نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
قاضی‌زاده هاشمی: جعفر سمیعی اقرار کرده در پرسپولیس فساد وجود دارد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

نماینده مجلس با اشاره به انتخاب یک حراستی برای مدیرعاملی باشگاه پرسپولیس گفت: ایشان در بدو ورود به این مسئولیت وجود فساد در این باشگاه را تایید کردند.

خبرورزشیلیگ برتر ایران؛ وزارت ورزش و جوانان روز پنجشنبه جعفر سمیعی مدیرکل حراست این وزارتخانه را که هیچ سابقه فوتبالی نداشت به عنوان مدیرعامل باشگاه پرسپولیس انتخاب کرد که با واکنش‌های مختلفی مواجه شد.

سید احسان قاضی‌زاده هاشمی در این مورد گفت: اعتراضاتی که در این چند روز در مورد انتخاب مدیرکل حراست وزارت ورزش برای مدیرعاملی باشگاه پرسپولیس شد برای من جالب بود که اعلام کرده می‌خواهد فساد را در این باشگاه از بین ببرد. در این اظهار نظر ایشان اول تایید و اقرار کرده که در این باشگاه فساد وجود دارد.

وی ادامه داد: دومین نکته این است که با این اظهار نظر این سوال مطرح می‌شود که ایشان که قبلاً مدیرکل حراست این وزارتخانه بوده و باشگاه یک جز از این وزارت بوده و زیر نظر وزارت ورزش بوده است، پرسش این است که در این چند سال چه عملی انجام داده و چه نظارتی داشته است چرا که وظیفه مبارزه با فساد بر عهده حراست آن دستگاه است.

نماینده مردم فریمان در مجلس شورای اسلامی افزود: ما با اینکه ایشان حراستی باشد مشکلی نداریم چرا که قبلاً هم مدیرانی بودند که حراستی بودند اما اینها در باشگاه‌های کوچک‌تر کار می‌کردند و تجربه اندوزی می‌کردند و بعد می‌آمدند در باشگاه پرسپولیس نه اینکه یهویی وارد مدیرعاملی این باشگاه شوند.

وی در مورد انتخاب مدیرعامل برای باشگاه استقلال گفت: بر اساس تعهدی که وزارت ورزش داده است باید تا دو تا سه هفته آینده مدیرعامل این باشگاه انتخاب شود که تاکید می‌کنم باید مدیری اقتصادی - ورزشی باشد که ما شاهد این اتفاقات حاشیه‌ای باشگاه پرسپولیس نباشیم.

قاضی زاده هاشمی که با برنامه تهران بیست تلویزیون صحبت می‌کرد در مورد حضور آقازاده‌های ورزشی گفت: این را بعداً صحبت خواهیم کرد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۷
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • ستارگان سرخ ایران و آسیا IR ۱۰:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۱
    یک مدیر با همین خصوصیات هم برای استقلال می گذارند
    • شاهین IR ۱۰:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۱
      این نماینده یک استقلالی دو اتشه هست. و کلی منابع مالی برای استقلال اورده . و حالا می خواهد پرسپولیس را به حاشیه ببرد . خیری نیست شر مرسان عزیز!
    • محمد IR ۱۰:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۱
      نماینده استقلالی دست از سر پرسپولیس بردار.. صدایتان را شنیدیم!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    • امید اس اس IR ۱۰:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۱
      کاملا با ستارگان موافقم
  • شمسعلی IR ۱۰:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۱
    مطمئن باشید گند میزنه میزارنش کنار
  • IR ۱۲:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۱
    ای استقلالی به شما ربطی ندارد مدیر پرسپولیس حراست هست شما نمی خواد آرامش تیم بهم بزنی بهتر شما به تیم محبوب حکومت و خودتان کیسه رسیدگی کنید
  • خون قرمز کیسه ابی IR ۱۴:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۱
    فساد کل فوتبال ایرانو گرفته..چه کارایی که پشت پرده این فوتبال انجام میشه و مردم خبر ندارن..کثیفترین کارهارو میکنن هیچکسیم جلودارشون نیست..یه نفر نمیتونه با فساد مبارزه کنه باید همه دست به دست هم بدن البته دست خیلی ها تو فساده و بنفعشونه که تو فساد بمونن

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی