یکشنبه ۱۱ آبان ۱۳۹۹ - ۰۸:۱۷
۰ |
۰
سرمقاله| نگاه دوستانه کرونا به بازی‌های دوستانه!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

فصل جدید لیگ برتر فوتبال ایران ۶ روز به تعویق افتاد تا شاید در این ۶ روز کرونا خجالت بکشد و تشریف ببرد! بامزه اینکه باز هم زمزمه‌های تعویق مسابقات به گوش می‌رسد و بامزه‌تر اینکه در همین مدت تمام تیم‌ها دارند بازی دوستانه انجام می‌دهند!

خبرورزشیفرهاد اشراقی؛ یعنی اگر مسابقات به صورت رسمی برگزار شود همه کرونا می‌گیرند و به قول بعضی‌ها جان مهمتر از جام است اما در بازی‌های دوستانه کرونا خجالت می‌کشد جلو بیاید و به طور کلی نگاهش به بازی‌های دوستانه، دوستانه‌تر است!

عزیزان زحمتکش در فدراسیون فوتبال می‌گویند ما تابع ستاد ملی مقابله با کرونا هستیم اما سؤال اینجاست که آیا مسئولان این ستاد که خیلی هم زحمت می‌کشند خبر دارند که تمام تیم‌های فوتبال ایران مشغول انجام بازی‌های دوستانه هستند؟ آیا خبر دارند که در تمام اروپا و دنیا مسابقات فوتبال در حال برگزاری است؟ همین دیروز خبر رسید که در آمریکا بالای ۱۰ هزار نفر مبتلا شده‌اند و حدود هزار نفر هم مرده‌اند. بله در کشور ما هم متأسفانه آمار بالاست ولی با تعویق پیاپی مسابقات فوتبال چیزی درست نمی‌شود چون کسی که نخواهد مسائل بهداشتی را رعایت کند در مستطیل سبز رعایت نمی‌کند و در مسافرت و مغازه و... هم رعایت نمی‌کند. مسئله عجیب‌تر همین برگزاری مسابقات تدارکاتی و دوستانه است. حالا اگر بگویند حتی بازی‌های دوستانه هم باید لغو شود افکار عمومی تا حدی قانع می‌شود اما وقتی مسابقات بدون تماشاگر است چه فرقی می‌کند بازی‌هایی که برگزار می‌شود دوستانه باشد یا رسمی؟ کاش لااقل یکی پیدا می‌شد این مسئله را به مسئولان احتمالاً غیر فوتبالی‌ ستاد ملی مقابله با کرونا می‌گفت چون بعید است آنها شناخت چندانی روی مسائلی فوتبالی داشته باشند و بدانند که در همین آبان‌ماه صدها مسابقه دوستانه برگزار شده است!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی