایط بد مالی باشگاه صنعت نفت، گفت: «از شرایط مالی باشگاه خبری ندارم اما فکر نمی‌کنم بد باشد. وزارت نفت وعده‌هایی داده و احتمالاً وضع تیم خوب است که در تهران اردو زده‌اند. ان‌شاءا... این تیم شرایط خوبی در فصل جدید داشته باشد. من همیشه از صنعت نفت حمایت می‌کنم، چون تنها دلخوشی مردم آبادان همین تیم است.»

سرمربی فصل پیش تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در مورد فصلی که با این تیم داشت، تصریح کرد: «صحبت در مورد گذشته فقط رو به عقب رفتن است. من خیلی دوست داشتم که این تیم نتایج بهتری بگیرد. امیدوارم امسال با ارائه راهکارهای منطقی نسبت به سال گذشته شرایط نفت‌ آبادان بهتر و مشکلات مالی گذشته برطرف شود. در هر حال تجربه مسئولان بیشتر شده و امیدوارم کاستی‌هایی که برای کادر ما وجود داشت برای کادر فنی جدید وجود نداشته باشد. الان در فوتبال حرف اول و آخر را پول می‌زند. نمی‌شود وقتی تیمی پول آب معدنی ندارد سهمیه آسیایی کسب کند. نمی‌شود در استادیومی که برای ۱۰۰ سال پیش است دنبال قهرمانی بود.»

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی