نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟
۰
خواجوی و کمانگر جدا شدند
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

زهرا خواجوی و سرشین کمانگر از تیم فوتبال وچان کردستان جدا شدند.

خبرورزشی/ زنان؛  وچان کردستان نقل و انتقالات پیش فصل را بسیار توفانی آغاز کرد ولی لیگ شروع نشده دچار اختلافات درون تیمی شده و دو بازیکن شاخصش را از دست داد. زهرا خواجوی، دروازه‌بان ملی‌پوش فوتبال که یک ماه است از تمدید قراردادش با این باشگاه می‌گذرد خبر جدایی‌اش را تأیید می‌کند: «دو سال در این تیم توپ زده‌ام، امسال هم خیلی زود با این تیم قرارداد امضا کردم و سر تمرین حاضر شدم اما متأسفانه شرایط و جو تیم را نمی‌توانم بپذیرم و قراردادم را فسخ کردم و تصمیم گرفتم به جایی بروم که آرامش داشته باشم و از یکسری مسائل دور باشم.»

او در ادامه تأکید می‌کند: «از همه مهم‌تر من تشنه موفقیت هستم و موفقیت خودم‌ را در رفتن از این تیم دیدم. خوشحالم که در طی این مدتی که در این تیم بودم نقش مثبت و تأثیرگذاری داشتم. از مدیریت باشگاه وچان که برای فوتبال کردستان و فوتبال بانوان، زحمت‌ کشیدند و مردم عزیز کردستان‌ بابت محبت و مهمان‌نوازی‌های‌شان تشکر می‌کنم و برای تیم وچان در ادامه راه آرزوی موفقیت دارم.»

اما سرشین کمانگر هم در یک پست اینستاگرامی جدایی‌اش از وچان را اعلام کرد: «من هر سال یکی از اولویت‌های انتخاب تیمم، احترام متقابل، آرامش و همدلی تمام اعضای خانواده تیمم بوده، حالا با کمرنگ شدن اولویت‌هایم در تیم وچان ناچار به جدایی از تیم محبوبم شدم. آن هم بعد از چهار سال بازی برای استانم. همیشه برای کردستان، مردمش و هواداران فوتبالش احترام قائلم و خود را مدیون آنها می‌دانم چرا که ریشه‌ام کرد است.»

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی