نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟
دوشنبه ۲۸ مهر ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۰
۳ |
۰
آخرین وضعیت هروویه میلیچ
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

باشگاه استقلال منتظر نامه جدید هروویه میلیچ برای منتفی شدن فسخ قراردادش است.

خبرورزشی/ لیگ برتر ایران؛ هرویه میلیچ ستاره کروات استقلال در لیگ نوزدهم یکی از نفراتی است که وضعیتش با آبی ها برای فصل نامشخص است. میلیچ چندی قبل به دلیل پرداخت نشدن مطالباتش قراردادش را به صورت یک طرفه فسخ کرد اما مدیران استقلال به دنبال راضی کردن او برای ماندن در جمع آبی ها هستند.

احمد مددی، سرپرست مدیرعاملی استقلال در این خصوص گفته است: «میلیچ قبل از ورود من به باشگاه طی نامه‌ای درخواست فسخ قرارداد کرده بود و ما هم اعلام کردیم اگر دوستدار این است که دوباره در استقلال ادامه دهد، طی یک درخواست جدید به ما اعلام کند که فسخ منتفی است و من دوست دارم با این شرایط به استقلال بیایم. قرار است یک نامه به ما بدهد و ما هم برای آمدن او به ایران برنامه ریزی کنیم.»

باید منتظر ماند و دید طی روزهای آینده چه اتفاقاتی پیرامون این مدافع کروات و استقلال رخ می‌دهد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • طاها IR ۱۸:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۸
    *میلیچ چپ با کلاس*..هم از لحاظ فنی هم از لحاظ اخلاقی فوق‌العاده س ..میلیچ چپ پای کلاسیک باید بمونه به هر قیمتی شده، به خدا حیفه این بازیکن با کیفیت رو از دست بدیم واقعا فراتر از فوتبال ایران بازی می کند هم خوب شوت میزنه هم خوب پاس میده هم خوب دفاع میکنه باید حفظ بشه..
  • hamed AE ۱۸:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۸
    به نظرم نمیخوان یا نمیتونن برگردوننش. اینارو هم میگن که هوادارا تجمع نکنن! مثل همون خبری که آقای خلیل زاده استوری کرده بود و گفته بود فردا فلان ساعت یه خبر خوب دارم برای هوادارا! یه طوری میگن خبر خوب انگار با مسی و رونالدو قرارداد بستن! کم کاری و اشتباهاتتون باعث شده این همه تیم به خارجیا مقروض بشه! ححالا که دارید اشتباهات مدیران قبلی و فعلی رو به زور جمع میکنید، منت هم میذارید سر هوادار؟ حناتون برای هوادار رنگی نداره دیگه
  • Hl IR ۲۲:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۸
    خداوکیلی خیلی حیفه بازیکنی مثل میلیچ رو از دست بدیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی