نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
فاطمه کرم‌زاده: از استرس ۶ کیلو وزن کم کردم
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

تیرانداز ملی‌پوش المپیکی کشورمان به خبرورزشی گفت: اگر فدراسیون نتواند خواسته‌های هاشمی را برآورده کند، رفتن ما به المپیک بی‌فایده می‌شود چراکه قطعاً نمی‌توانیم هیچ مدالی را برای تیراندازی بگیریم.

خبرورزشیمحدثه جوادی؛ فاطمه کرم‌زاده تیرانداز ملی‌پوش المپیکی رفتن به المپیک توکیو بدون الهام هاشمی سرمربی تیم را المپیک بی‌معنی می‌داند. او می‌گوید: «هاشمی برای ما خیلی زحمت‌ کشید و کمک‌های او بود که ما توانستیم ۴ سهمیه تفنگ را بگیریم، اگر فدراسیون نتواند خواسته‌های هاشمی را برآورده کند، رفتن ما به المپیک بی‌فایده می‌شود چراکه قطعاً نمی‌توانیم هیچ مدالی را برای تیراندازی بگیریم. ما به سرمربی نیاز داریم. تنها او از مشکلات ما با خبر است، می‌داند با ما چگونه رفتار کند و ما را درک می‌کند، نمی‌توانیم با هیچ مربی دیگری به جز هاشمی ارتباط برقرار کنیم آن هم در مدت کمی که به المپیک مانده است.»
تیرانداز ملی‌پوش در این مدت ۶ کیلو وزن کم کرده است‌: «من به دلیل استرسی که این مدت داشتم، ۶ کیلو وزن کم کردم. هیچ آرامشی برای تمرین ندارم. تیراندازی ذهنی است و ما برای تمرین نیاز به ذهن آرام داریم اما نبود مربی همه آرامش تیراندازان را گرفته است. ما همه نگران هستیم.»

کرم‌زاده از مشکلات هاشمی و فدراسیون می‌گوید: «من ۱۰ سال است عضو تیم ملی تیراندازی هستم و در این مدت هیچ حقوقی از فدراسیون نگرفته‌ام، فدراسیون می‌گوید ما وظیفه‌ای نداریم تا به شما حقوقی بدهیم در صورتی که وقتی ما برای تیم ملی تمرین می‌کنیم، فدراسیون‌ها وظیفه دارند حقوقی هرچند ناچیز به ما بدهند، کاری که بقیه فدراسیون‌ها هم برای ورزشکاران‌شان انجام می‌دهند. هاشمی هم می‌گوید باید برای تیراندازان امکانات و حقوق در نظر گرفته شود، همه حرف هاشمی به خاطر ماست اما فدراسیون از انجام این کارها اجتناب می‌کند و دلیل آن را نمی‌دانم. هاشمی چیزی را برای خود نمی‌خواهد و تمام حرفش تیراندازان هستند، حتی حالا که هیچ قراردادی با فدراسیون ندارد، با ما در ارتباط است و مشکلات‌مان را حل می‌کند. امیدوارم هرچه سریع‌تر مشکلات حل شود و همه در آرامش تمرینات را شروع کنیم.»

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی