نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
وزیر به استقلال و پرسپولیس گفت خودتان درآمدزایی کنید!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس پس از حضور در جلسه‌ای با نمایندگان مجلس سخنان جالبی را مطرح کرد.

خبرورزشی/ لیگ برتر ایران؛ محمود خوردبین پیشکسوت باشگاه پرسپولیس در گفتگویی با رادیو ایران گفت: به دعوت فراکسیون ورزش مجلس در مجلس حاضر شدیم و صحبت هایی کردیم برای کمک به پرسپولیس. هرکس سخن و عقایدش را گفت و یکی از حرف هایی که من زدم این بود که اولا مهمترین کار، رفتن به جام باشگاه های آسیا است و تیم باید برای فینال بازی ها تقویت شود. کوچکترین کار این است که بازیکنانی دارند می روند را نگذاریم بروند تا دست و بال مربی تیم باز شود برای اینکه تیم خوبی راهی مسابقات شود. آقای پروین هم در مورد سهام و این مسائل صحبت کردند. من مقداری زودتر رفتم ولی خداراشکر آقای مالکی رئیس جلسه بود و همه قول دادند تا به پرسپولیس کمک کنند.

وی درباره وظیفه دولت برای تعیین ردیف بودجه برای استقلال و پرسپولیس گفت: تیم مال دولت است، اگر مال دولت نیست واگذارش کند به بخش خصوصی، اگر دولتی است که بودجه می خواهد.

خوردبین در پاسخ به این سوال که بهتر نبوده با وزیر ورزش و جوانان به جای مجلس صحبت کنند؟ گفت: این صحبت را مدیرعامل و هیات مدیره کردند و گفتند که این موضوع را به وزیر گفته‌اند و وزیر پاسخ داده خودتان بروید درآمدزایی کنید. وزیر گفته به لحاظ مالی ربطی به من ندارد و هیئت مدیره هم گفته که وزارت ورزش 1 ریال هم کمک نکرده است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۵
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • Amir perspolis IR ۰۲:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۹
    اونوقت یه عده از خدا بی خبر تهمت میزنن به پرسپولیس که وزیر حمایتشون میکنه جالبیشم اینجاس لامصبا قبول نمیکنن و میگن نه اینا دروغ میگن که دولت کمکشون نکرده ما هم این وسط فقط واگذار میکنیم بخدا
    • مانی IR ۰۹:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۹
      مشکل درامدزایی نیست . مشکل اینه که پرسپولیس درامد داره ولی جناب وزیر خرج تیم منفورحکومتیشو از جیب پرسپولیس میده شما دست تو جیب پرسپولیس نکن و جیبشون نزن .نمیخوار کمک گنی و توصیه کردنت پیشکش
  • حمید علوی CA ۰۳:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۹
    وقتی قرار باشه این دو تیم خودشون درآمدزایی کنن دیگه چه دلیلی داره انتصاب اعضای هیئت مدیره و‌ مدیرعامل با وزیر باشه؟!! سیستم (حکومت، و نه فقط دولت) باید تکلیف رو مشخص کنه، که بالاخره این تیم‌ها دولتی هستن یا نه؟! قدر مسلم عمرن و عمرن چنین پتانسیل عظیمی رو سیستم از دست نمیده .( دو تیمی که روی هم دستکم ۵۰ درصد مردم ایران طرف دارشون هستن). ولی وقتی این سرمایه ی بزرگ رو نگه داره دیگه هزینه ها رو باید بده. نمیشه هم خر و هم خرما رو با هم مال خود کنه.
  • IR ۰۷:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۹
    دست و پای این دو تا تیم رو بستن. انداختن داخل دریای طوفانی بعد میگن حالا شنا کنید. بابا زورگویی دیگه این مدلی ندیده بودیم. حق پخش تلویزیونی و تبلیغات هم که نمیدن. خصوصی هم که نمیکنید.
  • خون قرمز کیسه ابی IR ۰۹:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۹
    تتها راه نجات اینکه خصوصی بشن ولی نمیدونم پای چه منافعی وسطه که نمیخوان که این دوتیم خصوصی بشن..بخدا اگ پرسپولیس خصوصی بشه خیلی پول از همه لحاظ نصیبش میشه وضع تیم کلا عوض میشه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی