فنونی‌زاده: باشگاه پرسپولیس متعلق به پروین است
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

مرتضی فنونی‌زاده به خبرورزشی گفت: من فکر می‌کنم رسول‌پناه منهای اشتباه بزرگی که مرتکب شد و آن حرف‌ها را در یک جمع نامحرم زد کارهای خوبی هم انجام داده است.

خبرورزشی/ لیگ برتر ایران؛ مرتضی فنونی‌زاده معتقد است حضور یک ‌فرد ورزشی و استخوان خرد کرده فوتبالی در هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس خیلی می‌تواند به حل بحران کنونی کمک کند. او علی پروین را فردی مناسب برای مدیریت شرایط کنونی می‌داند و حرف‌هایی می‌زند که خواندن آن خالی از لطف نیست‌. 

شنیده‌اید که احتمال دارد علی پروین عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس شود؟
عضویت در هیئت مدیره باشگاه؟ باشگاه پرسپولیس خانه پروین و متعلق به علی‌آقاست. این حداقل کاری است که انجام می‌دهند. 

چطور؟
امثال علی پروین با خون دل این تیم را حفظ کرده‌اند. زمانی که پولی در بساط نبود، وسط جنگ و بی‌پولی با مینی‌بوس این طرف و آن طرف می‌رفتیم و علی‌آقا تیم پرسپولیس را زنده نگه داشت. او اسطوره باشگاه پرسپولیس است. 

خود شما فکر می‌کنید حضور علی پروین در هیئت مدیره باشگاه مفید و مؤثر باشد؟
صددرصد همین طور خواهد بود. علی‌آقا استخوان خردکرده فوتبال و پرسپولیس است. من فکر می‌کنم جای یک آدم ورزشی در هیئت مدیره پرسپولیس واقعاً خالی است. 

عملکرد هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس را چطور ارزیابی می‌کنید؟
من کاری به برخی اتفاقات ندارم اما هر آدمی نکات مثبت و منفی دارد. من فکر می‌کنم رسول‌پناه منهای اشتباه بزرگی که مرتکب شد و آن حرف‌ها را در یک جمع نامحرم زد کارهای خوبی هم انجام داده است. 

بیشتر توضیح می‌دهید؟ می‌گویند شما رسول‌پناه را می‌دیدید!
من شاید در مجموع 6 یا 7 بار رسول‌پناه را دیده باشم. باید حقیقت را گفت که او پول برانکو را در روزگار دلار30 هزار تومانی پرداخت کرد. در فصل نقل و انتقالات تابستانی 7 خرید مناسب انجام داد که در لیگ قهرمانان آسیا عملکرد فوق‌العاده‌ای داشتند. 90 تا 95 درصد قرارداد فصل گذشته بازیکنان را پرداخت کرد و... به هر حال یک کارهایی انجام داد که انصاف حکم می‌کند از آن یاد کنم. 

اما فایل و فیلم صوتی و تصویری او اشتباهی واقعاً عجیب بود. نباید آن حرف‌ها را می‌زد.
من احساس کردم آن فیلم‌ها از روی نقشه و برنامه بوده است. شما دیدید فردی که با رسول‌پناه صحبت می‌کند اول اسم مازندران را می‌آورد و او را تحریک می‌کند چیزی بگوید یا درباره یحیی، شجاع و بقیه هم همین طور!

اما به هر حال مدیر باشگاه بزرگی مثل پرسپولیس باید مراقب گفتار خودش باشد. نباید هرحرفی را ولو در یک جمع خصوصی بر زبان بیاورد.
من این حرف را قبول دارم اما این هم از روی سادگی بوده است. البته اشتباه بزرگی هم بود و نمی‌توان آن را کتمان کرد. 

به نظر شما شجاع خلیل‌زاده اشتباه کرد که به قطر رفت؟ خودش مجتبی محرمی را همیشه مثال می‌زند که به خاطر پرسپولیس قید پیشنهادات بزرگ را زد و حالا...  
شجاع خلیل‌زاده بازیکن بزرگ و باتعصبی است. شاید نحوه رفتن و جدایی او یک مقدار مشکل‌ساز شده باشد وگرنه هر بازیکنی حق دارد به آینده‌اش فکر کند. کاش می‌شد او فینال لیگ قهرمانان آسیا را بازی می‌کرد و بعد می‌رفت اما...  

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۷
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • ۴+۶ IR ۰۱:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۹
    منظورت جام هایی که پروین برداشت در ملک شخصی خودش گذاشته مال پروین بود!!!!!! پروین در قبال انجام کار در پرسپولیس ۱۰ برابر آن پول گرفت و آن هم پول و ثروت ویلای های آنچنانی متعلق پول پرسپولیس بود تا زمانی که هواداران باشند پروین خواب مالکیت پرسپولیس ببینید ونسبت به آن ادعای مالکیت کند یا سهم خواهی یا باج خواهی کند خدارا شکر پروین جزهیت مدیره نشد و درویش دوست عزیز پروین مدیرعامل نشد وگرنه کسی جلودار باج خواهی و سهم خواهی پروین نخواهد بود
    • کیسه مافیا ورزش IR ۰۸:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۹
      من با حرف ۶+۴ موافق هستم پروین اگر پیشکسوت واقعی پرسپولیس هست باید جام ها را پس بدهد پروین جام ها را پس بده
  • به نام ایرانم IR ۰۲:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۹
    پرسپولیس نه ماله پروین نه ماله تو و هیچکس دیگست.پرسپولیس ماله مردم و هواداره.
  • حامد IR ۰۲:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۹
    دقیقا مشکل ما هوادارا با امثال شما اینه که پرسپولیسو ارث آبا اجدادیتون میدونید بر کسی پوشیده نیست که اگه همین پیکسوت هایی مثه پروین اگه یبار از برانکو حمایت میکردن و اگه میخواستن میتونستن کاری کنن که فراریش ندن ولی فشاری که برانکو به اینا آورد باعث شد کاری کنن بره. همیشم دنبال سهم خواهی هستن و اینکه یه پول مفتی از باشگاه بگیرن. خدا به داد برسه که مدیرعامل جدید میخواد پای این پیشکسوت ها رو به باشگاه باز کنه
  • پیام پرسپولیسی CA ۰۲:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۹
    من علی پروین رو خیلی دوست داشتم ولی زمان مربیگری بگوویچ حس کردم که اون پرسپولیس رو فقط زمانی که خودش توشه موفق میخواد .بنابراین شروع کرد به موش دوندن تو تیم و اون تیم رویایی رو ازهم پاشوند .البته امیدوارم اشتباه کرده باشم و علی اقا همیشه سالم و سر حال باشه....
    • شاهین IR ۱۰:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۹
      درست گفتی. بگویچ را نگذاشتند نتیچه بگیرد
  • معلم پرسپولیسی GB ۰۳:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۹
    پروین از برکت سفرۀ پرسپولیس و بعضی مسائل دیگه، حسابی بار و بندیل خودش رو بست. پس هیچکس حق نداره، از این بابت منتی سر پرسپولیس بذاره. پروین بدهکار پرسپولیس هم هست چون از صدقۀ سر این تیم، پروین شد و به همه چیز رسید. صاحب اصلی این تیم مردم یعنی هواداران هستند. پیشکسوتها حرمت خودتون رو حفظ کنید. لطفا.
  • ستارگان سرخ ایران و آسیا IR ۰۵:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۹
    واقعا با چه منطقی باشگاه رو بدیم دست شرکت پیشکسوتان ؟؟!!! آیا پولشون در حدی هست که پرسپولیس رو موفق کنند؟ وقتی شرکتهای پولدارتری از شرکت پیشکسوتان داریم اصلا منطقی نیست این باشگاه به ایشون واگذار بشه !
  • 000 IR ۰۶:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۹
    نه بابا.همه ش هم که مال پروین نیست.یه درصدی هم مال خودته دیگه .البته یه درصدی هم مال عربشاهی ویه درصدی هم مال قلیچه.
  • کیسه مافیا ورزش IR ۰۸:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۹
    پروین همان کسی هست که جام های پرسپولیس را پس نمی دهد پروین پیشکسوت پرسپولیس نیست اگر پیشکسوت پرسپولیس چرا جام های بلشگاه را پس نمی دهد پروین چرا به جای حمایت از سرمربی پرسپولیس از سرمربی حریف حمایت می کند پروین فقط سهام باشگاه را می خواهد پروین پیشکسوت استقلال هست
  • ناشناس GB ۱۲:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۹
    بعد یه سری میگویند که چرا به پیشکسوتان به خصوص علی پروین توهین می کنید ، موقعی که هوادار کشک حساب میکنند ، توقع به به چه چه نباید داشته باشند ، باشگاه پرسپولیس ارث بابای فنونی زاده و علی دمبه که نیست ، صاحب تیم هواداران هستند ، و خدارو صد هزار مرتبه شکر می کنم با اینکه مدیرعامل کنونی تیم ناآشنا هستند ، ولی همین که تیم دست این آدم های بچاپ و منفعت طلب نیافتاد جای شکر داره!علی دایی هم ذات اینارو شناخته که محل بهشون نمیده
  • خون قرمز کیسه ابی IR ۱۳:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۹
    نه بابا یه دفعه بگو پرسپولیسو به علی پروین بفروشن و خلاص..پرسپولیس متلعق به هواداراس نه هیچکس دیگه
  • IR ۱۴:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۹
    لطفاً درصورت امکان دیگه برای اینجانب خبر ارسال نکنید ممنون میشم باتشکر از شما
  • محمودی IR ۰۹:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۰
    بچه نازی آباد عاشق تیم تاج!!!!! علی پروین برای شماها سلطانه. شماها باید خواب پرسپولیس ببینید. به سلطانت بگو جامهارو پس بده. راستی پول انتقال مهدوی کیا به آلمان چی شد ؟؟؟؟؟؟
  • IR ۱۰:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۰
    پروین یک فرصت طلب بود که خوب بارشو بست. الان هم جز دردسر چیزی برای پروین نداره
  • قرمز شمال IR ۱۳:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۰
    بابا توچی رویی داری اینقدر پروین پروین میکنی آدم اینقدر پاچه خوار،بس دیگه تمام دار وندار پروین از پرسپولیسه ( مخصوصا مصاحبه چندسال قبل محرمی)
  • sadeq,red IR ۱۶:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۰
    نه که ارث پدریش بوده، باز کیسه دوختن

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی