چهارشنبه ۷ آبان ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۳
۳ |
۰
محمد انصاری قراردادی با باشگاه پرسپولیس ندارد!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مدافع چپ تیم فوتبال پرسپولیس که مدتی به علت مصدومیت از تمرینات دور است، قراردادی با باشگاه سرخپوش ندارد.

خبرورزشی/ لیگ برتر فوتبال؛ محمد انصاری بازیکن خوش‌اخلاق تیم فوتبال پرسپولیس مدتی قبل از ناحیه رباط صلیبی مصدوم شد و برای بازگشت به میدان، حداقل سه ماه دیگر زمان می‌خواهد. او این روزها تمرینات انفرادی خود را دنبال می‌کند اما نکته اینجاست که کادرفنی پرسپولیس، این بازیکن را در اختیار باشگاه قرار داده است.

انصاری ادعا کرده هنوز با باشگاه پرسپولیس قرارداد دارد. البته این ادعا تا حدودی درست است زیرا زمان قرارداد این بازیکن، پایان فصل بیستم درج شده اما این تمام ماجرا نیست.

یکی از نزدیکان به باشگاه پرسپولیس، در خصوص وضعیت انصاری به خبرنگار ما گفت: «از قرارداد این بازیکن هنوز یک فصل دیگر باقی مانده اما در قرارداد فصل بیستم او، هیچ رقمی نوشته نشده و به همین خاطر، به لحاظ حقوقی نمی‌توانیم ادعا کنیم انصاری با ما قرارداد دارد. اگر کادرفنی اعلام می‌کرد این بازیکن باید در لیست فصل بیستم بماند، می‌توانستیم برای تمدیدقراردادش، مذاکره کنیم و وقتی به یک رقم مناسب رسیدیم، آن را در قرارداد اضافه کنیم تا حالت حقوقی پیدا کند اما در شرایط فعلی، می‌توانیم بگویم محمد با ما قرارداد ندارد.»

اگر این ادعای مطرح شده توسط نزدیکان باشگاه پرسپولیس درست باشد، موضوع مربوط به قرارداد انصاری با سرخپوشان پیچیده‌تر از گذشته می‌شود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • خون قرمز کیسه ابی IR ۱۱:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۷
    اینم اخرو عاقبت بازیکن با تعصب و بی حاشیه..حتما باید مثل شجاع ولتون میکردو میرفت چین که منتشو بکشید؟؟؟بخدا ممد انصاری حیفه بخدا که حیفه از دستش بدیم
  • MGH IR ۱۱:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۷
    اون موقع که پیشنهاد 10 میلیاردی چینی ها رو بخاطر بسته بودن پنجره پرسپولیس رد کردی باید فکر این روزا رو میکردی حاج ممد. الان چرا طرافداری با تعصب پشتت در نمیان؟؟؟ معلومه، چون نه از فوتبال چیزی می فهممن و نه از خرج زندگی! اینا فقط تووی موبایلشون با تعصبن! همونایی که به شجاع خرده میگرفتن چرا رفت! بیا، این ممد انصاری دو بار واسه پرسپولیس رباط داد الانم بهش گفتن به سلامت نمی خواهیمت. دلبستن به follow و unfollow کردن این جماعت "با تعصبنما" حماقت محضه.
  • صمدقلی IR ۱۲:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۷
    بشدت از اینکار یحیی ازش دلگیر هستم حتی بیشتر از اشتباه بزرگش در خصوص مهدی مهدوی کیا. جدا از جایگاه فنی یحیی که مختار است در انتخاب فنی ، فلسفه باشگاه پرسپولیس تنها اصلی است که بنظرم بسیار بالاتر از قهرمانی ها ارزش داره و تحت هر شرایطی باید حفظ بشود.پرسپولیس همیشه و در طول تاریخ محترمانه با بازیکان و تاریخ سازهاش رفتار کرده.برعکس استقلال. شما به احمدرضا عابدزاده و مجید نامجومطلق نگاه کنید و اینکه پرسپولس چطور با این دو عزیز را محترمانه رفتار کرد.ما با استقلالی ها که بطور نمونه رفتارشون با پادوانی مظلوم نشون میدهد فلسفه اونها چی است تفاوت داریم ( اصلا قضاوت نمی کنم فلسفه استقلال درست است یا پرسپولیس . بهرحال ما پرسپولیس ها اینطوری پهلوون مسلک و مردمی و با مرام هستیم و هوای کسایی که کنارمون بودند و حتی رقبایی که زمین خوردند را داریم. این فرهنگ کنار زدن بازیکن مصدوم هم از حضور ایرج عرب استقلالی و برخورد با حسین ماهینی پایه گذاری شد و الان متاسفانه داره تکرار می شود امیدوارم باب نشود و محمد انصاری همیشه عزیز را در کنارمون داشته باشیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی