نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
یکشنبه ۱۱ آبان ۱۳۹۹ - ۱۸:۲۶
۸ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

دزدان گردنبند علی دایی که پس از یک سرقت دیگر دستگیر شده‌ بودند در اعترافات خود اعلام کرده‌اند سرقت از دایی نیز کار آن‌ها بوده است.

خبرورزشی/ در حاشیه؛ پنج شنبه گذشته در حوالی ساختمان مربوط به بیمه علی دایی و در شرایطی که همسر و دخترش نورا نیز همراهش بودند، یک سارق به شکلی غافل‌گیرکننده به علی دایی حمله‌ور شده و گردنبند او را ربود.

با انتشار خبر سرقت از علی دایی و پخش شدن وسیع آن در شبکه‌های اجتماعی، پلیس آگاهی نیز دست به کار شد و در پی یافتن سارقین بر آمد. بنا بر آن‌چه که امروز در رسانه‌ها منتشر شده، این دزدان که پس از یک سرقت دیگر دستگیر شده‌اند در اعترافات خود اعلام کرده‌اند سرقت از علی دایی نیز کار آن‌ها بوده است.

اما نکته جالب اینکه هیوا یوسفی سردبیر روزنامه همشهری دقایقی پیش در صفحه توییتر خود خبر جالبی را منتشر کرد مبنی بر این‌که سارق گردنبند علی دایی در اعترافات خود اعلام کرده به دلیل استعمال بیش از حد مواد مخدر، علی دایی را نشناخته است!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۸
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • Amir perspolisi IR ۱۹:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۱
    خوب شاید راست بگه لحظه ی اول نشناخته چون اگه توجه کرده باشین از پشت سر میان و به علی دایی حمله ور میشن!!! حالا یه چی خیلی جالبه مثلا ما ۳ سال پیش دزد ماشینمونو برد بعد از یک هفته انداخته بودنش خارج از شهر ولی وسایلشو کامل برده بودن هرچند بازم خدا رو شکر که وجدان داشت آقا دزده و ماشینو پس داد ولی تا حالا پیدا نشده، هرچند که علی دایی مایه ی افتخار پرسپولیس و پرسپولیسیاس و من نمیخوام علی دایی رو ببرم زیر سوال ولی خیلی عجیبه بعد از ۲ روز سارقو پیدا کردن چون آدم معروف و سرشناسیه اما دیگران چون مردم عادی محسوب میشن و کسی نمیشناستشون اصن دنبال کارش نمیرن و هروقت میری بپرسی که آقا مشکل ما رو پیگیری کردین حتی طرفو تحویل نمیگیرن و این خیلی آزار دهنده س!!! این اتفاق در روز برا پنجاه نفر میفته و هیچکدومشون به مالشون نمیرسن ولی چون طرف معروفه بعد از دو روز پیدا شد سارق
  • محمدطاها IR ۱۹:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۱
    سرش سلامت شهریار بی همتا افتخار فوتبالمون‌..علی دایی رو خیلی دوسش دارم خدا رو شکر صدمه ندید سلامت هستند متاسفانه جامعه ناامنی داریم دیگه اوضاع جامعه خیلی خرابه، امنیت شده صفر، دزدی _خفت گیری خیلی زیاد شده، باید با این افراد که کارشون دزدیه و معتادند برخورد قاطع بشه‌ تا درس عبرتی باشه برای دیگران..
  • رضا IR ۲۱:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۱
    جالب که اکثر مراجع میگن طلا برا مرد حرام گوش دادن اهنگ و شراب خوردن و... حرام ولی گوش نمیدیم جالب
  • IR ۲۲:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۱
    این سارق از هواداران تیم کیسه هست چون مثل کیسه کش ها دروغ می گوید
    • مهدی IR ۱۲:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۲
      اوه چه لفظ قلم کامنت میذاری جناب لنگ
  • تتلیتی وحشتناک باهوش IR ۲۲:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۱
    البته منم بودم شخصی که ایران را در مقدماتی جام جهانی دو هزار و ده بیچاره و کیسه گل رقبا کرد نمی شناختم!
  • افشين فرشچي زده IR ۰۷:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۲
    آقا دروغ ميگه!! ايشان از طرف من "افشين فرشچي" استخدام شده است!
  • صدقیان PL ۱۰:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۲
    البته با اعلام معاونت نیروی انتظامی اعتراف این سارق ها رو هنوز قبول نکردند چون چند مورد دیگه هم چنین اعترافی کردند . چون تو صتف این افراد سرقت از افراد مشهوری مثل علی دایی خیلی با ارزشه و احتمالا اعتراف های زیادتری هم خواهیم داشت.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی