اسماعیل حلالی: آقای وزیر! جرات داری دادکان را به پرسپولیس بیاوری؟
منبع: مهر
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

هافبک پیشین تیم فوتبال پرسپولیس با اشاره به بحران مدیریتی موجود در این باشگاه گفت: آقایان با تصمیم‌گیری‌هایشان باشگاه را در دور باطل مدیریت نگه داشته‌اند.

خبرورزشیلیگ برتر ایران؛ اسماعیل حلالی درباره انتخاب افراد غیر مرتبط با ورزش در هیئت مدیره پرسپولیس تأکید کرد: وزارت ورزش بدترین بلا را سر پرسپولیس آورد. آنها پشت میزهایشان نشستند تا ورزش را نابود کنند. انتخاب آقایان افراد «بله قربان گو» است. چرا همین آقای وزیر جرأت نمی‌کند امثال محمد دادکان را به پرسپولیس بیاورد؟ چون او هم ورزش را می‌شناسد و هم فرمان پذیر نیست.

این هافبکِ دهه ۷۰ و ۸۰ فوتبال ایران افزود: ۳۰ سال است که می‌گویند می‌خواهیم استقلال و پرسپولیس را خصوصی کنیم و آنها هیچ منفعتی در دو باشگاه ندارند. اگر منفعت ندارید و شما از کنار استقلال و پرسپولیس مشهور نمی‌شوید، چرا دو باشگاه را به مردم واگذار نمی‌کنید؟ مشخص است که دنبال منافع فردی در اداره دو باشگاه بزرگ پایتخت هستند.

حلالی درباره تأثیر حاشیه‌های اخیر در تمرینات پیش فصل پرسپولیس برای لیگ برتر بیستم، خاطرنشان کرد: یحیی گل محمدی و بازیکنانش به بی تدبیری آقایان آگاه شده‌اند. اگر قرار بود مدیریت برای پرسپولیس نتیجه بگیرد قطعاً در همان مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا شاهد حذف این تیم بودیم اما مجموعه تیمی پرسپولیس مانع از این اتفاق شد و آنها به فینال رسیدند.

هافبک پیشین تیم فوتبال پرسپولیس در پایان گفت: گل محمدی کارش را برای حفظ تمرکز اعضای تیم یاد گرفته اما دلم برای هواداران میلیونی پرسپولیس می سوزد که اسیر بازی سیاسی مدیران بی کفایت در ورزش شده‌اند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۰
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • مرتضی IR ۱۴:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۴
    اوووووه چخبرتونه همه جا رو گذاشتین رو سرتون؟؟ پنج ساله با استقلال از این بدتر دارن میکنن کسی عین خیالش نیست تازه بعضی وزیراشون برامون استوری میذارن مسخره هم میکنن... حالا یه امسال سه چهارتا بازیکنشون رفته اونم هنوز نرفتن جاشون هفت هشت تا براشون گرفتن هر رسانه ای باز میکنی دارن ناله میکنن. چطور پنج سال ساکت بودین؟ ما با این شرایط هرسال نایب قهرمان میشدیم هر تیم دیگه ای بود سقوط میکرد ببینم امسال عیارتون چقدره برادران لنگی
    • مزدک IR ۱۴:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۴
      شما هر سال بیشترین و بهترین بازیکنهای لیگ رو با پرداخت بالاترین هزینه ها گرفتید. اگر هزینه های این 4 سال رو منتشر کنند خواهید دید که سهم کیسه چه اندازه بیشتر از پرسپولیس بوده است. ولی ما همیشه با غیرت و همت بازیکنهامون قهرمان شدیم.
    • ستارگان سرخ ایران و آسیا IR ۱۵:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۴
      بمیرم برات بیچاره !!! ببین بذار رک باشم چون فوتبال ایران ضعف مدیریت داره تیمی که قهرمان می شه با اون همه مشکل مدیریتی بهش حسادت زیاد می کنند ! تیمی هم که‌نتیجه نگیره میگه تقصیر مدیره !!!
    • مجهول الهویه IR ۱۵:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۴
      خدمت این برادر بگم که دیگه فکر نمیکردم نق و ناله بشنوم از شماها ولی می بینم که کلا خستگی نامذیزید. و این که شما با این وضع نایب قهرمانید با با هزار برابر بدتر بازم قهرمانیم.
    • نادی الاستقلال السعودی IR ۱۵:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۴
      برادر دورچرخه سوار شما با لابی و حق خوری نایب قهرمان شدید در ضمن تو هر پست چنتا بازیکن درجه یک داشتید و دارید که هیچ تیمی تو ایران پر مهره تر از شما نیست
    • کیسه حقیر IR ۱۵:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۴
      کیسه را کی حساب می کند کیسه با احمدی نژاد قهرمانی ناپاک آن تمام شد وقتی کیسه قدرت مقام پاک ندارد توقع دارید وزیر برای شما مثل دوره احمدی نژاد جام ناپاک تقدیم کند کیسه کش خوب پرسپولیس با پنجره بسته و با رفتن طارمی رضاییان امیری محرمی احمدزاده و مسلمان با ۱۳ بازیکن با بازیکنان امید خودش آدم همتی طاهرخانی نایب قهرمان آسیا و قهرمان لیگ و حذفی شد حق کیسه پنجم لیگ بود با بریدن سر تیم جم در کمیته انظباطی خوردن حق داوری تیم های دیگه مثل پارس جم شهرخودرو و سپاهان نایب قهرمان لیگ شد
    • فوتبال پاک IR ۱۶:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۴
      عالم و آدم میدونن لنگیا هوچی گر و زیاده خواه و بیت المال حروم کن هستن ایقدر بخاطر منافع ملی !!!!!!!!!!! پول به پاشون ریختن فکر کردن خبریه که یه بازیکن درجه دو که واقعا هیچ مربی بین المللی تیم ملی بهش اعتقادی نداره و انتخابش نکرده بنام شجاع ادعای دهها میلیارد پول قرارداد کرده ببین تو این باشگاه چی گذشته و چی میگذره حالا هم دارن دادکان دادکان میکنن دادکان آدم سالمیه به درد تیمتون نمیخوره انتخابش هم نمیکنن
  • کاج دوچرخه سوار وطن فروش IR ۱۵:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۴
    کیسه کشا یکی از مدیر های پرسپولیس رو نام ببرید که پرسپولیس کبیر رو نابود نکرده باشه پس ببندید ....
  • خون قرمز کیسه ابی IR ۱۶:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۴
    امسال دیکه میخوان هرجوری شده پرسپولیسو زمین بزنن و تیم کیسه رو قهرمان کنن ولی کور خوندن نمیذاریم اینحوری بشه..پرسپولیس بازم با اختلاف قهرمان میشه
    • IR ۲۲:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۴
      عزیز دل این جماعت کور خوندن، مگه خواب قهرمانی رو ببینن. پرسپولیس قبلاً امتحانشو پس داده. با ۱۳ بازیکن و فراری دادن برانکو هم قهرمان لیگ شدیم و هم دو بار تا فینال آسیا رفتیم. امسال هم همینطور خواهد شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی