نظرسنجی

نتیجه دیدار صنعت نفت - پرسپولیس؟
یحیی گل‌محمدی: پرسپولیس دشمن قسم‌خورده زیاد دارد
منبع: تسنیم
زمان مطالعه: ۴ دقیقه

یحیی گل‌محمدی، سرمربی تیم پرسپولیس گفت: شجاع خلیل‌زاده به خاطر جوی که علیه او ایجاد شد و برخی از مصاحبه‌ها، مجبور به رفتن شد.

خبرورزشی/ لیگ برتر ایران؛ یحیی گل‌محمدی، درباره شرایط این روزهای تیم فوتبال پرسپولیس اظهار داشت: از روزی که بعد از بازی‌های لیگ قهرمانان از قطر به تهران بازگشتیم تا امروز عده‌ای حاشیه وارد تیم‌مان کرده‌اند. پرسپولیس دشمنان قسم‌خورده زیاد دارد، چه خودی و چه غیرخودی. آنها دوست ندارند تیم قهرمان شود و این چیزی است که در این چند وقت به ما ثابت شده است.

وی افزود: در چنین شرایطی، این افراد جو را علیه بازیکنان کرده‌اند اما همین بازیکنان بودند که با از خود گذشتگی، غیرت و دست‌های خالی و با وجود مشکلات موجود، تیم را به فینال لیگ قهرمانان آسیا رساندند. ما مشکلات را پشت سر گذاشتیم و توانستیم با اتحاد به فینال آسیا راه پیدا کنیم. اصلی‌ترین عامل در این مسیر بازیکنان و البته حمایت هواداران بوده است که به ما انرژی و انگیزه دادند که بتوانیم مبارزه کنیم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس خاطرنشان کرد: متأسفانه عده‌ای در فضای فعلی مشکلات را بر دوش بازیکنان گذاشتند و آنها را مقابل هواداران قرار دادند. من از هواداران می‌خواهم هوشیار باشند و بدانند کادر سختکوش تیم و بازیکنان باغیرت برای اعتلای نام و برافراشتن پرچم پرسپولیس از جان مایه گذاشتند. از هواداران عزیز به عنوان یک عضو تیم می‌خواهم هیچ‌وقت اعتماد خود به بازیکنان را از دست ندهند، چرا که رسیدن به فینال بدون آنها امکان‌پذیر نبود. این بازیکنان نه تنها تاریخ‌سازی کرده، بلکه غیرت و تعصب و عشق به پرسپولیس و هوادارش را معنا کردند. ما دیدیم که آنها سرشان را جلوی توپ گذاشتند، با همه وجودشان بازی کردند و بعد از بازی نای راه رفتن نداشتند. باید قدر این بازیکنان را بدانیم و هوشیار باشیم که مبادا ذره‌ای شکاف ایجاد شود.

گل‌محمدی در مورد جدایی چند بازیکن از این تیم در فصل نقل و انتقالات گفت: از حدود چهار ماه پیش من در رابطه با حفظ و تمدید با بازیکنان صحبت‌هایی داشتم اما متأسفانه این موضوع به روزهای آخر موکول شد که کار از کار گذشته بود. در نهایت هم دو بازیکن خوب تیم رفتند و تکلیف یکی دیگر از بازیکنان مشخص نشده است. حرف برای گفتن زیاد است اما در یک کلمه به نظرم در حفظ احترام بازیکنان و بستن قرارداد با آنها کوتاهی‌هایی صورت گرفت، در حالی‌ که می‌شد کار را بهتر به سرانجام رساند.

وی درباره جدایی شجاع خلیل‌زاده تصریح کرد: دو ماه پیش شجاع برای درست کردن قراردادش چند بار به باشگاه رفت اما هیچ اهمیتی به او ندادند. در دوحه ناراحت و بهم‌ریخته بود و می‌گفت به پیام‌های من هم حتی جواب نمی‌دهند. این اواخر هم جو به شدت علیه او شده بود و برخی حرف‌ها و مصاحبه‌ها هم اذیتش می‌کرد. بازیکن جوان است، عصبی شده و اصطلاحا بریده و  تصمیم گرفته است. موقعی برای برطرف کردن مشکلش اقدام کردند که دیگر کار از کار گذشته بود.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس ادامه داد: بعد از راه یافتن به فینال آسیا بازیکنان تصور می‌کردند به وعده‌ها عمل می‌شود. آنها روی پرداختی‌ها حساب باز کرده بودند و این حق آنهاست که پیگیر مسائل مربوط به قراردادشان باشند. خیلی از مبالغ در قراردادهای بازیکنان ما یک چهارم قراداد بازیکنانی است که هیچ افتخاری به دست نیاورده‌اند. کمترین کاری که می‌شد برای بازیکنان ما انجام داد، این بود که هرچه سریع‌تر قراردادهای‌شان تنظیم و به تعهدات پرداختی عمل شود. ما 7 بازیکن جدید گرفتیم که بعضی از آنها حتی یک درصد هم پول نگرفته‌اند. حتی هیچ‌کدام از آنها هم موقع معارفه در باشگاه و یا حضور در تمرین پولی نگرفتند و به عشق پرسپولیس و احترام به بنده و روی قولی که طبق گفته مسئولان به آنها دادم، آمدند سر تمرین و روز گذشته از یکی دو نفرشان که پرسیدم مطلع شدم اصلا ریالی نگرفته‌اند.

گل‌محمدی افزود: من واقعا شرمنده بازیکنانی هستم که پوکر را رقم زدند و اخیرا جو علیه آنها شد یا بچه‌های جدید که برخی‌شان دریافتی نداشته‌اند یا دریافتی کم داشته‌اند. آیا یک‌ کلام از این مسائل گفته شده که هوادار اینها را بداند و از آنها تقدیر کند یا فقط علیه بازیکنان تاریخ ساز و حماسه ساز تیم به طرق مختلف جوسازی شده است؟ من این‌ها را نگویم چه کسی از حقانیت بازیکنان دفاع کند؟ صبر بازیکنان فصل گذشته در قبال برخی مسائل یا ورود نفرات جدید به پرسپولیس تنها به خاطر افتخار پوشیدن این لباس و لطفی بود که به من داشته‌اند. من از همه آنها به خاطر عملکرد خوب‌شان و صبر و غیرت‌شان تشکر می‌کنم. نمی‌خواهم به جزئیات بپردازم اما قرار بود زمان نقل و انتقالات 4 میلیارد برای گرفتن بازیکن کنار گذاشته شود اما عملا این اتفاق نیفتاده و بازیکنان ما مشکلات مالی دارند. این حداقل یک بودجه برای ورود به نقل و انتقالات است و اگر مشکل مالی هست حداقل احترام‌شان را حفظ کنیم نه اینکه طوری رفتار شود که فضا علیه‌شان شود.

وی تصریح کرد: این مشکلات باید هرچه سریع‌تر برطرف شود. در ضمن باید به تعهدات در برابر بازیکنان قدیمی عمل و نسبت به تسویه حساب با آنها اقدام شود. بازیکنان هم مشکلاتی دارند و روی قول‌هایی که داده شده، حساب کرده‌اند و حق‌شان است که دستمزد زحمات‌شان را دریافت کنند و این کمترین کاری است که باشگاه باید برای آنها انجام دهد. من از هواداران می‌خواهم آگاه و هوشیار باشند که برخی‌ها برنامه‌ریزی شده تلاش می‌کنند که جو را علیه بازیکنان کنند و تقصیرها را گردن آنها بیندازند. این بازیکنان با تمام وجود و با غیرت و ‌تعصب تلاش کردند و نمی‌توان تاریخ‌سازی آنها را فراموش کرد. چنین موضعگیری‌هایی علیه بازیکنان انصاف نیست. در حال حاضر باید همدلی و همبستگی ما بیشتر از قبل باشد و هیچوقت نباید بین هواداران، بازیکنان و کادرفنی کوچکترین شکافی وجود داشته باشد. در پایان از آقای رغبتی بابت تلاش و همکاری زیادی که برای بستن قراردادها داشتند، تشکر می‌کنم و از هیئت مدیره هم درخواست دارم به برخی اتفاقات ورود کنند و نگذارند لطمه بیشتر به تیم وارد شود.

بیشتر بخوانید: صحبت‌های جنجالی مهدی رسول‌پناه عیله شجاع خلیل‌زاده: او سم باشگاه است!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲۹
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • ناشناس IR ۱۷:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۱
    خیلی از مبالغ در قراردادهای بازیکنان ما یک چهارم قراداد بازیکنانی است که هیچ افتخاری به دست نیاورده‌اند. همین جمله بسه کیسه کش های بی عاره
    • نوید IR ۱۸:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۱
      الان همه لنگی ها فهمیدند که بازیکنان پرسپولیس عشقی به این تیم ندارند و پول های میلیون دلاری از قهرمانی آسیا براشون با ارزش تره چون قهرمان آسیا بشن هوادارانشون خوشحال میشن ولی چیزی گیر اینا نمیاد در عوض میرن تیم های قطری و میلیاردها دلار کاسبی می کنند. یعنی هواداران پرسپولیس برای بازیکنان پرسپولیس کشک هستند
    • مانی IR ۱۹:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۱
      مشکل پرسپولیس فقط یک چیزه ساده س . این که تیم نادی الاستقلال علیرغم اونهمه پول و رانت و پنالیهای اهدایی فینال جام حذفی رو باخت و تو اسیا هم له شد و پاختاکور حذفش کرد اگر خاطرتون باشه توفینال جام حذف مظاهری بازی نکرد و بهش یک قرارداد چرب جایزه دادن . کی بهش گفت یا دستور داد بازی نکنه و بجاش یک قرارداد چرب جایزه بگیره الانم چون پرسپولیس رفته فینال اسیا و روسیاهی برای نادی الستقلال مونده دارن تیم رو دستوری و هدفمند نابود میکنن . اگه خاطرتون باشه قبل از بازی با النصر از داخل ایران به ای اف سیرک گفتن حرکت ال کثیر نژاد پرستی بوده و بعد از بازی با النصر هم ماجرای ثبت قراردادها پیش اومد همه اینها فقط کار کسانیه که در داخل قدرت مافیایی دارن
    • پارسه IR ۲۰:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۱
      یحیی باید خیلی زودتر وارد گود میشد. هزار بار گفتم رسول پناه داره با دورویی هوادارها رو روبروی بازیکن ها قرار میده تا حواس ها رو پرت کنه. اما متاسفانه بعضی از دوستان بدون اینکه تمام ماجرا رو در نظر بگیرند بدجور فریب این موذی و یاران رسانه ایش رو خوردند و تا حدودی در حق شجاع بی معرفتی کردند.شک نکنید این یارو تو باشگاه بمونه باز هم از این حواشی و درگیری ها خواهیم داشت. جالب کامنت های الاستقلالیون هست که از هر پنج تا کامنت سه تاش در حمایت از رسول پناه هست.
    • حمید علوی CA ۲۲:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۱
      بنظر میاد این توهم توطئه و ساختن دشمن فرضی از دیگران و از وزیر ‌وکیل و‌ مدیر، بهمان میزان که در بعضی از ما استقلالیها هست، در بعضی از پرسپولیسیها هم هست! مرد حسابی دشمن قسم خورده چیه!؟ با این طرز فکر میخوای تیمت رو در فینال آسیا رهبری کنی؟!
    • IR ۲۲:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۱
      دوستان مگه شجاع خلیل زاده چی خواسته که انقدر شلوغش می کنید. شجاع گفته یک قرارداد 6 ساله و سالی 20 میلیارد تومن با من ببندید که روی هم می شه 120 میلیارد تومن. فقط بازیکنان دیگه پرسپولیس هم گفتن اگه شجاع 20 میلیارد بگیره ما هم کمتر از 15 میلیارد نمی گیریم که همین باعث ایجاد اختلاف شده.
    • IR ۲۳:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۱
      هواداران استقلال توجه کنن که حمید علوی یک لنگیه و نظرات بی ارزش یک لنگی رو به هواداران استقلال نسبت میده. زیاد جدیش نگیرید چون به زودی برای درمان این بیماری باید به دکتر مراجعه کنه
    • ناشناس IR ۲۳:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۱
      شما برو به علی کریمی خودت بچسب اس دقلالی .که همین الان داره بازیتون میده آخرش هم با یه رقم بالا برمیگرده و قرارداد میبنده
  • کیسه حقیر IR ۱۸:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۱
    دندون پزشک تمام عامل بدبختی ها و حاشیه های پرسپولیس هست هدفش نابودی و تعضیف پرسپولیس هست تا مانع قهرمانی پرسپولیس شود ولی خیانت شجاع بی تعصب با وجود ۲ سال قرلرداد فسخ کرد و تیم با نامردی تنها گذاشت نباید فراموش شود
    • مجهول الهویه IR ۱۹:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۱
      شما بخشی ازین مصاحبه را که در مورد شجاعه و مهمترین بخش این گصتحبه است بخون ببین هنوزم نطرتون همینه؟ ایا میدونین بقیه مدیاها عنوان این مصاحبه رو به شجاع اختصاص دادن ولی خبر ورزشی؟؟!! بازیکن شخصیت داره. خب معلومه بعد از بازی النصر قیمتها میره بالا پیشنهادهای متنوع از راه میرسه. همه جای دنیا همینه ولی مدیریت چکار میکنه کولاک میکنه میخواد مفت تمومش کنه و نتیجه فینال و لیگ اصلا براش مهم نیست. چون پشتش به شما گرمه و میدونه بازیکن تخریب شده و متهم شده به بیغیرتی. بازیکنی که بعد از بازی میره بیمارستان یهو بیغیرت میشه خب جی ازین بهتر!. کی نفع میکنه؟ وزارت ورزش و رقبا. تمنا میکنم در قضاوت عجله نکنید ساده نباشید.مدیریت و وزارت تا اینجا به منظور خودش رسیده. نذارین دیر بشه. جلوی ضرر و حسرتو بگیرید.
    • کیسه حقیر IR ۲۰:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۱
      مجهول الهویه کامنت من به دقت بخوان من اول از مدیریت به خصوص دندان پزشک انتقاد کردم و گفتم تمام بدبختیها تیم این دندون پزشک هست دوم عامل حاشیه ها تیم شجاع دانستم دلیل این هست شجاع از اول هم می خواست به تیم قطری برود شجاع از موقعیت باشگاه و هواداران سواستفاده کرد و هوادادان فریب داد آرامش تیم بهم زد در حالی که ادعا داشت درتیم می ماند ۱۶ مهر قراردادش فقط به خاطر آپشین قراردادش فسخ کرد و بعد با بهانه درخواست تمدید قرارداد ۱۲۰ میلیارد داشت اگه شجاع مثل ترابی هواداران فریب نمی داد فیلم بازی نمی کرد به تیم قطری می رفت هواداران کمتر ناراحت می شدند شجاع خیانتش این بود ۲ سال قرارداد داشت و می دانست پرسپولیس در فینال ۳ بازیکن اصلی خود ندارد و وضعیت بشار نامعلوم حداقل به احترام هوادار می گذاشت بعد فینال می رفت دوست عزیز ما ساده نیستیم شجاع دل ۴۰ میلیون هوادار شکست با نامردی با وجود قرارداد دوسال تیم ترک کرد شجاع برای هوادار تمام شد به قول کریم باقری مهم فقط پرسپولیس هست نه شجاع و شجاع حق بازگشت به پرسپولیس ندارد و شجاع برای ما تمام شد دندون پزشک هم خائین هم برای هوادار تمام شد
    • مهدی مختاری IR ۲۲:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۱
      بافایلی که از رسول پناه دیدم بیشتر میخوره کلاش باشه تا دندان پزشک.
  • 000 IR ۱۸:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۱
    آقایحیی مرسی که مارارئشن کردی تاتوحرف نزنی نکلیف ماروشن نیست هرچی توبگی ماقبول داریم ولاغیر
  • محمود IR ۱۸:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۱
    آقا یحیی بعد از خدا امید ما هوادارا به شماست که نذارید تیمه خوبمون رو به فنا بدن. ما چند ساله بجز دوسه تا مثل سروش رفیعی و سید جلال و ترابی ستاره نخریدیم ولی کلی ستاره ساختیم اونم بخاطر همدلی و غیرت بازیکنا. پس هیچ ترسی هیچ ترسی از رفتن هیچ بازیکنی نداریم.شما هم که از خانواده پرسپولیسه کبیری نذار تیمو خراب کنن با قدرت برو جلو ما هوادارا هم همه جوره پشت تیم هستیم. لیگ که صددرصد مال خودمونه ایشالله قهرمانی آسیا
  • IR ۱۸:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۱
    پرسپولیس بهترین بازیکن خودش مثل بیرانوند ترابی علیپور شجاع و حتی بشار وضعیت نامعلوم از دست داده بعد تیم حکومتی کیسه به جز چشمی بنجل همه بازیکنان خودش حفظ کرده حالا معلوم وزیر و مجلس طرفدار تیم حکومتی کیسه هستند می خواهند مثل دوره احمدی نژاد کیسه ناپاک قهرمان کنند
  • ستارگان سرخ ایران و آسیا IR ۱۸:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۱
    دوستان اگه شجاع باعث شد پرسپولیس بره توی حاشیه اما نباید از رسول پناه غافل شد دوتا فایل صوتی گذاشته باشگاه رو برده توی حاشیه اگه شجاع رفته ایشون هم باید بره چون به اندازه پنج سال پرسپولیس حاشیه ایجاد کرده و باید برکنار شه گول نخورید
  • کیسه مافیا ورزش IR ۱۸:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۱
    همه مشکلات پرسپولیس از رفتن گرشاسبی بهترین مدیرعامل پرسپولیس و برانکو بهترین سرمربی پرسپولیس و ایران شروع شد من مطمئنم اگر گرشاسبی مدیرعامل پرسپولیس شود همه مشکلات پرسپولیس حل می شود اقدامات موثر گرشاسبی برای پرسپولیس را بخوانید چند دقیقه طول می کشد
  • Farid US ۱۹:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۱
    Ba tamame in harfhayee ke zadid kare Khalilzadeh eshtebah boudeh, in agha team ra beham rikhteh , haman behtar ke beravad va dighar ham bar nagardad, che miafagh shavad che nashavad
  • محمود IR ۱۹:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۱
    اسم پرسپولیس همیشه بزرگتر از این حرفها بوده که بودن یا رفتن بازیکنی حتی مثل شجاع خلیل زاده باغیرت کوچیک بشه.ولی اگر واقعا مشکل مدیریت پرسپولیس با شجاع باشه که انتظار قرارداد چهارساله داره باید بگم نشانه بلاهت مدیریت پرسپولیسه که قراردادو نمیبندین.شجاع الان ۳۱ سالشه.چهار سال دیگه میشه سی و پنج سال .به نظرتون سی و پنج سالگی برای یه مدافع پخته و ارزشمند مثل شجاع سن زیادیه؟به علاوه اینکه پرسپولیس میتونست امسال با شجاع به موفقیتش ادامه بده و سال دیگه با فروشش کلی سود ببره. البته اساسا من این فایل صوتی دومو قبول ندارم.هرآدم چهل پنجاه سالی که یکم استعداد تقلید صدا داشته باشه میتونه این فایلو درست کرده باشه.سوال اصلی اینجااست که چرا این فایل دوم چند روز بعد فایل اول منتشر شد؟یعنی کسایی که این فایلو در اختیار داشتن نمیتونستن همون موقع منتشر کنن.دوستان پرسپولیسی خواهشا اسیر جوسازی های کیسه کشا نشین.اونا آدمای حقیری هستن که کلی پول خرج کردن تا هم قد پرسپولیس بشن.نشد.حالا میخوان پرسپولیسو به حاشیه بکشونن تا هم قد کیسه ی حقیر بشه بشن.اسیر جوسازی ها نشین.با تمام وجودتون از یحیی و بازیکنا حمایت کنید
  • شاهین ساری IR ۱۹:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۱
    دندون کرم خورده لق پرسپولیس رسول پناه هستش که باید کنده شه انداختش دور
  • پیام پرسپولیسی CA ۱۹:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۱
    اقای سرمربی شما اولین و مهمترین شخص داخل باشگاه که مسولیت مدیریت کردن حاشیه ها رو داره هستید.شما باید بازیکنان رو کنترل کنید نه اینکه بیاد مصاحبه کنی و بگی حق با اوناست این فرق داره با حمایت کردن از بازیکن.همون موقع که شجاع بعد از بازی با لنصر توی فرودگاه شروع کرد به فیلم گرفتن و دنبال ایجاد باند برا خودش بود ،دخالت کرده بودی کار به اینجا نمیکشید .شما با انتقاد از مدیریت و حمایت از این نوع بایکنان فقط وضعیت رو بدتر میکنی کسی نمیتونه بازیکن رو مقابل ما قرار بده شما با این حرفت به شعور هوادار توهین کردی .ما همه از وضع مدیریت سالهاست باخبریم و شما هم میدونستی و امدی ! پس چرا انتظار کار درست از اونا داری؟ شما نباید اجازه بدی بازیکن جو تیم رو بهم بزنه و بدون ترس قاطع برخورد کنی اون موقع ما هم حمایتت مکنیم و «هرچی یحیی بگه» که رمز موفییت تیم هست رو فریاد میزنیم.هیچ اشکالی نداره اگه از برانکو راهنمایی بگیری.اینا فقط نصیحت دوستانه بود نه انتقاد....
  • ستارگان سرخ ایران و آسیا IR ۲۰:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۱
    دیدید بازی خوردیم عجب زبانی داری رسول پناه به نظرم یه کنفرانس فن بیان بذار خیلی از هواداران رو اوردی طرفت ولی دیر فهمیدیم که مشکل شجاع نبوده مشکل شما بودی و خوشگل شجاع رو فراری دادی ! تمام بازیکنان از شجاع حمایت کردند و یه عده هوادار ساده مثل من عاشق چشم و ابروی رسول پناه شدیم !با یک استعفا خوشحالمون کن هرچند. که بقیه هم مثل تو هستند! ولی شجاع جان تو هم مثل ما فریب خوردی و راحت ایشون با اون زبانش باعث شد شما درمقابل هوادار قرار گرفتی به هرحال بچگی کردی ! اما این پرچم افتادنی نیست بگذار هرکاری بکنند تا ما قهرمان نشویم ولی ما قهرمان خواهیم شد ! امیدوارم روزی دوباره در پیراهن پرسپولیس ببینیمت ولی ای کاش این دوماه رو هم تحمل می کردی اما می دونم آدم عصبی هستی و دیگه اصلا نمی تونستی این هیئت مدیره رو تحمل کنی
    • ۴+۶ IR ۲۰:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۱
      اینکه شجاع روزی با پیراهن پرسپولیس می بینید نظر شخصی شما هست شجاع حق ندارد به پرسپولیس برگردد و پیراهن پرسپولیس بپوشد شجاع با این همه حاشیه و ناآرامی های خودش جو تیم بهم زد به خاطر دلارهای قطری قرارداد ۲ سال خودش با پرسپولیس زیر پا گذاشته و با عوام فریبی با احساسات هواداران بازی کرده و درخواست ۱۲۰ میلیاردی کرده پرسپولیس دیگه شجاع نخواهد داشت و حتی جای دندان پزشک با آن فایل صوتی حاشیه ساز نخواهد داشت پرسپولیس از نام ها بزرگتر هست نیازی به شجاع و دندون پزشک ندارد
  • یحیی مو مصنوعی IR ۲۰:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۱
    یحیی مو مصنوعی چقدر دمدمی مزاجه.. وقتی تیمش میبره تعریف و تمجید از بازیکنان و کادر فنی و مدیریت و دم از تعصب وغیرت بازیکناش میزنه وقتی میبازه یا اتفاقی در باشگاه میفته..شروع به انتقاد و دشمن تراشی و مافیا و...
  • Omid US ۲۰:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۱
    khodeh aghayeh Goel Mohamadi ham ziad moghaser hast? in agha nemitavanad team ra modiriat konad, shoma negah konid dar mageh Beranco ham hamin basath boud valey Beranco modiriat kard., Goel Mohamadi fekher mikonad ke sar moraby Realeh Madrid hast> na agha inja Iran hast, tahim, ghanounhayeh khodash ra darad
  • Amir perspolisi IR ۲۱:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۱
    اقا یحیی اتحاد با هواداران استقلال تو شرایط فعلی میتونه رهگشای مشکلات بشه
  • خون قرمز کیسه ابی IR ۲۲:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۱
    چرا طرفدارا باید بتزیکنارو درک کنن و حق بدن بهشون؟چرا یبار بازیکنا به طرفدارا حق نمیدن چرا مارو درک نمیکن.همه چی پول نیست بخدا..شما به اندازه کافی پول دارید حتی اگه خارج هم نرید بهترین زندگیو میکنید.این طرفدارا هستن که از خرج زندگیشون شکم زن و بجشون میزن تا یه بلیط بخرن بیان این نامردارو تشویق کنن.شحاع دیگه جایی نداره تو پرسپولیس.اگه رفت واسه همیشه بره دیگه برنگرده..پرسپولیس اینارو گنده کرده وگرنه اینا هیچی نبودن
  • محمد NO ۲۳:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۱
    نه میشه شجاع رو ملامت کرد و نه باشگاه رو. شجاع به فکر آینده اش هستش و باشکاهم مجبوره کل تیم رو حفظ کنه. ولی باید قبول کرد تو هیچ جای دنیا بازیکن نمیاد وقتی قرارداد داره بگه من آنقدر بیشتر میخوام. بنابرین فروشش بهترین حالت ممکن بود که هم بدهی ها رو کم می‌کرد هم امکان خرید بازیکن جدید رو فراهم میکرد. اینم یادمون نره شجاع تو پرسپولیس شد شجاع و گرنه قبلش آنقدر تو چشم نبود
  • IR ۱۷:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۲
    خدا لعنتش کنه کسیو که بدی پرسپولیس و میخواد..بدخواهان پرسپولبسو خدا لعنت کنه.اولیشم این دندون پزشک دروغگو نامرد

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه دیدار صنعت نفت - پرسپولیس؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی