نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
سخنگوی باشگاه استقلال: هنوز ۵۰ هزار دلار به حساب وینفرد شفر ننشسته است
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سخنگوی باشگاه استقلال گفت: ۵۹۲ هزار دلار به حساب شفر پرداخت شده و حدود ۵۰ هزار دلار هنوز به حسابش ننشسته است.

خبرورزشیلیگ برتر ایران؛ حجت نظری درباره پرداخت بدهی‌های شفر سرمربی سابق استقلال، اظهار داشت: توانستیم تمام مبلغی را که باید به شفر پرداخت می‌کردیم، بپردازیم. مبلغ بسیار کوچکی را تائیدیه نداریم. ۵۹۲ هزار دلار به حساب او پرداخت شده و حدود ۵۰ هزار دلار هنوز به حساب شفر ننشسته است. بدهی پاختاکور کامل پرداخت شده، تاییدیه جباروف هم چند روز پیش رسید. خوشبختانه تمامی بدهی‌های خارجی پرداخت شده است. ۲۷ هزار دلار به بدهی شفر باید اضافه کنیم که جریمه فیفاست و پرداخت شده است. امیدواریم مبلغ باقی‌مانده در حساب شفر بنشیند.

سخنگوی باشگاه استقلال درباره اینکه به نظر می‌رسد باز هم پرونده در راه داشته باشید، تصریح کرد: داستان مدیریت در ایران تو راهی برای وارثان به جا می‌گذارد و خوشحالیم این توراهی‌ها به پنجره نقل و انتقالات آسیب نمی‌زند. پنجره ما باز خواهد شد اما اگر رایی صادر شود شاید به نیم فصل آسیب بزند.

نظری در ارتباط تلفنی با برنامه ورزش و مردم درباره اینکه اعضای کادر فنی استقلال چرا کم می‌شوند، گفت: درباره کادر فنی کاملا اختیار را به آقای فکری سپرده‌ایم و هر تصمیمی او بگیرد همراه هستیم. با کادر فنی و بازیکنان بسیار خوبی که داریم بهترین خبرها را به هواداران استقلال خواهیم داد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۷
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • ناشناس US ۱۴:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۹
    حیف میل بیت المال برای تیم ناپاکی که فقط شده زالو
    • مهدی IR ۱۶:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۹
      لنگی پول برانکو رو چی میگی؟؟؟ خوبه هفته پیش پولشو دادین. خیلی هوچیگر هستید
  • ناشناس US ۱۴:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۹
    شنیدم پول شفر رو هم ممد نادری داده،،گفته هر وقت شیخ دیاباته هم مشکل داشت پول اونم میدم،،
  • ناشناس US ۱۴:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۹
    به نادری بگید پرداخت مبکنه! مستر هزینه
  • ناشناس US ۱۴:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۹
    این تیم فقط نون هوچی گری هوادارا و بعضی از پیشکسوتاشو میخوره وگرنه حتی اگه یه شرکت یا یه بنگاه اقتصادی یا هرچیز دیگه ای بود که اینهمه هزینه میکرد و آخر سال یه درصد هم موفقیت نداشت تا الان چند بار ورشکستگیش اعلام شده بود!!
  • غضنفر IR ۱۵:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۹
    ایکاش رسانه ها هم کمی بی طرف بودند و دقیقا اعلام میکردند که این پول سالیه که اخراج شده یا سالی که کار نکرده و پولشو کامل داره میگیره؟!! مربی بی افتخار با استقلال که حتی این رقم هم قیمتش نبوده! البته احتمالا آقای عبدیان میان میگن این پول تمام مدت کارکرد ایشون در اون دوساله
  • 000 TW ۱۵:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۹
    بابااین ممدنادری اینهمه پول ازکجامیاره؟آقااین که این همه پول داره چراسریه قرون دوزارچونه می زد.به هرحال دمش گرم که طلب شفرراصاف کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی