نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
صدای باشگاه شهرخودرو از مدیران غیرفوتبالی خراسان درآمد!
زمان مطالعه: ۳ دقیقه

عضو هیئت‌مدیره شهرخودرو گفت: متاسفانه دوستان با این طرز فکر مسموم و غیرفوتبالی، تیم‌های چون ابومسلم و پیام را به جایی بردند که امروز کمتر اسمی از آنها شنیده می‌شود.

خبرورزشی/ مدیریت فوتبال؛ به نقل از سایت باشگاه شهرخودرو، مقصود خدایی در واکنش به اظهارات رئیس هیئت فوتبال خراسان رضوی در خصوص ارزش افزوده این باشگاه برای مدیران شهرخودرو، اظهار داشت: واقعا نمی‌فهمم در فاصله کمتر از دو هفته به شروع لیگ، این چه اظهارات نامتعارف و عجیبی است که از جانب متولی فوتبال خراسان مطرح می‌شود! جایی که خودش را متولی استان می‌داند به عوض حمایت از تیم این استان با نقاب کدخدامنشی شروع به سهم‌خواهی از موفقیت‌ها می‌کند و تمرکز نماینده افتخارآفرین خراسان بزرگ را با حرف‌هایی از جنس فرافکنی در آستانه لیگ به هم می‌ریزد.

وی افزود: متاسفانه امروز شهرخودرو پس از اردوی آماده‌سازی خوبش در تهران، به عوض تمرکز برای شروع پرقدرت برای لیگ باید پاسخ کسانی را بدهد که به عوض دغدغه مسئولیت‌شان در رتق و فتق مشکلات نماینده فوتبال استان، با حرف‎های غیرفوتبالی تیشه به ریشه نماینده فوتبال استان خودشان می‌زنند؛ کسانی که یک ریال حاضر به هزینه از جیبشان نیستند و حالا کسی که برای تیم شهرشان هزینه می‌کند را متهم به ارزش افزوده می‌کنند.

عضو هیئت‌مدیره باشگاه شهرخودرو خراسان تصریح کرد: آقای اصولی حتما فراموش کرده‌اند که پدیده‌ای که تحویل شهرخودرو شد به لطف مدیریت سالیان دراز هیئت فوتبال خراسان با ۵۰سال قدمت محترم فوتبالش، متاسفانه چیزی جز یک تکه کاغذ با حدود ۴۰ و چند میلیارد بدهی نبود؛ نه ساختمانی، نه زمین تمرینی و نه... که حالا پس از راهیابی تیم به آسیا و افتخارآفرینی آن در بالای جدول، دوستان در موفقیت‌هایش ارزش افزوده‌شناسی می‌کنند.

خدایی تاکید کرد: مجموعه شهرخودرو خراسان به عنوان یک بخش اقتصادی وارد این استان شد و می‌توانست همچون دیگر بخش‌های اقتصادی اکنون بدون هیاهو فقط کارش را بکند، اما خادمی شهر امام رضا(ع) را بی‌منت پذیرفت و امتیاز پدیده‌ای پر از بدهی را خرید که به واسطه تمام مشکلات از سوی مدیران وقت مجموعه‌اش طرد می‌شد.

وی خاطرنشان کرد: شهرخودرو بی‌منت وارد فوتبال خراسان شد، بی‌منت افتخارات آن را نصیب استان خراسان و هواداران عزیزش کرد اما امروز با منت کسانی مواجه شده که ظاهرا ذهن فراموش کاری نسبت به گذشته دارند و خیلی چیزها را از یاد برده‌اند. به صراحت عرض می‌کنم که این تیم همین الان هم متعلق به مردم مشهدالرضا(ع) است و اگر نفر بهتری را نسبت به شهرخودرو سراغ دارند بسم‌الله.

عضو هیئت مدیره باشگاه شهرخودرو تاکید کرد: با بیان اینکه کاش فوتبال دست فوتبالی‌ها اداره می‌شد، افزود: متاسفانه دوستان با این طرز فکر مسموم و غیرفوتبالی، تیم‌هایی چون ابومسلم و پیام را به جایی بردند که امروز کمتر اسمی از آنها شنیده می‌شود. همان ۵۰ سال سابقه‌ای که اسمش را می‌آورند، خودشان خاک کرده‌اند و متاسفانه با همین افکار هم شرایط را به گونه‌ای در پیش گرفته‌اند که ۱۰۰سال دیگر هم فوتبال خراسان بدون کوچکترین زیرساختی باقی خواهد ماند.

خدایی یادآور شد: وقتی تفکر شما این است که مدیریت فوتبال یک ارزش افزوده است همین می‌شود که حمایت از بخش خصوصی در حد شعار باقیمانده و شما از فروش یک زمین تمرینی ساده که باز برای فوتبال همین استان باقی می‌ماند دریغ می‌کنید چون شاید بعدها بگویند این زمین را فلان مدیر باشگاه برای این شهر گرفت؟!

عضو هیئت‌مدیره شهرخودرو با بیان اینکه هواداران فوتبال خراسان بدانند که شهرخودرو تک و تنها است، یادآور شد: وقتی تیم استان خراسان برای یک بازی دوستانه در شهر خودش باید ۶۰میلیون پول اجاره زمین بپردازد، وقتی ۳ درصد هزینه انتقال بازیکن را باید در فدراسیون فوتبال و ۳ درصد را باز در هیئت فوتبال همین استان باید بپردازد، وقتی تمام کمک مدیریت شهری به شهرخودرو تاکنون فقط یک و نیم میلیارد به خاطر صعود به لیگ قهرمانان آسیا در اسفند ماه ۹۸ بوده و وقتی تمام درخواست مالک باشگاه، فروش یک زمین تمرینی به شهرخودرو، برای تیم همین استان است که همین‌جا هم می‌ماند، عملیاتی نمی‌شود مظلومیت و تنها بودن شهرخودرو بیش از پیش علنی می‌شود.

خدایی در بخش دیگری از صحبت‌های خود یادآور شد: شهرخودرو در چند وقت اخیر اگر بیشترین بازیکنان بومی تاریخ این تیم از زمان پدیده را نداشته، کمتر از آن هم نداشته و اکثرا سکوی پرتاب بازیکنان جوانی شده که در دوران پدیده پشت خط مانده بودند و اکنون نیز بازیکنان مستعد بومی در تیم‌های پایه‌ای و بزرگسال خود دارد. ضمن اینکه هر سرمربی‌ای حق دارد در مورد کادر و بازیکنانش تصمیم‌گیری کند و انتقادی نیست.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • hamed US ۱۹:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۴
    شما فوتبالی هستید که دروازه بانتونو مستقیم بردید رو نیمکت شد سرمربی!!!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی