نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟
شنبه ۱۰ آبان ۱۳۹۹ - ۲۱:۳۶
۳ |
۰
میزان پرداختی گرشاسبی به برانکو چقدر بود؟
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرمربی پیشین پرسپولیس بالاخره در مورد دریافت پول از مدیرعامل مورد اعتماد هواداران شفاف‌سازی کرد.

خبرورزشی/ لیگ برتر ایران؛ بعد از جدایی برانکو ایوانکوویچ از باشگاه پرسپولیس، خبرها و شایعات زیادی در مورد عدم توجه سه مدیر پیشین این باشگاه نسبت به مطالباتش به وجود آمد.

این طور گفته می‌شد که حمیدرضا گرشاسبی، ایرج عرب و پس از او، محمدحسن انصاری‌فرد هرگز تلاشی برای تسویه حساب با این مربی کروات نداشتند آن هم در شرایطی که برانکو در عرض چهار سال، پرسپولیس را دگرگون کرد و از تیم بی‌جان و ناامیدی که از حمید درخشان تحویل گرفته بود، یک مدعی بزرگ و جذاب ساخت.

با این حال، شایعاتی مطرح بود مبنی بر اینکه سه مدیر یاد شده، اصلا تمایلی به تسویه حساب با برانکو نداشتند. مثلا شنیده می‌شد عرب خودش تصمیم به حذف برانکو گرفت یا انصاری‌فرد به دنبال دریافت تخفیف ۷۰ درصدی بود و البته گرشاسبی در تمام دوران مدیریتش، حتی یک دلار هم به برانکو پرداخت نکرد.

برانکو در تازه‌ترین مصاحبه با روزنامه خبرورزشی، به شفاف‌سازی بابت این موضوع پرداخت و برای اولین بار اعلام کرد در زمان مدیریت گرشاسبی، ۳۰۰ هزار دلار از بدهی‌ها را دریافت کرده و این طور هم نبوده که گرشاسبی، دست او را خالی بگذارد.

با توجه به صحبت‌های برانکو، حالا راحت‌تر می‌توان ادعای گرشاسبی مبنی بر پرداخت بخشی از پول به این مربی کروات را باور کرد. البته این تنها بخش خواندنی مصاحبه با برانکو نیست. اینجا می‌توانید متن کامل این مصاحبه را بخوانید.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • کیسه مافیا ورزش IR ۲۳:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۰
    بفرما اگر گرشاسبی نبود الان پرسپولیس چند برابر این پول را برانکو پرسپولیس باید می داد وقتی که ۳ میلیون دلار پاداش آسیایی پرسپولیس در زمان گرشاسبی به حساب پرسپولیس ریخته شد سریع از پرسپولیس رفت و پاداش آسیایی خرج کیسه شد پرسپولیس پدر تبم کیسه هست اگر پرسپولیس نباشد استقلال بی پدر می شود
    • ستارگان سرخ ایران و آسیا IR ۰۰:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۱
      عالی بود خخخخخ خدا سایه مون رو از سرکیسه کشا کم نکنه خخخخخخخخخ
    • امید اس اس IR ۰۰:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۱
      دهنت رو ببند

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی