فشار هواداران به یحیی گل‌محمدی: محمد انصاری را حفظ کنید
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

طرفداران تیم فوتبال پرسپولیس اعتقاد دارند در شرایط فعلی حفظ مدافع چپ این تیم بهترین تصمیم ممکن است.

خبرورزشی/ لیگ برتر ایران؛ یحیی گل‌محمدی سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تصمیم گرفت روی نام محمد انصاری مدافع چپ خود خط قرمز بکشد. دلیل اصلی این اتفاق، مصدومیت طولانی‌مدت انصاری عنوان شد زیرا بازیکن شماره ۱۵ پرسپولیس حداقل تا نیم‌فصل نمی‌تواند به رقابت‌های این تیم برسد.

با این حال، پس از آن که شجاع خلیل‌زاده و محمد نادری، تصمیم خود را گرفتند و از پرسپولیس جدا شدند، هواداران در فضای مجازی از کادرفنی درخواست کردند هر طور شده، تصمیم به بازگرداندن انصاری بگیرد.

انصاری توانایی بازی در سمت چپ و قلب دفاع را دارد و می‌تواند خیال سرخپوشان را در این دو جناح که بازیکن از دست داده، راحت کند اما فعلا گل‌محمدی از تصمیمش برنگشته و خواهان جدایی قطعی این بازیکن است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۵
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • کیسه مافیا ورزش IR ۱۳:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۳
    یحیی گل محمدی غلط می کند محمد انصاری را کنار می گذارد
    • 000 US ۱۴:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۳
      میشه خودتان غلط بکیند؟
  • IR ۱۳:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۳
    البته ای حاجی عریزو که خیلی دوستش داریم با خدا با اخلاق بامعرفت مسئول و متعهد، ولی خیالمون راحت نیست. نه به این خاطر کلا تا زمانی که پرسپولیس آماج این همه احسان و التفات و فضل و عنایت قرار گرفته (به طوریکه کار رقبا از شادی گذشته به بهت و حیرت رسیده ) چحوری باید خیاامون راحت باشه؟ هر صبح با خودمون میگیم یعنی امروز قراره چه بلایی سر پرسپولیس بیارن.
  • ستارگان سرخ ایران و آسیا IR ۱۳:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۳
    واقعا آقا یحیی به خدا حیفه این بازیکن رو بذاری توی لیست مازاد؟!!!!!! خوش اخلاق و مودب ، از لحاظ فنی بی نظیر ! چطوری آقایحیی روت میشه بازیکن با این آقایی رو بذاری توی لیست مازاد؟!!!!!
  • شمسعلی IR ۱۳:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۳
    بخدا این وبزارید کنار چوبشو میخوره یحیی مو مصنوعی.مرد حسابی اون موقع ک پیشنهاد سنگین داشت از جین بخاطر این تیم و هوادارش نرفت حالا ک مصدوم شده میوی بزاریش بیرون روت میشه؟؟/ مگه تو اشپزخونه مصدوم شده؟تو این تیم مصدوم شده.الان با وجود رفتن اسوه تعصب تمدید کنید باهاش هم مسخرست جون بودنش منوط شد به نبودن یک نفر دیگخ
  • 000 US ۱۴:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۳
    البته تصمیم گیرآق یحیی ست وهرچی اون بگه ولی به خداهم به حاجی نیازداریم وهم به محسن الان قبل فینال آقایی مصدوم بشه هیچکس رانداریم
  • سعید IR ۱۶:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۳
    با اینکه استقلالیم ولی واقعا از محمد انصاری خوشم میاد.بازیکن منضبط و متعهد و با معرفت و بی حاشیه ایه.بخاطر پرسپولیس قید پیشنهادات خوبشو زده و الان که بخاطر پرسپولیس مصدوم شده و رباط پاره کرده خیلی ظلمه که کنارش بذارن.اون نامردیه.باشگاه قبل از همه باید باهاش تمدید کنه کاری که تو خیلی از کشورای دیگه با بازیکنای مصدوم میکنن.و اگه یحیی ممد انصاریو از تیم بیرون کنه قطعا چوبشو میخوره.
  • ناصر میرزایی IR ۲۰:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۳
    یحیی خودش هم تو همه این اتفاقات بی تقصیر نیست نمیدونم چرا انصاری رو برنمیگردونه
  • تتلیتی وحشتناک باهوش IR ۲۲:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۳
    تو دنیایی که به خاطر پول کم انسانی مجرد و بی سرپرست و تنها می مونه و دیگری سوار خر مراد میشه و کسی هم ککش نمی گزه چرا یک نفر به خاطر پول کمتر و نداشتن حامی باید حقش تو جامعه لگدکوب بشه به نظر شما کنار گذاشتن مدافعی(ولو به فرض اینکه فرد باخلاق و زحمتکشی هم باشه) که مصدومیت شدید داره برای جایگزینی مهره ای کارآمد تر در فوتبالی که بازی منطق و تفکر است نه بازی احساس و عاطفه آیا ایراد داره؟؟؟هرچند شرط می بندم یحیی با دستور مدیران باشگاه این کار را کرده
  • تتلیتی وحشتناک باهوش IR ۲۲:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۳
    اینم اضافه کنم من همیشه فوتبال را با وقایع اجتماعی مقایسه می کنم چه بسا بارها هم به همین علت سایت خبرورزشی به ناحق کامنتهام چاپ نکرده حقیقتا الان با خواندن این خبر فکرم به این مورد رفت آیا همین اشخاصی که در کامنتها ژست دلسوزی و مهربانی برای انصاری می گیرند با مشاهده این که در جامعه فعلی ما دو فرد که یکی پول کمتر و فاقدحامی و پشتوانه و دیگری دارای پول بیشتر و حامیان قوی تر هستند فرد اولی مجرد و تنها و مغموم و دیگری سوار خر مراد و دارای خانه و زن و بچه و ماشین و همه چیز دچار ناراحتی نمیشن!!!؟؟ به خدا قسم ککشون هم نمی گزه ناراحتی پیشکش!
    • martiz IR ۰۵:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۴
      تو چی بلغور میکنی واس خودت مهندس. اکثرا کامنتی ک گزاشتن نوشتن همونجور ک توی اروپا و بیشتر نقاط دنیا وقتی بازیکنی از یک تیم مصدوم میشه..اون باشگاه ازش حمایت تمام و کمال میکنه و باهاش قرارداد امضا میکنه پرسپولیس هم بایستی ٵز انصاری تمام کمال حمایت کنه. حالا متوجه شدی ؟ والسلام..
  • Farid US ۰۸:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۴
    Goel Mohamadi estebah mikonad
  • مهدی IR ۱۰:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۴
    طرفداران منظورت خودتون رو دارید میگید مثل برخی مسئولان که حرف میذاره تو دهن مردم.
  • صدوقی PL ۱۱:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۴
    یعنی اگه یه نفر تو یه فصل یک و نیم میلیارد بگیره چون هم تیمیش ۸ میلیارد و ۱۰ میلیارد گرفتن پس از نظر شما حقش خورده شده و گناه داره و لگد کوب شده؟؟؟؟ پس اون آدمایی که ما هر روز داریم میبینیم که برای خرید مایحتاج روزانه بچه هاش از سوپر مارکتی به مبلغ صد هزار تومان چک ضمانت یا سفته میده رو چی میگید؟ یا همسایه ما که وقتی همسرش بیمار شده حتی پول ویزیت دکتر رو نداشت و به همین دلیل الان یک هفته هست تو کما رفته.اینها از نظر شما چیه؟شما صحبت از اختلاف بین میلیاردها میکنید اینها که ۷۰ درصد مردم هستند صحبت از سی هزار تومان ناقابل
  • ارتش سرخ IR ۱۴:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۴
    من حال حاج ممدو و خوب درک میکنم منم از کاراخراج کردن چون ی هفته مریض بودم نتونستم برم سرکار از وضعیتمم اطلاع داشتن و لی با بی مهری بیرونم کردن

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی