نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟
پنجشنبه ۸ آبان ۱۳۹۹ - ۲۰:۴۰
۸ |
۰
چرا سعید آذری محروم شد؟
منبع: تسنیم
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

عامل اصلی محرومیت سعید آذری از سوی کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال شکایت فریدون اصفهانیان بوده است.

خبرورزشی/ لیگ برتر ایران؛ سعید آذری مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان اخیرا با حکم موقت کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال از فعالیت‌های در این رشته محروم شده است.

این درحالی است که آذری دلیل صدور این رای را به مصاحبه‌ و انتقاداتش به وضعیت فوتبال ایران نسبت داده بود. آذری در یکی از مصاحبه‌های خود از بازگشت مجدد فریدون اصفهانیان به کمیته داوران انتقاد شدید داشته و آن را غیرقانونی دانسته است. همچنین مدیرعامل فولاد عملکرد قبلی اصفهانیان در فدراسیون فوتبال را زیر سوال برده بود. 

با این وجود شنیده می‌شود عامل اصلی محرومیت سعید آذری از سوی کمیته اخلاق، شکایت اصفهانیان در این مرجع قضایی فدراسیون فوتبال بوده است. 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۸
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • IR ۲۰:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۸
    دلیل محرومیت آذری این هست تو کار همه دخالت می کرد و زیاد از خودش تعریف می کرد خیلی مغرور بود
    • اس اس IR ۲۲:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۸
      درستش این بود که میگفتی بخاطر علم و تواناییهای بیشترش تو همه مسائل صاحب نظر هست این اسمش دخالت نیست زنده باد مدیر خوشنام و مستقل و آزاد اندیش ایران و رسواباد دشمناش
    • تاجی IR ۰۴:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۹
      تا شنیدن به احتمال زیاد مدیر عامل تاج بشه سریع محرومش کردن
  • فوتبال پاک IR ۲۰:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۸
    فریدون اصفهانیان مگه هنوز توفوتباله ؟!!! ایشون عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال بوده سوالم اینه تو ماجرای قرارداد ویلموتس بوده یا نه ؟
  • ★★ IR ۲۲:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۸
    عامل اصلی حسادت مدیران نالایق به آقای آذری هست
  • محمدطاها IR ۲۲:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۸
    حرف حق همیشه تلخه برای آقایون..علت محرومیت صداقت و تعهد کاری، یه مدیر سالم و کاربلد هم تو فوتبال باشه الکی محرومش میکنن، آقای آذری بهترین مدیر فوتبالی که سرش به تنش می ارزد کنار گذاشتنش چون سیستم فاسد فوتبال ما چنین شخصی رو برنمی تابد اگر این کارو نمیکردن جای سوال داشت واقعا:)))
  • ابرام US ۰۸:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۹
    ببین این زنجانی ها چقدر زبل اند که نوع اصفهونییش رو اینجوری رو دست می کنند :- ------------یا رم همدانی و خودم بچه ی زنجان **** رفتم که کنم جور٬ سور و سات فسنجان ------------------------------------------------------- ----------دیدم که طرف رفته زند پنبه ما را **** گویی که پروفایلِ مرا دیده به زنجان- ------------------------------- ---------من نصف جها ن دیده ام واو طرفه مِناری **** آنهم نه مداوم که گهی هست به جنبان --------------------------------- -----------یا رِ همدانی من از داخل منزل .......... دادست پیامی و بگفتست فِری جان ------------ امشب٬ خورشت دیگری تعبیه کردم ...... بگذار برای شب دیگر تو فسنجان -----------امشب تو فقط تعبیه فرما دو سه کیلو .... گو شت و نخود و لپه وچنددانه بادمجان ----------میهمان تو بسیا ر عزیز است و گرامی ......فردا که زاهواز بیاید سویِ تهران ---------مامان داده یادم٬ خورشتی بپزم من ....... با روغن بسیار ٬ کمی کشک و با دمجان --------(یا رم همدانی و خودم هیچ ندا نی ) .......هر آنچه بکوید دهمش٬ گوش و سر و جان
  • تتلیتی وحشتناک باهوش SE ۱۳:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۹
    چون تیمش کیسه گل اعراب در آسیا می شد و ادعای زیادی داشت و خودشیفته بود

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی