چرا مسوت اوزیل پایتخت انگلیس را ترک نمی‌کند؟
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

مسوت اوزیل از زندگی در لندنی راضی است و حتی با وجود این که از لیست آرسنال بیرون مانده، تمایلی ندارد این تیم را ترک کند.

خبرورزشی/ لیگ برتر انگلیس؛ نه باشگاه دیگر به او اعتقاد دارد نه میکل آرتتا. دستمزد بالای اوزیل باعث شده مدیریت و سرمربی به این نتیجه برسند که به مسعود اوزیل بازی ندهند تا این اهرم فشار باعث شود اوزیل خودش نسبت به فسخ قرارداد و کوچ به تیمی دیگر اقدام کند. غافل از اینکه به اوزیل در لندن تاحدی خوش می‌گذرد که حاضر است فعلاً بازی نکند اما خطری برای زندگی لاکچری‌اش بیرون زمین ایجاد نشود. 

خانه ۱۰ میلیون پوندی
اوزیل وقتی به آرسنال آمد در سال ۲۰۱۶ خانه‌ای بزرگ در شمال لندن خریداری کرد. خانه‌ای با ۶ اتاق خواب و امکانات مختلفی همچون سینمای خانگی، باشگاه و...  که کمترین فاصله زمانی را با کمپ تمرینی آرسنال دارد و خیال اوزیل را بابت زود رسیدن سر تمرینات راحت کرده است. اوزیل به جز ۱۰ میلیون پوندی که برای خرید این خانه هزینه کرده، طراحی دکوراسیون عمارتش را هم به دوستش سپرده تا به شکلی کاملاً سنتی و ترکی دربیاورد. طراحی که نظر همسرش امینه گولشه در آن بی‌تأثیر نبوده است. 

مسوت اوزیل و همسرش

کلکسیون ماشین
حقوق ۳۵۰ هزار پوندی در هفته این فرصت را به اوزیل داده تا به رؤیاهای ماشینی‌اش جامه عمل بپوشاند. اوزیل برای اینکه نشان دهد چقدر به مرسدس بنز علاقه دارد. ماشین مدل G۶۳ او ۱۴۳ هزار پوند قیمت دارد، S۶۵ برای او ۱۸۰ هزار پوند خرج برداشته و SLS او که در سال ۲۰۱۴ خریداری شد به قیمت ۱۶۵ هزار پوند می‌ارزد. اوزیل قبل از این ماشین برند ایتالیایی فراری را سوار می‌شد که ۲۰۰ هزار پوند قیمت داشت و در پارکینگش چند مدل آئودی هم دیده شده است که فروش فوری این همه ماشین و کوچ به یک تیم دیگر او را با ضرر مالی مواجه خواهد کرد. 

رستوران ترکی
اوزیل و همسرش برای به دست‌ آوردن غذای ترکی رستورانی در نزدیکی خانه‌شان پیدا کردند که کار آنها را راحت کرده است. رستوران لیکیا در نزدیکی خانه اوزیل قرار دارد و غذاهای مخصوص ترکی مثل دنر، کباب، فلافل، سالاد و...  در آن با بهترین کیفیت یافت می‌شود. قیمت کباب‌های این رستوران ۸ تا ۱۲ پوند است که از نظر اقتصادی هم برای اوزیل و امینه صرف می‌کند. 

مسوت اوزیل در متروی لندن

زندگی راحت با مترو
اوزیل در لندن راحت زندگی می‌کند و هرجا که بخواهد در بهترین حالت ممکن می‌رود. او به جز کلکسیون ماشین‌هایی که دارد برای رفت و آمدهایش از مترو هم استفاده می‌کند تا نشان دهد چه اندازه با زندگی در لندن خو گرفته است. همه اینها جدایی و دل کندن از لندن را برای مسوت سخت و پیچیده کرده است. 

خیریه
حضور در خیریه یکی از کارهای مثبت مسوت در زمان خارج از فوتبالش است. او همراه با دله الی، اولی مورس و سیمون کوول سفیر خیریه کمک به کودکان سرطانی هستند و جدا از کمک‌های مالی، هرازگاهی به آن خیریه سر می‌زنند و با کودکان بازی می‌کنند. حضور اوزیل کنار شاهزاده ویلیامز در یک خیریه حسابی سر و صدا کرد. 

خیریه مسوت اوزیل

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی