نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟
اولین برد چلسی و پاری‌سن‌ژرمن در روسیه و ترکیه
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

هفته دوم لیگ قهرمانان اروپا با بُرد قاطع چلسی و امیدواری پاری‌سن‌ژرمن با برتری خارج از خانه مقابل باشاک‌شهیر ادامه یافت.

خبرورزشی/ لیگ قهرمانان اروپا؛ چهارشنبه شب در ادامه هفته دوم از مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا، چلسی و پاری‌سن‌ژرمن مقابل میزبانان‌شان به پیروزی رسیدند.


از گروه E که دیدارهای هفته نخست آن با تساوی همراه شده بود، کراسنودار روسیه در خانه به مصاف چلسی انگلیس رفت و با ۴ گل شکست خورد. چلسی شروع بهتری داشت و در دقیقه ۱۳ صاحب ضربه پنالتی شد. جورجینیو پست توپ ایستاد اما ضربه او به تیرک دروازه میزبان برخورد کرد تا بدشانسی گربیان چلسی را بگیرد. در این دیدار، کراسنودار حریف دست و پا بسته‌ای نبود و در فاز تهاجمی بسیار خطرناک نشان می‌داد. بازی خوب شاگردان لمپارد در دقیقه  ۳۷ جواب داد و ضربه هادسون اودوی با واکنش ضعیف دروازه‌بان میزبان همراه شد تا چلسی به گل دست یابد. روند مطلوب مهمان در نیمه دوم هم ادامه یافت و این تیم در دقیقه ۷۶ دوباره به پنالتی رسید تا این‌بار «تیمور ورنر» پشت توپ ایستاده و گلزنی کند. سه دقیقه پس از آن، کار هماهنگ بازیکنان چلسی را زیاش  به زیبایی تبدیل به گل کرد تا برتری چلسی را قطعی کند. در دقیقه ۹۰ هم نوبت به پولیشیچ رسید تا چهارمین گل تیم تحت هدافت لمپارد را درون دروازه میزبان جای دهد.

چلسی با این پیروزی به امتیاز ۴ رسید و کراسنودار هم یک امتیازی باقی ماند.

برتری چلسی در روسیه


در دیگر دیدار و از گروه H، باشاکشهیر مقابل پاری‌سن‌ژرمن قرار گرفت و با نتیجه دو بر صفر مغلوب نایب قهرمان فصل گذشته شد. پاریسی‌ها نایب قهرمان  فصل گذشته که در دیدار قبلی مقابل منچستریونایتد با شکست خانگی مواجه شده بودند برای حفظ شانس صعود خود نیاز مبرمی به کسب برتری داشتند.

در دقیقه ۲۶ نیمار ستاره برزیلی پاری‌سن‌ژرمن مصدوم شد و جایش را به سارابیا داد تا اوضاع این تیم در لیگ قهرمانان بدتر از قبل شود. شاگردان توخل برای رسیدن به خواسته خود، تلاش‌هایشان را افزایش داده تا بتوانند استانبول را با پیروزی ترک کنند. در دقیقه ۶۴ کرنر ارسالی امباپه را کین مهاجم جدید پاریسی‌ها با ضربه سر درون دروازه نماینده ترکیه جای داد. در دقیقه ۷۹، همین مهاجم گل دوم خود و پاری‌سن‌ژرمن را به ارمغان آورد.

پاریسی‌ها با این پیروزی، ۳ امتیازی شدند و باشاک‌شهیر هم بدون امتیاز است.

گلزنی مویزه کین برای پاری‌سن‎ژرمن

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی