۳
علیرضا جهانبخش بازی با تاتنهام را هم از دست داد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

هافبک ایرانی برایتون این تیم را نمی تواند در بازی با تاتنهام در لیگ جزیره همراهی کند.

خبرورزشیلژیونرها؛ به نقل از سایت «brightonandhoveindependent» انگلیس، علیرضا جهانبخش، هافبک ایرانی برایتون همچنان از مصدومیتی که در بازی با منچستر یونایتد در مسابقات جام اتحادیه دچار شد، رنج می برد.

وینگر ایرانی یک ماه پیش در بازی با منچستر یونایتد در دقیقه 50 بازی دچار مصدومیت شد و همه انتظار داشتند مصدومیت این بازیکن سطحی باشد ولی برخلاف انتظارها زمان زیادی برای بهبودی اش نیاز دارد. جهانبخش در مسابقات جام اتحادیه خوش درخشید و دو گل برای برایتون به ثمر رساند. وینگر ایرانی تلاش زیادی کرد تا در ترکیب اصلی برایتون در لیگ جزیره قرار بگیرد ولی مصدومیت دوباره اش این شانس را از او گرفت.

برایتون امیدوار است جهانبخش برای بازی یک شنبه با تاتنهام در لیگ برتر انگلیس برسد اما گراهام پاتر، سرمربی تیم اعلام کرد این بازی برای بازگشت جهانبخش به ترکیب تیم زود است و او باید هنوز استراحت کند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • .،. IR ۱۱:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۹
    هنوز زود است باید استراحت کند؟!!!! ینی چی دیگه گندشو در اوردی از همون اول هم می دونستم مصدومیت بهونه که بهش بازی ندی و حتی می دونستم بهتر هم بشه بهش بازی نمیرسه و فقط رو نیمکته ولی فک نمی کردم بازیکنی که یه ماه پیش یه مصدومیت کوچیک داره رو بخوای حتی از نیمکت هم دورش کنی فقط میگم لعنت بهت پاتر لعنت
  • ۳۱۵ IR ۱۲:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۹
    قابل حدس بود که گراهام پاتر به خاطر یه مصدومیت جزئی همینو بهونه کنه تا دوباره سر لجبازی رو باز کنه جهانبخش به خاطر لیگ جزیره این طوری نشد بلکه به خاطر سرمربیش آیندش خراب شد وگرنه جهانبخش جزو معدود ایرانی هایی بود که می تونس تو لیگ جزیره پیشرفت کنه و حتی به تیمای تاپ سیکس هم بره ولی امان از سرمربی لجباز امیدوارم اگه ایشالا نسل های بعدی فوتبالمون به لیگای معتبر رفتن گیر همچین سرمربی هایی نیوفتن
  • کپمن IR ۱۶:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۹
    همین الان عکساش تو انگلیسه داره خوش میگذرونه و وضش از ما بهترونه تو تبلیغات پوشاک برایتون هم که رفته اونوقت باید اسراحت کنه؟؟؟؟ مصدومه؟؟؟؟ کشاله ران؟؟؟؟ طرف نهایتا دوسه هفته مصدوم نه اینکه یه ماه پاتر عقدای تابلوئه باهاش دشمنی داری یه بار مث آدم بیای بگی نمی خوام بهش بدم بهتر از این لجبازیاس که داری یکی از بهترین لژیونرهامونو پیر میکنی البته با این حال بازم یه عده نادان پیدا میشن که به جهانبخش گیر بدن نمونش تتلیتی کم سواد که میگه ضعیف ترین بازیکن جام ملت ها!!!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی