نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟
شنبه ۳ آبان ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۶
۱۹ |
۰
معمای حکم رشید مظاهری
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

با وجود اینکه مدت‌ها از عقد قرارداد مظاهری با استقلال می‌گذرد، هنوز تکلیف شکایت تراکتور از او مشخص نشده است.

خبرورزشی/ لیگ برتر ایران؛ مدتها از عقد قرارداد رشید مظاهری با استقلال می‌گذرد اما هنوز حکم کمیته انضباطی در مورد شکایت تراکتور از این دروازه‌بان صادر نشده است.

باشگاه تراکتور مدعی است رشید مظاهری غیر قانونی با استقلال قرارداد بسته اما وکیل این بازیکن همه چیز را قانونی می‌داند. نکته اینجاست که پنجره‌های نقل و انتقالاتی باشگاه استقلال همچنان بسته است و قرارداد رشید ثبت رسمی نشده است.

از طرفی اگر رای به سود تراکتور باشد مظاهری محروم می‌شود و نمی‌تواند برای استقلال بازی کند و در آن صورت آبی‌پوشان پایتخت باید یک دروازه‌بان دیگر را جذب کنند تا با مشکلات فصل گذشته مواجه نشوند. هرچند که در حال حاضر تمام دروازه‌بان‌های مطرح قرارداد دارند و به جرأت می‌توان گفت هیچ دروازه‌بان بزرگی بیرون نمانده که استقلال او را جذب کند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۹
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • IR ۱۳:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۳
    به امید خدا دلالی های زنوزی جواب نمیده و مظاهری مال ماست حالا لنگیا از دکل زنوزی برید بالا
    • تاجی IR ۱۶:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۳
      کاملا معلومه تراکتور جعل کرده رشید با این همه سابقه بعید میدونم اشتباه کرده باشه
    • فاطی تی تی IR ۲۳:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۳
      دلالی های زنوزی؟دیگه مزخرف تر از این نشنیده بودم همون روز اول گفتم رشید این پرونده رو میبره بخاطر اینکه مدیرای گذشته ما فوتبالی نبودن و قرارداد ها رو بد بستن
  • حاجی گنگش بالاست IR ۱۳:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۳
    عمو زنوزی میره فدراسیون رو میخره ولی نمیتونه با دلالی به جایی برسه
    • فاطی تی تی IR ۲۳:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۳
      دلال؟؟؟ استقلالیا این فصل حداقل درمورد این موضوع صحبت نکنن بهتره
  • امید اس اس IR ۱۳:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۳
    راستی حرف گاوآهن شد حالا دختر ترتری میاد زیر پست من اراجیف میگه خخخخ
  • کیسه مافیا ورزش IR ۱۳:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۳
    تراکتور باید شکایت را به فیفا ببرد
  • احسان IR ۱۳:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۳
    خدا وكيلي،،انصافا،،خود استقلالي ها يي،كه ذره اي وجدان و انصاف در وجودشون هست،،كه حداقل در ميون رفقاي استقلالي خودم از دست آدما و رفقا فراوون دارم و ديدم،،يه سؤال دارم،،، به فرض كه مظاهري قانوني فسخ كرده و شرعا و قانونا بازيكن استقلاله،،خب!!! حالا اكه يه هزارم در صد حق با تراكتور باشه،،طبق قانون،،دو ينجره استقلال بسته ميشه،،مظاهري نصف قراردادش با استقلال رو بعنوان جريمه بايد به تراكتور بده،،خود رشيد هم شش ماه محروم ميشه!!!! جان عزيزتون،،تورو به وجدانتون اين فدراسيون، كميته انظباتي و اخلاق و غيره و غيره،،،اصلا وجودش رو دارن كه همجين حكمي بدن!!??اصلا مال اين حرفها،هستن !!??به خود خدا كه نه!!!! طرفداراي تراكتور هم يه كم بهش فكر كنن،،واسشون بد نيست!!!!!!
    • فاطی تی تی IR ۲۳:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۳
      دقیقا ،ولی با گندکاری مدیرای گذشته ما احتمالا رشید برندست،به هر حال راهش میافته تبریز
  • IR ۱۳:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۳
    اگر به دوستان جوونم برنخوره باید بگم مث روز روشنه حق با تراکتوره و چون محکومیت سنگینه هنوز شهامت و جرئت اعلامش رو ندارن و دنبال راهی هستند برای همون چیزی که خودتون میدونید و من ترجیح میدم مستقیم نگم تا multiple personality بهش برنخوره نیاد اینجا حرمت شکنی کنه.
    • مجهول الهویه IR ۱۳:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۳
      ببخشید اسمم یادم رفت
    • امید اس اس IR ۱۴:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۳
      بسه دیگه هیچی نمیگم تهمت دروغ نزن من تو خبر قبلی بت رفیق تتلیتی دعوام شد
    • فرشاد IR ۱۵:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۳
      درود بر استاد مسن و مونث دانشگاه
    • مجهول الهویه IR ۱۵:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۳
      متشکرم از شما جناب فرشاد
    • ابرام US ۱۹:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۳
      اقا فرشاد ٬ از ابتدای تاسیس سایت خبر ورزشی بخصوص این نوع مدرنش یه دفعه شد درودی ٬ تشکری٬ دست مریزادی چیزی برای ما ارسال کنی که سر پیری و معرکه گیری ذوق زده بشیم و دلگرم . تازه هویت مون هم نه مجهوله و نه زیر رادیکال ٬ تازه بچه زیر بازارجه و گود زنبورک خونه هم هستیم یعنی بودیم و حا لا هم تو دل کفرستون و دنیای غربت منتظر یه دستخوشی ٬ ایواللهی٬ برو برا خودت هستیم اما دریغ از امسال و هرسال و کوید ۱۹ های اون زمونها که معرفتشون از کوبیده های امسال و پارسال و سال ها ی بعد حیلی بیشتره !! را ستی ما تو محله ای بزرگ شدیم که طیب خان و حسین آقا رمضون یخی و هفت کچلان جولون میدادند و معرفت و این جور چیز ها هم حا لیمونه . می فهمی که ! لبته شعبون خا ن هم بود.
    • ابرام US ۱۹:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۳
      این مولتیپل پرسونالیتی شهره خا ص و عام را ما خیلی وقته که داریم روش کار می کنیم . از بعد ورزشی بود که رسیدیم بجایی که امروز میتونم با موفقیت و سر افزازی بگم که کشف کردیم کفش کردیم . اولا ایشان ( بعد از این « ایشون » خطابشون می کنیم ) ما رو یاد کشف ارشمیدس میاندازه . بعدش هم ایشون ( ایشان) یک پرسونالیته بای پولا ر دارند که وقتی با هم در کش و قوس اند پل غالب پل دیگر رو میبره رو پل و سعی می کنه با پل شکن کا ر رو تموم کنه که اون یکی پل بطور نا گهانی پل غالب رو قفل و قیصر میکنه و پل غالب بیچاره همیشه با این کلک پل دیگه دست از پا درازتر مغموم و افسرده میره تو فاز توهم و گوشه گیری و اون یکی هم شنگول و منگول میره تو مانیاک و میشه اینی که هست . بقیه ص ۲
    • ابرام US ۱۹:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۳
      ص۲ ====== خلاصه این خبر ورزشی هم نمیذاره ما دوتا کلمه علمی بنالیم و هی کفگیرش به ته دیگ میخوره عجبا!! . میگفتیم که شنگول بودن جناب پرسونالیته چند وجهی خیلی هم بی حسا ب و کتاب نیست . ما در این مدت کارهای زیادی در شناخت شخصیت ایشون ( ایشان ) کردیم و زحمات زیادی متحمل شدیم که اجرنا عند الله محفوظ است و توفعی هم نداریم و تما م کارهایی را هم که کردیم در دسترس عموم محققان و دانشمندان روپا و بازنشته اعم از اناث و ذکور می گذاریم و تنها توقعمان اینست که فقط ( قفل و قیصر ) و (پل شکن) را که جنبه های ورزشی اشا ن غالب ( قالب هم می گویند ) است با ذکر مأخذ در مجا مع علمی بکار برند . با نگرانی از قطع برق و ذخیره محدود سایتی « خبری» در همین جا با شما عزیزان بدرود می گوییم. و من الله ا لتوقیف ا لمحتکران .======= با مبتکران قا طی نشود٬ سپا سگزاریم .
  • 000 US ۱۴:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۳
    آقاتیمی که بابامسعودداره درمونده میشه؟ همچین براش درست کنندکه آب هم ازآب تکون نخوره هم ازگاوآهن هم ازماشین هم ازتراکتوربازیکن غیرقانونی خریدندوخیال شان هم راحته خداسایه بابامسعودشونوکم نکنه
  • تاج کبیر DE ۰۰:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۴
    واقعا تراکتور فکرکرده که پرسپولیسه جعل کرده تو ایران جعل فقط برای لنگ مجازه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی