نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
محرم نویدکیا: مسلمان فوتبالیست با کیفیتی است ولی با سبک بازی من نمی‌خواند
منبع: ایلنا
زمان مطالعه: ۳ دقیقه

محرم نویدکیا، سرمربی سپاهان درباره شرایط و نقل و انتقالات تیمش صحبت کرد.

خبرورزشی/ لیگ برتر ایران؛ محرم نویدکیا سرمربی تیم فوتبال سپاهان پس از کسب تساوی بدون گل مقابل آلومینیوم اراک گفت: بازی خیلی خوبی بود. برای ما بهتر از آلومینیوم بود، چون آنها تجربه اولشان بود که در ورزشگاه نقش جهان بازی می کردند و شاید یک مقدار استرس داشتند. شاید به خاطر اینکه خیلی از بازیکنان آنها شرایط ایده آلی ندارند. آلومینیوم خیلی مقابل ما ایده آل بازی نکرد ولی به نظرم اگر بتوانند دو سه نفر دیگر به تیم اضافه کنند، تیمشان پتانسیل این را دارد که خوب بازی کند. فقط آقای خطیبی باید از لحاظ روحی و روانی بیشتر روی آنها کار کنند تا بتوانند با تیم های لیگ برتری رقابت کنند. آقای خطیبی درست مثل من سال سختی را پیش رو دارد. البته سختی کار من به شکلی دیگر است ولی آقای خطیبی باید روزهای سختی را بگذراند تا تیمش را به شرایط ایده آل برساند. من الان نمی توانم قضاوتی در مورد تیمشان داشته باشم. نمی دانم چقدر و چطور بدنسازی کرده اند و شاید می‌خواهند در طول فصل به شرایط ایده آل برسند.

بخش بعدی حرف های نویدکیا در رابطه با تیم سپاهان بود و افزود: در کل برای تیم من بازی خیلی خوبی بود. موقعیت های خیلی خوبی داشتیم و می توانستیم استفاده کنیم. این معضلی است که در یکی دو سال گذشته داشتیم و هنوز هم داریم و باید بتوانیم به شرایطی برسیم که بیشتر گل بزنیم.

نویدکیا در ادامه و در پاسخ به این سوال که آیا بازیکنی به سپاهان اضافه خواهد شد یا خیر، بیان کرد: ما دیگر نیازی به کسی نداریم. مگر اینکه شرایطی ایجاد شود که احساس کنیم به بازیکنی نیاز داریم. از نظر من خیلی تیم ایده آلی داریم و کم و کسری خاصی نداریم. کسانی را که می خواستم گرفتیم. دلم نمی خواهد خیلی در تیم تغییر ایجاد کنم. سپاهان نفرات خوبی در اختیار دارد و تیم خوبی است. دیگر این به من برمی گردد که چه نوع بازی ای برای آنها در نظر بگیرم. این دیگر بستگی به نگرش مربیان سپاهان دارد. به نظرم تیم هایی مثل سپاهان به اندازه کافی نفر دارند و دیگر از اینجا به بعد به کادر فنی برمی گردد که چطور از بازیکنانشان بازی بگیرند.

نویدکیا سپس در پاسخ به این سوال که چقدر از پیشرفت تیم از زمانی که هدایت سپاهان را عهده دار شده رضایت دارد، توضیح داد: خیلی خوب است. نمی گویم صد در صد است. مشکلاتی هم داریم. روز به روز بهتر می شویم. مطمئنم در روزهای آینده شرایط بهتری برای ما ایجاد می شود و از این موضوع اطمینان دارم. اما معضلی که طی یکی دوسال گذشته داشته ایم را هنوز داریم ولی فکر می کنم این مشکل هم به مرور زمان حل می شود.

سوال بعدی از نویدکیا در رابطه با پنجره نقل و انتقالاتی تیم و جدا شدن محسن مسلمان بود و او در این زمینه اینطور با نام بردن از محسن الغسانی و بحیرایی واکنش نشان داد: من با چند بازیکنم صحبت کردم. نه به این خاطر که من به آنها نیازی ندارم. به این دلیل که ترافیک بالایی در تیم داریم. محسن مسلمان، محسن الغسانی و حامد بحیرایی. به هر سه شرایط را گفتم و گفتم با شیوه ای که من می خواهم بازی کنم، شاید بازی به شما کمتر برسد. گفتم اگر دوست دارید، بمانید. من دوست ندارم کسی را از تیم بیرون کنم. به آنها گفتم فکر می کنید شرایط بهتری خارج از سپاهان برای شما به وجود می آید، کمک می کنم که بروید و جای دیگری بازی کنید. آقای مسلمان تصمیم گرفت از تیم جدا شود و شانسش را برای بیشتر بازی کردن جای دیگری انتخاب کند و قطعا فکر می کنم هر جایی برود می تواند به آن تیم کمک کند. قطعا فوتبالیست با کیفیتی است ولی با سبک بازی من نمی خواند. دو بازیکن دیگر هنوز تصمیم نگرفته اند. قانونا بازیکن ما هستند و قرارداد دارند ولی خودشان باید تصمیم بگیرند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۶
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • علیرضا سپاهانی IR ۲۰:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۹
    مسلمان تو سپاهان اصلا تو زمین اختیار عمل نداشت فقط مجبور بود پاس کوتاه بده
    • ستارگان سرخ ایران و آسیا IR ۲۱:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۹
      متاسفانه مهاجمان سپاهان فقط به درد خود قلعه نویی می خورند
  • امید اس اس SE ۲۱:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۹
    علیرضا سپاهانی تو در مورد همه عالم و آدم نظر میدی خودت چه کاره فوتبال مملکتی!؟
    • امید اس اس IR ۲۳:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۹
      اهای تتلیتی حواسم بهت هست مشکوکی نکنه خودت و رفیقت به اسم من کامنت میزارین؟
  • ناشناس IR ۲۲:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۹
    حیف که قدر خودشو توی پرسپولیس ندونست
  • ابرام US ۰۷:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۰
    مسلمان رفت از تیمت ٬ کجا مانده مسلما نی .......تو با یک گوشه چشمی ٬ کُنی آن کا ر پنهانی روم دیگر نمی مانم ٬که رفته پا ک ایمانم ........... بدین شیوه که می داری و این رسم مسلمانی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی