نورماگمدوف: من مثل فرگوسن نیستم پسر!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

حبیب نورماگمدوف بعد از درگیری‌هایش با کانر مک‌گرگور، حالا جنگ رسانه‌ای را با جاستین گائتیه آغاز کرده است.

خبرورزشیهنرهای رزمی ترکیبی؛ رقابت UFC ۲۴۹ میان جاستین گیثی و تونی فرگوسن به سود جاستین تمام شد و این ورزشکار آمریکایی فاتح کمربند موقت این مسابقه شد. رقابتی که در ابوظبی برگزار شد و جاستین توانست با اتخاذ تاکتیک مناسب حریفش را شکست دهد. جاستین در مرحله بعدی باید با یک حریف نامی و پرآوازه رقابت کند. 

حبیب منتظر جاستین
جاستین بعد از اینکه تونی فرگوسن را شکست داد حالا باید در تاریخ ۳ آبان مقابل حبیب نورماگمدوف قرار بگیرد. نورماگدوف روسی قبلاً با شکست دادن کانر مک‌گرگور قدرتش را به دنیا نشان داده بود و اکنون می‌خواهد جاستین را تنبیه کند. این نبرد در سالن یاس شهر ابوظبی برگزار خواهد شد. 

جاستین: از تونی ترسیده بودم
جاستین بعد از مسابقه صحبت‌های جالبی درباره نبرد با تونی کرد: «هرگز در چنین مسابقه‌ای شرکت نکرده بودم و ترس وجودم را فراگرفته بود. هیچ‌وقت نشده بود که از حضور در یک مبارزه احساس ترس کنم. چیزهای زیادی از این نبرد یاد گرفتم. مبارزه با فرگوسن سرعتی بود.»

نورماگمدوف: من فرگوسن نیستم
حبیب نورماگمدوف که کری‌خوانی‌هایش با مک‌گرگور در فضای مجازی پخش شده بود حالا جنگ رسانه‌ای را با جاستین نیز آغاز کرده و او را به مبارزه‌ای سخت دعوت کرده است: «من مقابل جاستین نمی‌ایستم. من هنرهای MMA را اجرا می‌کنم و مشت و لگد می‌زنم و مثل کشتی‌گیرها درگیر می‌شوم. من به جاستین فضا می‌دهم. تونی هم مثل من تحت فشار قرار گرفتن را دوست دارد ولی یک چیز این وسط وجود دارد و آن این که من تونی فرگوسن نیستم! تو باید آمادگی همه چیز را داشته باشی! من به این پسر احترام می‌گذارم چون نمی‌خواهد قهرمان موقتی باشد. او می‌خواهد قهرمان واقعی UFC باشد. البته که همه کمربند قهرمانی را دوست دارند اما اگر می‌خواهی آن را به دست ‌آوری باید قهرمانی موقت را به واقعی تبدیل کنی. شاید فکر کنم او خسته است اما همه دیدند که جاستین چقدر باهوش مبارزه می‌کرد و سرعت عمل داشت. پیروزی او دلپذیر بود و از حرکت پاهایش لذت بردم. او نمایشی عالی داشت و حالا نوبت مبارزه با من است!»

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی