نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
چهارشنبه ۷ آبان ۱۳۹۹ - ۰۴:۲۹
۸ |
۰
جانشین شجاع خلیل‌زاده در پرسپولیس کیست؟
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

در حال حاضر پرسپولیس فقط سیدجلال حسینی و محمدحسین کنعانی‌زادگان را به عنوان دو مدافع وسط باتجربه در اختیار دارد که می‌توان روی آنها حساب کرد. اما پرسش اینجاست‌؛ در صورت مصدومیت یا محرومیت هر یک از این دو مدافع میانی قرار است چه کسی در خط دفاع پرسپولیس جانشین شود؟

خبرورزشی/ لیگ برتر ایران؛ با جدایی شجاع خلیل‌زاده از پرسپولیس دست یحیی گل‌محمدی در این پست حساس خالی‌تر از همیشه شد. در حال حاضر پرسپولیس فقط سیدجلال حسینی و محمدحسین کنعانی‌زادگان را به عنوان دو مدافع وسط باتجربه در اختیار دارد که می‌توان روی آنها حساب کرد. اما پرسش اینجاست‌؛ در صورت مصدومیت یا محرومیت هر یک از این دو مدافع میانی قرار است چه کسی در خط دفاع پرسپولیس جانشین شود؟

چهارم اسفند ۱۳۹۷ پرسپولیس در حالی برابر نفت مسجدسلیمان قرار گرفت که سیدجلال حسینی و شجاع خلیل‌زاده دو مدافع میانی فیکس خود را به دلیل مصدومیت در اختیار نداشت؛ بر همین اساس برانکو مجبور به استفاده از دیگر بازیکنان در این بخش از زمین بود. برخی تصور می‌کردند برانکو از زوج مصلح و نادری در دفاع میانی استفاده کند اما با توجه به اینکه هر دوی این بازیکنان چپ‌پا بودند و همچنین در لیست پرسپولیس دفاع چپ جانشین وجود نداشت، سرمربی‌ این تیم ترجیح داد زوج کمال و نادری را در پست دفاع وسط به کار گیرد. این دو در طول ۹۰ دقیقه نمایش کم‌نقصی داشتند و به جز یک صحنه که هیثم هاشمی‌زاده را در آستانه تک ‌به ‌تک شدن قرار داد، اشتباه دیگری مرتکب نشدند تا نمره قبولی بگیرند. در آن صحنه نیز شیری به خوبی پوشش داد و با یک تکل مانع گل شدن ضربه شد. البته تیم میزبان نیز توان هجومی زیادی نداشت اما با این حال زوج جدید قرمزها در دفاع میانی نیز عملکرد قابل دفاعی را از خود نشان داد. 

حالا یکی از آن دو مدافع میانی بازی با نفت مسجد سلیمان از پرسپولیس به استقلال کوچ کرده اما دیگری مانده است. کمال کامیابی‌نیا بازیکن با تجربه و با هوشی است که می‌تواند در صورت مصدومیت یا محرومیت سیدجلال حسینی و محمدحسین کنعانی‌زادگان جانشین آنها شود. البته احمد نوراللهی شماره ۸ پرسپولیس هم هر از گاهی در دیدارهای دوستانه به عنوان مدافع وسط برای تیمش بازی کرده است. نوراللهی قد نسبتاً بلندی داشته و روی ضربات سر استادانه ضربه می‌زند کما اینکه یک گل زیبا هم در دربی با همین توانایی به ثمر رسانده است. همچنین با توجه به پست اصلی بازی نوراللهی در هافبک دفاعی او قادر است در امور دفاعی شامل تکل زدن، دفع توپ حریفان، بازیخوانی و دریبل نخوردن موفق عمل کند. از طرفی پرسپولیس در حال حاضر دغدغه شیرینی در خط میانی خود و پست هافبک دفاعی دارد. 

کمال کامیابی‌نیا، احمد نوراللهی و میلاد سرلک ۳ هافبک تدافعی پرسپولیس محسوب می‌شوند که از میان آنها فقط ۲ بازیکن می‌توانند در ترکیب اصلی این تیم بازی کنند و یکی باید بالاجبار روی نیمکت بنشیند، بنابراین در صورت مصدومیت یا محرومیت سیدجلال حسینی یا محمدحسین کنعانی‌زادگان این ۳ بازیکن می‌توانند همزمان در ترکیب اصلی پرسپولیس بازی کنند؛ چه بسا یکی از دلایلی که یحیی گل‌محمدی روی خوشی به بازگشت محمد انصاری یا محسن ربیع‌خواه نشان نداد همین حساب باز کردن روی بازی کمال کامیابی‌نیا و احمد نوراللهی در خط دفاع بوده باشد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۸
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • فرشاد IR ۰۵:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۷
    انصاری اگه حق دلالی رو به گل محمدی بده میتونه بمونه.
    • امید اس اس IR ۰۹:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۷
      مطمئن باش نمیده.پس تو بپا از شدت سوزش جزقاله نشی برات خوبیت نداره بوی سوختت همه جا رو برداره فضول
  • ستارگان سرخ ایران و آسیا IR ۰۵:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۷
    اصلا مهم نیست شجاع و ترابی و علیپور و بیرانوند رفتند چون از مدیران توقعی نیست ! آخه یکی بگه گناه عیسی چه بود کیسه کشای حسود کاری کردند که AFC محرومش کنه ؟!!!! البته می گن حسود حسود هرگز نیاسود اینو به خاطر داشته باشید
  • ابرام US ۰۷:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۷
    امید وارم که هر که هست نه خیلی شجا ع با شه ونه خیلی بز دل و بی دست و پا و خا صیت . یه آدم درست حسا بی با شه با مرام ِ آقا هما یون خان بهزادی و شعور و معرفت حسین آقا کلا نی و اصالت حمید خا ن شیرزادگانی . به عنوان یه پرسپولییسی دِبشِ قدیمی و دوستدار و عا شق پرسپولیس با ستانی هر گز تما یلی به مرام و کردار علی آقای پروینی و همپالگی های همدانی او و بی سیمی های نجف آبادی و غیا ث آبادی و موتِیشن داذه ها ی لوا سا نی ندارم . کله پا چه و چلو کباب کوبیده و سلطا نی و سیراب شیردون با هزارلا رو هم تفنُّنی عا شقشم٬ اما حساب سن و سال و عواقب قند خون و کلسترول بد و نا جنس هم دستمه و بعضی موقع ها هم به سری به زمین خاکی های خزانه و دولت آباد میزنم و کنا ر آپارتمان ها ی مدل آلونکِ اونجا که خیلی هم ازشون خا طره دارم یکی دو تا سلفی می گیرم و حال می کنم و به یاد مرا م و معرفت آقا تختی حدا بیامرز به ابن با بویه میرم و یه فا تحه نثار ش میکنم و یه چشمکی هم به سی تیر ی ها ی شجاع و با معرفت و خوابیده تو آلونک ها ی اجاره ای سی ساله شهرداری تهران و حومه .
    • امید اس اس IR ۰۹:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۷
      انصافا حسین کلانی واقعا مرد بزرگیه برعکس بعضی از اسطوره های پفکی همین کلانی بود که گفت مرحوم خسروانی هیج نقشی در انحلال شاهین نداشت و آنچه ساخت مایه افتخار ایرانه و حرفش بازتاب زیادی داشت یعنی میتونست با دروغ تاریخو تحریف کنه ولی نکرد
    • 000 TW ۱۱:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۷
      یحیی کارش رابلده.پس مثل 5سال اخیرپرسپولیس :هرچی سرمربی (یحیی )بگه.هرتصمیمی بگیره قبوله.
  • خون قرمز کیسه ابی IR ۱۱:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۷
    سید صخره بهترین جانشینه..کسی که حرفه ای زندگی کرده مهم نیست چقد سن داره مهم اینکه میتونه بازی کنه.درسته مثل یکی دو سال قبل نمیشه ولی بازم از خیلیا بهتره و از همه مهمتر یه رهبر خوب و فرمانده خوب توی زمینه
  • م.ر IR ۱۲:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۸
    پرسپولیس اگر زود تر دست بکار می شد می توانست کاپیتان و دفاع وسط تیم پیکان مهران موسوی را جذب کند ، اما تیم فولاد زود تر دست بکار شد و با مهران موسوی قرار داد بست .

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی