بهروز رهبری‌فرد: شجاع ۲ بار لوگو را بوسید و شد متعصب‌ترین بازیکن تاریخ  
زمان مطالعه: ۷ دقیقه

کاپیتان پیشین پرسپولیس به خبرورزشی گفت: همین هواداری که انتقاد می‌کند، اگر امروز حقوقش ماهی سه میلیون تومان است، در جای دیگری بتواند ۳۰۰ میلیون تومان در هر ماه درآمد کسب کند، هوایی نمی‌شود؟

خبرورزشیکاوه علی‌اسماعیلی؛ «هواداران بالاخره یک روز باید این همه نگرانی در مورد جدایی بازیکنان را فراموش کنند.» این یکی از مهم‌ترین جملات بهروز رهبری‌فرد در گفت‌وگو با خبرورزشی است. بدون مقدمه بیشتر، مصاحبه را بخوانید: 

بالاخره مهدی رسول‌پناه پرسپولیس را رها کرد و استعفا داد. در این مورد چه نظری دارید؟ 
من این موضوع را همیشه گفته‌ام که مدیریت پرسپولیس شده شبیه به طرح‌ کاد. انگار باشگاه پرسپولیس، یکی از رشته‌های حرفه‌وفن دوره دبیرستان است! شما هر شغلی که داشته باشی، مکانیک باشی، اتوشویی داشته باشی، پرده‌دوز باشی، دندانپزشکی خوانده باشی و اصلاً هر شغلی قدیم داشتی، فقط کافی است یک رایزنی کوچک کنی تا به وزارت ورزش نزدیک شوی. احتمالاً آنجا فرم دارند، فرم را پر می‌کنید و در آن می‌نویسید می‌خواهید مدیرعامل پرسپولیس شوید. در عرض دو، سه روز مدیرعامل باشگاه می‌شوید چون برای وزارت ورزش اصلاً این مسائل مهم نیست که طرف، ورزش کرده یا نه، اصلاً آشنایی با ورزش، سابقه ورزشی، شناخت اصول مدیریت در ورزش را دارد یا نه؟! 

این نگاه سختگیرانه‌ای است! 
نه آقا، چرا سختگیرانه؟ اولین بار نیست، آخرین بار هم نخواهد بود. کسی که فوتبال بازی می‌کند، قطعاً از کشتی، بسکتبال، تنیس، وزنه‌برداری و همه رشته‌ها می‌تواند صحبت کند. یک‌بار رویانیان را قسم دادم که؛ بگویید قبل از مدیریت بر باشگاه پرسپولیس، حتی یک بار هم شده یک بازی فوتبال را دیده باشید؟ او گفت اصلاً! آنقدر از این فضا دور بود که فکر می‌کرد مجتبی محرمی عکاس ورزشی است! باور کنید اینها تقصیری ندارند و نباید از امثال رسول‌پناه گلایه کرد بلکه باید دید چه کسانی به این افراد مجوز مدیریت بر باشگاه پرسپولیس را می‌دهند. آیا رسول‌پناه چیزی از فوتبال می‌دانست؟ مثلاً به اندازه‌ای که از علوم پزشکی یا ایمپلنت دندان سررشته داشت، از مدیریت بر ورزش هم می‌دانست؟ واقعاً قبل از حضور او در پرسپولیس، کسی رسول‌پناه را نمی‌شناخت اما حالا تمام طرفداران پرسپولیس اسم و سابقه و مدل کاری او را می‌شناسند و برای خودش یک چهره سرشناس است. 

البته از رسول‌پناه به شدت هم انتقاد می‌شود. 
بله اما یادتان نرود در ایران، همه آدم‌ها دنبال آن هستند که شهرت به دست بیاورند و اکثراً سریع‌تر به شهرت می‌رسند. حالا دیگر رسول‌پناه رفته و باید فکر آینده باشیم. 

چه کسی بهترین گزینه است؟ 
الان که با هر کسی صحبت می‌کنم، می‌گویند گرشاسبی یا طاهری بیاید. این دو نفر خیلی عزیز و محترم هستند اما چه گلی به سر پرسپولیس زدند؟ شما بگویید آنها چه کار کرده‌اند؟ برخی از هواداران ما هم ساده هستند و فقط دنبال نام‌ها می‌روند در حالی که باید فقط از تیم حمایت کنند. به خدا قسم من تا به حال مدیرعاملی را ندیده‌ام که برود و برای پرسپولیس گل بزند. آنها غیر از حاشیه‌سازی و بیشتر کردن مشکلات، هیچ کاری برای پرسپولیس نکرده‌اند. مردم باید فقط حواس‌شان به داخل زمین و حمایت از تیم و کادر فنی باشد. رها کنید این نام‌ها را. 

اتفاقاً قبلاً هم این حرف‌ها را گفته بودید...  
بله، تقریباً در هر مصاحبه‌ام می‌گویم که این باشگاه، مدیرعامل و معاون و کارمند نمی‌خواهد. مردم حاضرند ماهی پنج هزار تومان به حساب باشگاه واریز کنند تا این تیم فقط به قهرمانی برسد. فکر می‌کنید در این شرایط، خیلی بدتر از اینها نتیجه می‌گیریم؟ امکان ندارد این اتفاق بیفتد. مگر قدیم چطور بود؟ مگر زمان علی پروین، باشگاه مدیر داشت؟ یک نفر را می‌گذاشتند به عنوان مدیرعامل که بگویند باشگاه صاحب دارد ولی صفر تا صد کارها در دست پروین بود. با نصف ما قرارداد می‌بست و با نصف دیگر هم شفاهی صحبت می‌کرد. می‌رفتیم داخل زمین و قهرمان می‌شدیم! این همه سال در پرسپولیس بودم، مجموعاً چهار مرتبه قرارداد امضا نکردم چون اصلاً این‌طور نبود که قراردادی بدهند، آپشنی بگذارند، شرط و شروطی داشته باشند. خودتان بگویید آن زمان پرسپولیس بهتر مدیریت می‌شد یا امروز؟ تازه علی‌آقا به هیچ‌کدام از ما پول هم نمی‌داد که فقط فکرمان داخل زمین باشد! 

چطور باید این تغییرات فکری را به وجود آورد؟ 
دوست دارم بار دیگر به هواداران پرسپولیس بگویم دوستان عزیزم، همه این مدیران، معاونان، مربیان، بازیکنان و حتی کارمندان باشگاه می‌آیند و می‌روند اما شما می‌مانید. دل‌تان به حال خودتان و تیم محبوب‌تان بسوزد، نه این افراد. چند نفر را نام ببرم که بعد از پرسپولیس رفتند و در باشگاه‌ها و تیم‌های دیگر کار کردند و اتفاقاً برای شکست دادن و زمین زدن پرسپولیس جنگیدند؟ اینجا برای شما عشق و زندگی است اما برای دیگران سکوی پرتاب. شما فقط پای تیم‌تان بمانید، نه پای این آدم‌ها. ده‌ها ستاره بودند که رفتند و در تیم‌های دیگر بازی کردند اما بدون آنها هم پرسپولیس ماند و قهرمانی به دست ‌آورد. 

خیلی خوب شد که بحث را به اینجا کشاندید چون می‌خواستم در مورد جدایی محمد نادری، شجاع خلیل‌زاده، مهدی ترابی، علی علیپور و...  هم بپرسم. 
امروز این بازیکنان رفتند، منتظر باشید دو روز دیگر وحید امیری، بشار رسن، سیدجلال حسینی، یحیی گل‌محمدی و بقیه همه بروند. این ذات فوتبال است. من نمی‌دانم چرا هواداران ما این همه نگران هستند. آنها می‌روند اما پرسپولیس می‌ماند. 

ولی قبول کنید جدایی شجاع برای هواداران پرسپولیس نگران‌کننده بود! 
بگذارید از جای دیگری این بحث را ادامه بدهیم. الان هواداران نگران هستند چون بازیکن «متعصب» تیم‌شان را از دست داده‌اند اما این کلمه تعصب، چیزی نیست که با دو بار بوسیدن لوگوی پرسپولیس به دست بیاید. امروز در مورد فوتبال حرفه‌ای حرف می‌زنیم. اینکه من دو بار لوگو را ببوسم و بقیه بگویند عجب تعصبی داشته، اشتباه است. شجاع با دو بار بوسیدن لوگو از نگاه هواداران شد باتعصب‌ترین بازیکن تاریخ باشگاه پرسپولیس اما دیدید که به راحتی یک آب خوردن، رفت و به آینده‌اش رسید. من از طرفداران پرسپولیس خواهش می‌کنم روی هر کسی، نام متعصب را نگذارند. 

پس چه کسی به پرسپولیس تعصب دارد؟ 
یک زمانی ما فکر می‌کردیم نسبت به باشگاه تعصب داریم و آینده‌مان شرایطی شد که می‌بینید. احتمالاً بازیکنان فعلی، وضعیت ما را می‌بینند که تصمیم گرفتند قید تعصب و این مسائل را بزنند و به زندگی شخصی‌شان بپردازند. ما تعصب داشتیم، امروز چه چیزی داریم؟ البته یک موضوعی را هم بگویم؛ زمانی که ما فوتبال بازی می‌کردیم، رقم قراردادها بالا نبود و پیشنهادات زیادی هم نمی‌شد. مثلاً من از پرسپولیس صد میلیون تومان می‌گرفتم اما فلان باشگاه پیشنهاد می‌داد ۱۰۵ میلیون تومان. در آن شرایط، می‌گفتم به عشق پرسپولیس می‌مانم ولی حالا شرایط فرق دارد. امروز باشگاه پرسپولیس می‌گوید دو میلیارد می‌دهیم اما باشگاه قطری می‌گوید ۲۲ میلیارد می‌دهیم. معلوم است که بازیکن باید برود تا زندگی خودش را بسازد. 

یعنی شجاع یا سایر بازیکنانی که رفتند، کار درستی کردند؟ 
من کل مطلب را گفتم. باور کنید با توجه به شناختی که از بازیکنان همدوره خودم دارم، اگر زمان ما هم چنین پیشنهاداتی می‌شد، حتماً همه‌مان می‌رفتیم تا درآمد بیشتری کسب کنیم. باید با این شرایط کنار آمد. مشخص است که هر کسی با این رقم‌ها از پرسپولیس می‌رود. همین هواداری که انتقاد می‌کند، اگر امروز حقوقش ماهی سه میلیون تومان است، در جای دیگری بتواند ۳۰۰ میلیون تومان در هر ماه درآمد کسب کند، هوایی نمی‌شود؟ مشخص است که با حقوق سه میلیون تومان نمی‌ماند. اینها را هم بگویم که بازیکنان حق دارند. باشگاه‌های خارجی هر رقمی که بدهند، چند برابر تیم‌های ایرانی است. 

پس باید دور تعصب در فوتبال را خط کشید؟ 
این اشتباه ماست که فکر می‌کنیم همه باید فقط تعصب داشته باشند. این بازیکنان آمدند و در دوره‌ای برای پرسپولیس بهترین بازی خود را کردند و حالا حق‌شان است که به پیشنهادات‌شان جواب بدهند و بروند. من منظورم این است که طرفداران ما نباید ناامید شوند. بگذارید خلاص‌تان کنم‌؛ در فوتبال ایران هیچ آدم باتعصبی به یک باشگاه را پیدا نمی‌کنید! نه مدیر، نه مربی و نه بازیکن. متعصب‌ترین آدم‌های فوتبال ایران، همین هوادارانی هستند که زیر برف و باران به استادیوم می‌روند و همیشه پای تیم‌شان می‌ایستند. نه تیم‌شان را عوض می‌کنند و نه مقابل کری‌ها کم می‌آورند. آنها نباید نگران وضعیت تیم باشند. 

آینده پرسپولیس را با این شرایط چطور می‌بینید؟ 
انگار در فوتبال ایران یک قانون شده که مدیرانی که می‌آیند، همیشه باید با غرولند بازیکنان و مربیان درگیر باشند. اصلاً حرفه‌ای نیست اما وجود دارد. به خصوص در استقلال و پرسپولیس این وضعیت بدتر است. ۱۴ باشگاه دیگر هم داریم که تغییر مدیریت در آن اصلاً دیده نمی‌شود اما اینجا، مردم حتی مقابل مجلس جمع می‌شوند تا اعتراض کنند. شجاع از پرسپولیس رفته، انگار آسمان به زمین رسیده است! هر کسی برود و هر کسی بیاید، این مسائل همچنان وجود دارد: نبود پول، قهر مربیان، شکست در بازی‌های آینده، جدایی بازیکنان و...  اینها طبیعت فوتبال ایران است و نمی‌توان از آن فرار کرد. این همه بازیکن رفتند و ۷ بازیکن جدید به تیم آمدند که ۵ نفرشان در ترکیب اصلی حاضر بودند، مگر پرسپولیس با این نفرات بد بازی کرد؟ از این به بعد هم، این‌طور است. اگر جدایی بازیکنان بر عملکرد تیم تأثیر بگذارد، فقط به خاطر مسائل فنی است وگرنه هواداران نباید بابت این اتفاقات ناراحت باشند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • ستارگان سرخ ایران و آسیا IR ۱۳:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۷
    دقیقا حرفاش درسته منم حرفم همینه بازیکن پیشنهاد به این خوبی داره خب ماهم باشیم پول بیشتر رو انتخاب می کنیم نه تعصب رو
    • کیسه مرغی IR ۱۴:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۷
      ما کاری به رفتن این بی تعصب به الریان نداریم همانطور که با رفتن ترابی مشکل نداشتیم شجاع مثل ترابی بی حاشیه و بدون سروصدا می رفت مشکلی نبودنوع رفتن و جوی تیم بهم زدن و حاشیه به تیم زد و از همه مهمتر هواداران به بازی دادن و بوسیدن لگوی الریان هواداران ناراحت کرد شجاع از همان موقع با پخش فیلم در قطر علیه مدیر تیم مصاحبه کرد با الریان توافق کرد و تمام حاشیه ها و اعتصاب ها اضافه کردن قرارداد سایر بازیکنان مقصر شجاع بود بوسیدن لگوی الریان زخمی شدیدتر از آن بود هواداران منافع باشگاه به هیچ کس نمی فروشد خواسته هواداران خواستار شکایت علیه شجاع بابت قرارداد ۲ سال و محروم کردن شجاع و الریان و گرفتن غرامت حق باشگاه هست و هواداران دیگه کاری به شجاع ندارند و شجاع کاری به پرسپولیس و هواداران نباید داشته باشد و حق بازگشت به پرسپولیس ندارد
    • علی کانابیس IR ۱۴:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۷
      بله پول خوبه ولی اینم هست که یه بازیکون میدونه چند روز دیگه فیناله و این اتفاق شاید تا 10 سال دیگه هم نیوفته.میموندن بعد فینال که جامو آوردن تهران هر کی هر جا میخواست میرفت.حالا با یه درصدی کمتر از پیشنهاداتشون.یا حداقل سود آوری داشتن مثل بیرو . نه این که کلاه سره باشگاه بزارن مثل ترابی
    • علی تاجی IR ۱۶:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۷
      منم با همه حرفاش موافقم اما نکته اینجاست در فوتبال حرفه ای با بازیکن طوری قرارداد میبندن که وقتی تو تیمی بزرگ شد ، به چشم اومد و پیشنهاد های آنچنانی پیدا کرد حق ترانسفر خوبی هم به باشگاه برسه. معمولاٌ در فوتبال حرفه ای خود بازیکن هم این رو حق باشگاه میدونه. نمونه آشناش جهانبخشه که وقتی با گرونترین قرارداد از آکمار جدا شد پول خوبی هم نصیب باشگاه شد و باشگاه تونست بازیکنان جویای نام خوبی جایگزینش کنه. اینطوری هم بازیکن،هم باشگاه و هم هوادار راضی هستند. اما مسئله اینه که دلال ها تو قرارداد بازیکن های ایرانی بند فسخ یا هزار جور شرایط من درآوردی دیگه میذارن که خودشون پول بیشتری گیرشون بیاد. و در نهایت از طرفی با احساسات هوادار بازی میشه و از طرفی باشگاه نه راه پس داره نه پیش.
    • IR ۱۹:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۷
      اینهمه بازیکن از پرسپولیس و تیمای دیگه جدا میشه! مشکل رفتن نیست مشکل نوع رفتنه!!!!
  • پرسپولیسی RU ۱۴:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۷
    حرف حق رو زد یه بازیکن در سال های آخر بازیش باید به فکر خانواده و آینده اش باشه ولی یه سری هوادار افراطی میگن نه باید با یک دهم پیشنهادش به خاطر تعصبش بمونه در حالی که تعصب یعنی وقتی بازی می کنی با تمام وجودت بازی کنی و بهترین خودت باشی که شجاع همیشه اینطور بوده.
    • ستارگان سرخ ایران و آسیا IR ۱۴:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۷
      و البته شاید اگه پیشنهاد الریان رو قبول نمی کرد دیگه پیشنهاد خوبی براش نمی اومد فراموش نکنیم الریان یکی از تیم های خوبه لیگ ستارگان قطر و فکر کنم نماینده قطر درفصل آینده لیگ قهرمانانه !!!! ولی خیلی بد از پرسپولیس جدا شد ، البته آدم احساساتیه و زود از کوره در می ره همین بوسیدن لوگو الریان حس می کنم تصمیم احساساتی ناشی از عصبانیتش بود که گرفت از چهره اش معلوم بود ! اما اینکه چرا قبل فینال آسیا رفته عجیبه من یکی این افتخار رو از دست نمی دادم باید جای شجاع باشی که ببینیم دلیل این تصمیم چیه ؟!!!!!
    • Amir perspolis IR ۱۵:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۷
      شاید براتون جالب باشه من بخاطر بهروز رهبری فرد، مهدی هاشمی نسب و عابدزاده پرسپولیسی شدم ❤❤❤❤ اون زمان مثلا سال ۷۹ دربی جنجالی فقط یکی باید بهروز رهبری فرد رو میگرفت خخخخخخ عشق میکردم وقتیکه پیراهن پرسپولیسو از روی نافش گره میزد با موهای فرفری یقه ی پیرهن سامسونگ رو میداد بالا خخخخ ❤❤❤❤ بعد رهبری فرد و هاشمی نسب عینه داداش بودن ینی خیلی بهم نزدیک بودن یه چی شدیدتر از سروش رفیعی و شجاع، هر دو گلزن متعصب، هاشمی نسب سرزن بود رهبری فرد پنالتی معمولا ❤❤❤❤ ای خدا اون دوران چقد خوب بود، نه خبری از گوشی بود و نه فضای مجازی برا تهمت زدن و قضاوت کردن، فقط خبرورزشی حرف اول و آخر رو میزد چون ۸۰ درصد مطالبش درست بود
    • ابرام US ۱۷:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۷
      امیر خان گل٬ شما که الحمد الله همه چیتون دقیق ءِ و مو لا درز دقت و وسواس و صفا و وفای شما هم نمیره و اینا روهم همه قبول دارن و این وسط ما که باشیم که سوسه بیاییم و بگیم نه و آره و اینا.میفرمودید ۸۱ درصد مطالب رو صِحَتاََ سلا متی اشون رو تا یید میکنید تاما اینقدر پیش این و اون چش زاغی ها و آبی های این ور آبی و الیزابت تا یلوری با یه خروار مو و چش و ابروی آق فردینی بور نشیم با معرفت !! آخه ما چند سالیه که همه جا تو این ولایت جا ر میزنیم ۸۱ درصد و جنابعالی نه گذاشتی و نه برداشتی یهو فرمودی ۸۰ .آخه اینجا اونجوری نیست که همینجوری الله بختکی بگند ۸۰ در صد قرار داد هارو پرداخت میکنیم اون وقت ۷۹ در صدشو پرداخت کنند تا چه برسه به اینکه ازاول قرار بوده ۸۱تاشو پرداخت کنند . شیر فهم شدامیرخا ن پسر خوب یاباز یه مثال دیگه برات بزنم ! گرچه فا یده ای نداره این امثله و تذکره و .... بوری ما هم دیگه بر نمیگرده تو ما یه های آقا فردین و نا صر خان مَلِک.درصد ها م که چیزی اش به من وشما نمیرسه ٬ پس برا چی این همه وسواس و یُوسوسُ فی سموع این و اون که فلانی ما ستش ترشه و تا قارِش رنگیه .
    • Amir perspolis IR ۱۸:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۷
      ابرام عزیزم قشنگ منظورتو نگرفتم ولی اینو میدونم که خیلی دوست دارم و حرفی رو حرفت نمیزنم ❤
    • معین از مازندران IR ۲۰:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۷
      یادش بخیر اون روزا امیرجان❤️ منم به خاطر علی پروین و عابدزاده پرسپولیسی شدم و عشق میکردم به اون تیم خاطره ساز ❤️ نمیدونم چی بگم از کار شجاع . اون همشهری منه و میشناسمش و حتما ببینمش این گلایه میکنم که حداقل دوماه صبر میکردی بعد میرفتی . نمیدونم شاید حق داشت و حرفهای بهروز کاستاکورتا درست باشه . واقعا دلسرد میشن وقتی می بینم آدمایی مثل شجاع میذارن و میرن . امیرجان دلم برای شما هم تنگ شده ❤️ همیشه کامنتاتو میخونم و لذت میبرم . دلم میخواد به هوادارای پرسپولیس بگم یه روز علی پروین رفت ما اشک ریختیم یه روز عابدزاده و کریمی رفتن ما اشک ریختیم یه روز هادی جان از این دنیا رفت ما اشک ریختیم یه روز عالیجناب عشق برانکوی عزیز رفت ما اشک ریختیم اما این پرسپولیس بود که موند و باید امیدوار باشیم به یحیی و بازیکنای خوبی مثل پهلوان و شجاعی و عبدی و آقایی . به قول عباس قانع خدایا پرسپولیس کشتی عشق است تو نگهدارش باش❤️❤️❤️❤️❤️❤️
    • ابرام US ۲۲:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۷
      امیر خان عزیز ٬ منظور اینه که چو ن خیلی دوستت دارم بعضی وقت ها سر بسرت میزارم .
  • کاج دوچرخه سوار وطن فروش IR ۱۴:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۷
    کدوم شما بخاطر پول خانواده خودش رو که بهش نیاز داره ول می‌کنه ؟؟؟ حالا اگه بخاطر پول اینکار رو کرد شما چه اسمی رو این آدم می‌زاری
    • hamed IR ۱۴:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۷
      طوری میگی بهش نیاز داره انگار تنها پسر خانواده ست و یه مادر پیر داره و جاش گذاشته! بنده خدا این همه زحمت کشیده، حالا میخواد بره، پرسپولیس هم میتونه یه مدافع جاش جذب کنه! این مثالا چیه میزنید تو رو خدا؟!!!!!
  • جواد IR ۱۴:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۷
    حالا ایشون آدم دورنگی بود، شیوه جداشدنش هم اشتباه ولی شما بازی ملوان تیم راینر زوبل 83-84 رو یادت رفته دوتا گل تقدیم ملوان کردی، پنالتی رو هم که خراب کردی مکث کردی ببینی دروازبان کدوم طرف میره همون ور بزنی بگیره (مدیر فنی آقای پروین سلطان تون از این مربی خارجی خوشش نمیومد بعد بازی اخراجش کرد)، امیدوارم خبرورزشی منتشر کنه در صورت بی طرفی
    • حامد IR ۱۴:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۷
      چه ربطی داشت
    • پاسخ به جوات IR ۱۷:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۷
      دوکلمه از مادر عروس
  • شمسعلی IR ۱۴:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۷
    تمام حرفهاش درست بود همه ماهم تو موقعیتی ک انقد تفاوت رقم قرارداد باشه همین کارو میکنیم خوشم اومد اونجا ک گفت زمان ما پیشنهادی نبود می مووندیم اگه به ما هم این پیشنهادها میشد میرفتیم .................مگه قلعه نویی ها نامجوها درخشان ها پیوس ها نرفتن برای پول بیشتر؟؟
    • 000 IR ۱۷:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۷
      نه بابا.این آدم هم میتونه حرف حساب بزنه.حرفای مفتش واسه خنده وشوخیه
  • 000 IR ۱۴:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۷
    آخه دردمون اینه که دوتاتون هم سروته یه کرباسید یادت که هست چطوررفتی پاس وچه اداواطوارایی درآوردی
  • امید اس اس IR ۱۴:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۷
    تا اسم بوسه بر لوگو میاد نمی دونم چطوری بوسه فرهاد مجیدی به عکس شیوخ عربی را هضم کنم واقعا باشگاه بزرگی چون تاج کبیر پیشکسوتان کبیری هم باید داشته باشه حیف و صد حیف
    • کاج دوچرخه سوار وطن فروش IR ۱۴:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۷
      رفیق استقلالی منم وقتی اخبار پرسپولیس رو میبینم یاد این میفتم که چقد بدبختم که اسطوره تعصب تیمم لوگوبوس شده بهترین بازیکن تاریخمون شده پژمان جمشیدی حیفففف
    • امید اس اس IR ۱۵:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۷
      نمیدونم چرا تا تو رو می بینم یاد احمق ها میفتم که فقط به اسم من حرف مفت میزنی و سر همه رو به درد آوردی
    • به اس اس غیر فیک ..... ابرام US ۱۶:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۷
      با ور کن می خواستم بگم اس اس دمت چرم عجب حرفی زدی دوست دارم با آب طلا رو در و یوار امجدیه و محل بازی ها ی چهار جانبه محمدانی و بنگلادشی بنویسم رو درو دیوار .......... و ارسا ل کنم که یهو دیدم ای دل غافل به جای «گرم» ننوشتتم « گرم » و یه چیزه دیگه از آب در اومده تا اومدم اصلا حش کنم دیدم برادرمون اس اس خان وا قعی صداش در اومده که بابا من نیستم و این بابا فیکه و خودشو جا ی من جا زده . مام که اینجوری دیدیم گفتیم حا لا که فیک تو فیکه ما چرا خودمون رو تو درد سر بیا ندازیم و این شد که بی خیا ل ادیت و این بچه بازی ها شدیم و یه سلفی سانسوری از خودمون گرفتیم واین همون چیزیه که برای استفاضه ی شما فرستادیم که فیضشو ببرین و دعا گوی ما باشین . ======= اللهُمَ الّرْزُقنا یُومِیةِ التُوفیقیة الطَّنزِیه جَهَتِ المُطالِعةِ و دَفَعَ الکِسالاتِ وَ السُّمومِ مِنَ ا لأَبدانِ وَ البُطونِ عَلیَ الخَصوصْ بَعضِ البُطون الکَبیره و ا لعُقولِ الصَّغیره انشا ء الله .
    • ابرام US ۱۷:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۷
      داداش شما به نا م داش ابرام هم ابقا نمی فرما یید. ما که نوشتیم « ابرام » ٬ شما چرا ما رو بردی یه جوری تو ما یه های « فیکی » و اس اس ؟ جون هر چی مرده ما رو از فیکی بیا ر بیرون و همون داش ابرام از سرمون هم زیاد ه و شما هم تو فیک بودن ما اصرار و ابرام نکنید . ما هنوز تو هیچ داد گاهی پا نذاشتیم که شما تو دادگاه های پی در پی خودتون مارو فیک حساب می کنید و اس اس هم بهمون می چسبونید . گل بود به سبزه هم که آراستیدش. ایهالنّاس به پیر و به پیغمبر ما اس اس نیستیم داش ابرا میم . بگور پدر ومادر هیتلر و خودش و دار و دسته ی نازی ها و آدمکش های نازی آتیش بباره . ما داش ابرامیم اس اس نیستیم .
    • امید اس اس IR ۱۸:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۷
      آقا ابرام معلومه که شما من نیستی این چه حرفیه فقط جدیدا فیک های احمق زیاد شدن
  • عباس IR ۱۵:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۷
    دمت گرم بامرام بچه محله ماست
  • نیسان آبی IR ۱۵:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۷
    به پرویین که حرف بدی نزده ............. دمش گرممممممممممممممممممم من نمدونم کیسه کشا چرا حرف میزننن
  • آزادی IR ۱۵:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۷
    عمرفوتبالی یه فوتبالیست ۱۰ ساله و باید به فکر زندگی خودش باشه اگه خدای ناکرده مصدوم بشه مثل جواد منافی که میخواد خرج زندگیش رو بده یه ذره منطقی باشید فوتبال حرفه ای این چیزها رو نداره. بعدش هم شجاع این چند سال سنگ و تمام گذاشت دمش گرم
    • IR ۱۶:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۷
      تو هم یکم منطقی باش زمان منافی پول نبود ولی الان پول در لیگ ایران هم هست در آمد یکسال شجاع از پرسپولیس از قرارداد خودش و آپشن های آن حدود ۵ میلیارد تومان بود به نظر شما کم بود؟؟؟ تو این در نظر بگیر پرسپولیس یا تیم های ایرانی ممکن تا ۱۰ سال دیگه هم فینال آسیا نروند شجاع با پرسپولیس ۲ سال قرارداد داشت چرا قرارداد خودش پایبند نبود؟؟، حتی با قهرمانی پرسپولیس در آسیا شجاع شانس بهترین بازیکن آسیا و توپ طلای آسیا داشت و پیشنهاد بهتر از الریان با مبلغ کم شجاع گرفت پیدا می کرد مبلغ قرارداد شجاع ۶۸۰ هزار دلار بود چیز حدود ۲۰میلیارد تومان بود اگر شجاع در فینال در پرسپولیس می ماند پرسپولیس قهرمان آسیا می شد تیم های بهتری با بیش از یک میلیون دلار جذبش می کردندشحاع هم به خودش و هم به پرسپولیس خیانت کرد
  • شهرام IR ۱۸:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۷
    خبر چرا شما همیشه میرید سراغ بهروز رهبری فر؟ پرسپولیس بزرگان زیادی داره و جالبه شما فقط بهروز و میناوند را میشناسید،
    • ابرام US ۲۲:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۷
      آقا شهرام ٬ یعنی شما میفرمایید سراغ بهروز خان رهبری فرد نرند بعد یه اشار ه زنده که هیچ ٬ از یه چشمگ نصفه نیمه هم بقول اون مرحوم مغفور که نور بقبرش بباره صرف نظر می کنی و داش ابرامو بی خیال میشی ؟ یعنی میفرمایی که ما تو کمیته فنی نشستیم که علی آقا سلطان هر موقع آش رشته براشون نذری آوردن دم دست با شیم و نذاریم سلطان سرا غ بد یهیات سفره بره چون ما هستیم و کمیته فنی هم به خا طره همچی موقع هایی بما حقوق و مواجب میده .
  • javad US ۰۱:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۸
    BA in agha aslan moafegh nistam, bazykonany mesleh Shojae, Touraby, Resan va ya digharan hameghy gharardad dashtant? mikhahand ham beravand> fine nafary 800,000 bedahand va beravand? na inkeh perspolis va havadaran pouleh tajrobeh va mahboubiateh in aghayan ra bedahand, maselan hamin aghayeh Daey, Goel Mohamady, Beranco va digharan perspolis ra mesleh mosheh azemayeshgahy kardand barayeh ayandeh khodeshan, perspolis joze zarar chee girash omad? hamaeh bayad estefadeh dashteh bahasnad? maselan Daei mikhahad tajrobeh andouzy konand bayad ba 400 million biayad na inkeh mesleh Daey va ya Goel Mohamady 20 milliard begirand

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی