نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
همیراد: با این تغییر و تحولات فقط می‌خواهیم اوضاع را ساکت کنیم همین!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

کارشناس داوری فوتبال کشورمان درباره بازگشت اصفهانیان به کمیته داوران به خبرورزشی گفت: با این اتفاقاتی که در داوری رقم میخورد نمی‌توانیم به آینده خوشبین باشیم.

خبرورزشی/ لیگ برتر ایران؛ غلامعلی همیراد کارشناس داوری فوتبال کشورمان در خصوص بازگشت دوباره فریدون اصفهانیان به کمیته داوران گفت: به اعتقاد من بازگشت اصفهانیان به کمیته داوران اصلاً هم بازگشت به عقب نیست. مگر ما قبلا چه کار می‌کردیم و طی مدت زمان رفتن اصفهانیان و برگشتن او چه اتفاقی در داوری افتاده که حالا حضور دوباره اصفهانیان را بازگشت به عقب بدانیم؟

به اعتقاد من ما فقط قصد داریم که اوضاع را ساکت کنیم و هرگز به دنبال پیشرفت نیستیم برای همین است که سال‌هاست در داوری فوتبال ایران اتفاقی نمی‌افتد و پیشرفتی نکرده ایم. اتفاقا به نظر من اصفهانیان خیلی بهتر از کسانی بود که آمدند و رفتند و هیچ کاری نکردند. اگرچه معتقدم اصفهانیان باید افراد قوی و با تجربه را کنار خود بیاورد در غیر این صورت بود و نبودش در کمیته داوران فرقی نخواهد کرد. به هر حال اصفهانیان عضو هیئت رئیسه است و نظر رئیس فدراسیون این بود که یکی از دل هیئت رئیسه دوباره سکان هدایت داوری را در دست بگیرد.

همیراد درباره وضعیت داوری کشورمان گفت: من هیچ آینده خوبی را برای داوری متصور نمی‌شوم و به اعتقاد من در بحث آموزش داوران و نخبه‌پروری هیچ کاری انجام نداده‌ایم حاصلش این می‌شود که می‌رویم دوباره سراغ علیرضا فغانی و او را وارد لیست الیت می‌کنیم چون در بین داوران خودمان کسانی که سطح بالا قضاوت کنند و هم ردیف داوران بین المللی باشند نداریم.

وی ادامه داد: من به هیچ عنوان منکر توانایی‌های علیرضا فغانی نیستم و اتفاقا او را یکی از داوران برجسته کشورمان میدانم اما طی دوسالی که فغانی رفته ما هرگز نتوانسته‌ایم داوران خوبی جایگزین کنیم و اینطور می‌شود که دوباره برمی‌گردیم و از فغانی دعوت می‌کنیم که به لیست ما ملحق شود. باز هم تاکید می‌کنم که با این اتفاقاتی که در داوری رقم میخورد نمی‌توانیم به آینده خوشبین باشیم همانطور که قبلاً هم اتفاقات خاصی نمی‌افتاد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی